jag har varit där ett par gånger, och det kan nog rekommenderas. jag listar lite. + inte för stort inte för dyrt man kan dricka öl överallt det finns absolut ingen risk att tappa bort sig (även om jag själv faktiskt lyckats med det en gång, vilket slutade i en nachotallrik och några tårar med ett par konstiga skåningar som hällde i mig ännu mer öl) bra musik, till och från gångavstånd till centrum med konsum, ica, post, bankomat osv. hög raggfaktor (köttmarknad!) lätt att komma ifrån området och människorna, och bara slå sig ner på en landsväg, om man, som jag, gärna slipper undan då och då - dryga indiekids synthare (ingen vet varför, men de är alltid där och alltid lika vidriga) ökenklimat, sjukt varma dagar och sjukt kalla nätter
"Nazisterna hade kontakt med aliens under andra världskriget och fick tillgång till galen teknik, tefatt fanns även då. Tyskland var ju världens framgångsrikaste land på den tiden. Efter kriget bytte tyska forskarna sida och anställdes av USA. Business as usual!" - Dirty-Dave P25