I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skellefte Festivalen

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-05-12 15:24

Skellefte Festivalen

Som kanske några av er redan vet så är skellefte festivalen "nerlagt" ni som bor i dom större städerna tänker väll "vem fan bryr sig"
meen jag skulle vara otroligt tacksam om ni kunde hjälpa till med namninsamlingen på att dom ska införa den i år iafl!
Tack till alla er som skriver under!

www.namninsamling.com

(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2005-05-12 23:59
när man har Etype som dragplåster vartannat år så var det bara en fråga om tid. Ni får helt enkelt supa nånannanstans, åk till PDOL :)

Men jag skriver nog på för sakens skull, det var några sköna tonårsfyllor man hade på campingen..

2005-05-13 09:39
Hahaha aahh men artisterna skiter jag i det är bara festival stämmningen som är härlig och träffa mycket folk!
sen fyller jag 18 juh så man vill in i öl tälten ;D
men danke för du skriver under iafl! :D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination

2005-05-13 19:25
d är väl ganska klart att d blir festival?..inte lika stor men..

2005-05-14 02:14
Ahh skulle bli nå pytte litet isåfall!
(\_/)
(O.o)