Hultsfred vs. Roskilde
Con's & Pro's...
your crew run run run, your crew run run.
Hultsfred har M.I.A., 23 000 besökare men ingen billig öl. Roskilde har 70 000 besökare, billig öl OCH KANO. känns som om valet är enkelt, hehe
Jag är starkat i världen
inget ont om M.I.A alltså, hade sjukt gärna sett henne.
Jag är starkat i världen
Just att slippa släpa på ölen utan kunna köpa dom på plats är en avgörande faktor :)
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
aldrig varit på hulsfred, men jag tycker att släpa bärsen på rosken är tillräckligt jävla långt. never.
babbe P22 jo, det gäller att placera tältet strategiskt. Efter ett par dagar orkar man ju knappt lyfta skiten
Kuken mina damer är ingen leksak, det är en smaksak "You´ll never walk alone" Liverpool FC
Har ej varit på Hultsfred och har inga planer att åka dit om jag måste köpa en biljett, men av dom jag känner som varit på båda säger att Hultsfred är ren skit mot Roskilde, väktare,snutar,slagsmål och massa grejer, gäng m.m. På förra årets roskilde så vart det nått slagsmål på gångbron över rälsen som skiljer east och west camp, och folk vart helt förvånade, veteraner som aldrig sett ett bråk på roskilde under många år, det va mitt första på 3 år..sån skön stämning är det :)
Har aldrig sett ngt bråk på Hultsfred under alla år jag varit där. Älskar Hultsfred!
Skåne!
Har aldrig sett nåt bråk heller på Hultan.. och inga av de såkallade "gängen" heller haha :D
CAMPIONI!
Aldrig sett bråk på hultsfred, däremot massa stölder och folk som ska tagga på tält...
Har faktiskt sett slagsmål på Hultsfred en gång. En liten gothare lackade när en enormt stor hårdrockare sprutade vatten på honom. Iofs var det mest ett ganska humoristisk slagsmål där gotharen låg i underläge och drog hårdrockaren i håret
Hört att det är en massa vakter och poliser som är jobbiga på Hultsfred. De få som finns på Roskilde är jävligt sjyssta.
2009
Jag föredrar Hultsfred, roskilde är fan för stort för mig, jag vill inte behöva ge mig iväg på en halvtimmesexpedition för att köpa något att äta.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
säg nån festival där stölder INTE förekommer? nej jag har heller inte sett nått slagslmål..bara lite tjaffs men då var ju den ene så full så han inte kunde stå upp!.. roskilde är ett av dom bättre alternativen!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
läste i nånn tråd om att alla tror att krs one och/eller mop skulle komma dit KANSKE eftersom dom är på europa turné då!?
Man behöver inte änns ha varit på roskilde för att förstå att den festivalen är shysstare..
lätt roskilde ... håller med Dirty-k
prismässigt då?
Vem fan bjöd henne?
ROSKILDE man får vara den man är
Visa vad ni går för,<br> visa vad ni står för...
dagens släpp gör att det blir svårtå jämföra årets drag kamp.. men roksilde är ju mer internationellt så!
Roskilde!!
När solen går ner kommer råttorna fram.<br>
Roskilde är fett mkt bättre på alla plan i stort sett...(norska tjejer framförallt). Men jag skall för andra året i rad dissa roskilde för hultsfred pga att det blir fetare camp där i år
this goes out to my little princess
aka1 ja det är jävligt sant brudarna på roskilde är skit snygga! både danskor å norskor!
ah för helvete! WILEY TILL HULTAN! nu kan fan inte folk banga.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
nu blir ju hultsfred mycket bättre (inte ÄN roskilde) med ra the rugged man och immortal technique så jag är fan osäker men det lär ju bli roskilde!
alltså varför ens jämföra? roskilde har ju rätt mycket större budget vilket ger bättre artister vilket ger mer folk. som att jämföra "vilka är bäst juventus eller southampton?"
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
enda anledningen att jag besöker båda festivalerna är att hultan kostar mig gratis. annars e roskilde grymmast. Helt enkelt en skönare festival, något äldre folk, och billig Öl om ingen nämnt det ;)
MNC - MuskotNöt Cowboys baxar din ranch.
Hultsfred...Immortal technique kommer jue för faaan! ;D
www.soundcloud.com/hjalleprod
mellan vilka datum är resp. festival? det skulle jag vilja veta...
kolla før guds skull inte hemsidorna... men Roskilde 30 juni-3 juli & Hultsfred 16 - 18 juni.
Åk dit.