I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

summercamp 2005-07-23 dalarna!

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-06-17 14:36
DonLarsson: eller varför inte bara ta bort tråden och skapa en ny som fokuserar mer på summercamp än bara jedi mind tricks?
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2005-06-17 17:41
Big up att ni i DC gör allt detta med tanke på allt jobb som ligget bakom...

Synd med J-M-T grejen men det kommer nog att bli en fett festival ändå, ser bra mycket fram emot det hela...

Respekt!
Checka! www.331wernamo.com
Följ @wernamo & @331wernamo på tweeter

2005-06-17 17:57
word lucho_lalo!

2005-06-17 20:22
donlarsson: ELLER så kan man ju tolka det som att "nån admin borde ta bort.." och "nån som pallar" kan göra en ny. du vet man kan ju tänka längre än näsan räcker.

2005-06-17 20:23
donlarsson igen: oops hehe nu tänkte jag lite fel, sry.. läste ditt senaste för snabbt

2005-06-19 14:22
fan! jedi mind har ju ställt in!
if hiphop is dead call me ghost in the flesh

2005-06-19 16:28
precis...sluta snacka så mkt skit..."den halvdanna msåfestivalen i borlänge" är så vitt jag vet det enda i dalarna som anordnar nåt av den här storleken, och på ett sånt bra läge dessutom...

och stel hur pantad är du?
dom som anordnar summercamp gör det knappast för vinstsyfte kan jag tänka mig, och så förbannat stora är inte jedi mind så dom kan kräva eminem arvoden...tänk på att en eminem biljett i globen kostar under 400 kronor..

ärthjärnor i minsta bemärkelse
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2005-06-20 10:21
jo från början men som arrangörerna säger så ställde dom in.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2005-06-21 16:33
mm lite synd... skulle vara ball om dom kirrade nån bra ersättare från staterna. typ Non phixion skulle vara mad! eller Brooklyn Academy.
vad tycker ni andra?
real recognize real, and you dont look familiar
http://myspace.com/sunraw

2005-06-21 18:27
jag tycker ni ska boka schnappi, lätt!
MAN MADE GOD!

2005-06-22 10:27
ja non phixion vore inte fel..dom är ju i norge nån gång i juli...

2005-06-22 16:08
grejjen är att du snackar massa skit och påstår att de ljugit at JMT ska komma bara för att locka publik och tjäna biljettpengar.
Dom har inte ens släppt biljetterna än och det skulle ju bara vara dålig PR att först säga att dom kommer och sen ändra sig.
Det handlar helt enkelt om jävligt dålig stil från JMT bokningsbolag, dessutom så skiter dom nog i var dom spelar så länge dom får ut arvodet dom anger.

2005-06-23 12:55
radiophonicoddity: det var förvisso stel som sa att dom lurades..

DonLarsson: vad har du egentligen att kritisera dalacamp för? det är inte rockparty vi snackar om här. Det är inga arrangörer som kan klara sig sina arr. Dom fixar lite grejer några ggr om året eftersom dom anser att det behövs, och du är ju dum i huvet om du tycker det är dåligt. men men, ni har säkert 100 fetare hiphopfestivaler i löderup om året, vad vet jag.

big up till dalacamp som anordnar såna här grejer i dalarna överhuvudtaget.

2005-06-23 12:58
-r på ditt nick

2005-06-23 13:28
ni borlängefolk hade väl inte direkt bokat JMT ens?
enligt deras folk så hade ni bara en "option" på en spelning.. vilket innebär att den INTE är spikad.

sen om ni spikade den efter det vet jag inte.

men nyheten om att JMT skulle komma satte ni iaf upp på hemsidan medans ni hade en "option"...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-06-28 12:44
ord.

2005-06-28 14:04
jaa brooklyn ac hade ju varit ännu fetare!