Wernamo Reggae Karnevalen 21:a maj (Värnamo)
Wernamo Reggae kör igång årets upplaga av Karnevalen i Wernamo på Lördag den 21:a maj... På scen har vi band som... Det Funkar (Jönköping) www.detfunkar.se Allyawan (Jönköping) www.allyawan.tk Fröken B (Linköping) www.Fröken B.no Adversity (Malmö) Collision (Stockholm) www.collision.nu Kung Kodum (Helsingborg) www.i-ration.se www.WernamoReggae.com Missa inte detta gott folk! Kärlek!
Checka! www.331wernamo.com Följ @wernamo & @331wernamo på tweeter
får inte missas helt enkelt.. kommer bli grymt
331
Detta kommer fet knäcka
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
gytt gytt :D yada yada. shaaaiiika that boooodi ;)
lätt man kommer, alla kommer. phett med live graffiti oxo. 2 stora kända pheta målare äger sönder väggen, ska bli kul att se ;)
www.graffitisavedmylife.se
Ser bra ut. Ska bli kul att inandas lite småländsk höglandsluft ;)
Boss Sounds - Reggae Scorcher.
Mmm, om det blir lika trevligt som förra året så blir det nog grymt =) Om Kung Kodum var de som körde förra året så de riktigt bra...
http://fredpajorden.com
Suncar... Kommer du? Eller är det Frotté som gäller?
sorry mannen, det blir inget av det =( har tenta den 21a, jag måste verkligen ta den den här gången...
http://fredpajorden.com
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Andra delen av Adversity e Pluralis & Kvist som rappar och två feta gubbar till...
SansProfit.... back again after all!
Detta kommer bli intressant : D MVH
adversity e d jag vill se...
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Fås absolut inte missas!!! hoppas på fint väder o att alla gungar den...
www.WernamoReggae.com - www.331Wernamo.com
Jag är fan fett imponerad... Jag måste säga att det lilla jag hann se var ruskigt bra.... fröken B var riktigt bra... hade inte hört henne innan men kommer hålla koll på det hon släpper i fortsättningen... Det funkar .... grymt liveband...riktigt bra spelnin4g, ännu bättre demo;) Fan... hoppas det funkade bättre med väder å ljud tekniker osv under kvällen..... fett arrangemang annars... Tack Värnamo //micke(adversity)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
No Doubt, det var mäkta roligt, trots regnet, eller rättare sagt trots monsunen, Värnamo is the shit :P - Big upp till Det funkar och Fröken B som vi hann kolla in ja, fly shieeet! Peace!
It's all alright!<br>
sjuuuukt grym dag! tack så jättemycket! :) å jeah, vädret sken upp lagomt till att reggaebanden gick på scenen! :) helt underbart! måste säga att adversity var sjukt grymma. skulle vara kul att ha dom samt mina grabbar i det funkar på scen i jönköping nångång. :) sen collision. äntligen får man se å höra dom live! sjukt grymt! å kung kodum. i love them. särskilt med värsta söta ersättaren på sån där... ööh... jeah, felicia hette hon iaf. ;) tack luis och resten av wrf crewet!
tack alla som stog ut igenom regnet. blev verkligen underbar kväll kärlek
musiken håller oss vid liv
Precis, tack till er alla som trotsade vädret :)
Det va mkt trevligt... saknar er redan ; ) MVH//Pjer
Galet najs dag&kväll... :D :D Thäänk yååå everybååådy fooor thaaaaat ;) Blev riktigt mäktad impad av collision.. alltid kung kodum, fröken B - våran egna tjej ;) (&pjeeere förståss) adveristy + det funkar .. såg ja inte så mkt av men de jag hörde va najs ... Of course ställer man upp o trotsar regnet man kan ju inte missa en sådan dag :)
Big up för alla som var där och gjorde allt möjligt... Till nästa år bokar vi Solen ...
hehe.. synd att graffen uteblev!
www.graffitisavedmylife.se
eGG3: YEa... det var synd... men vad ska man göra när värdrets makter slår mot oss....
aa, det var galet trevligt och grymt mysig musik.. tack för det! :) fridens.
mäktig dag, kväll o natt! fröken o kung kodum lyste upp himlen o värmde våra frusna tår=)
www.WernamoReggae.com - www.331Wernamo.com
avis på alla er :P
what u eat don´t make me shit
Finns en del bilder på så länge...
www.Rockstrom.com kommer upp mer på WernamoReggae.com snart...
så fort den nya sidan är uppe...