I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-20 16:06

Splash Festival?

Någon som har mer information om deras trip till Norrköping? På deras hemsida står det bara på tyska och jag förstår absolut ingenting om det där.

Tack på förhand.

"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2005-05-20 16:08
28.05.05 Write4Gold SCANDINAVIEN Norrköping/Schweden

Iofs så står det så. Hmm. Men någon som har någon aning om vilka som kommer uppträda då? Läste något om Saian Supa Crew och Jedi Mind Tricks bland annat, men jag är inte helt hundra på om det är just till Norrköping dom två kommer.
- Organism 12

2005-05-20 16:25
nu är du nog lite vilsen...

Write 4 Gold kommer till Norrköping ja.. det är en deltävling där.
finalen i W4G är på Splash precis som tidigare år.

inga artister alltså.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-05-20 16:29
det är precis som kontrast säger, jag har för mig att förra året så vann svenskarna finalen till och med..

2005-05-20 16:33
Men min polare hade ju läst någon Flyer på Greencha (?) där det stod en del artister och sådär, samt att det var Graffiti battle och lite av varje. :S

Kontrast: Droppa attityden? "du är nog lite vilsen". Bah. Knip käft.
- Organism 12

2005-05-20 16:49
ljungberg
säkerligen artister på deltävlingen, men med största säkerhet svenska artister.

haha va? jag hade ingen attityd, jag förklarade för dig att du var lite fel ute..

vissa människor alltså.. svårt att visa tacksamhet?

2005-05-20 16:52
Fan, men varför skriva dit artister som Saian och JMT på en flyer om deltävlingen i Norrköping då? :S verkar ju dumt .. :S aja, vi får la vänta och se :) får gå till greencha och hämta flyern o läsa :P hehe :D

Äsch, jag är inte vilsen, min polare som är vilsen isf. :P jag vill bara ha lite klarhet och inga sånna muppkommentarer.
- Organism 12

2005-05-20 16:54
det stod förmodligen nånting sånt här:
"...Finalen i Write 4 Gold körs på Splash Festival i Tyskland där bl.a. Jedi Mind Tricks ska uppträda..." eller liknande.