dizzie rascal till yran
yeah baby yeah. yran är därmed räddad! dizzie ceasars hellacopters phoenix
bollen är rund och en match är 90 minuter
OOOOOOOOOH är det sant?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
storsjöyran i guess.
Fika finns inte på engelska.
Fresh.. Dizzie, dizzie who!? Raaaaaaaaaaaaaaaas!
California, knows how to party!
Ända som ska ses hittils iaf
shit vilket flyt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag vill se ett festivalprogram/schema.
California, knows how to party!
Vart ligger yran?
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
östersund.
Fika finns inte på engelska.
Baoow :D!Lite långt bort :/.Jag som vill se dizzee!
Callecuttar, Mickelito, Mofeta och SirSober kan ni ju också skriva upp ;)
ååååååååååååååh dizzie . fan va värt . kommer ju troligen inte åka dit men jag är glad ändå
men vafan varför bokar alla äckliga minifestivaler alla bra grejer medans hultsfred stoltserar med kattpiss typ :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
utter: Storsjöyran är Sveriges största gatufestival..tror jag?
mento, aaaand? :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
den är klockren! skön stämning på campingen, nära till vattnet, fin fint krogstråk och framförallt nära till city. den ligger fint även om man bor i sthlm och det är en bit o resa. men när man väl varit där har det varit värt mödan
storsjöyran
Lena PH, Uggla och Darin! da bomb
we ruled the school..
diggar inte grime så mycket men ska ses iaf. inte så många tunga grejer ännu. ska väl hittils se turbonegro, dark tranquillity, dizzee och totalt jävla mörker.
nicole__ F0 Det är nästan bud på det!Jag har alltid velat se dizzee :D!
skillz vafan säger du? ska du inte se sober, mofeta, callecuttar och mickelito?! blir lite ledsen i ögat nu alltså :(
Sopsäck Serenad
sober: ah så ni ska spela? då måste jag tillägga det på listan :P
skillz du får vip ;)
Sopsäck Serenad
Gaha dope! :-P Kanske man ska försöka ta sig dit i år då. :-)
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
Sob. Om du pröjsar förlust av arbetsdagar och min resa ner så kommer ja o stöttar ;) tror de blir första året utan yra på ja vet inte hur länge i år!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
det blir sketans bra! det är skön stämning
Laxmacka Crew represent!
cupid: du kan få sova och äta hos mig. sen är det ju bara att planka och racka folle :P
Sopsäck Serenad
Immortal Technique kommer också. Varför dom inte skrivit det på sidan vet jag inte men dom lyssnar ju inte på mej heller om vilka artister jag vill ska komma så dom är ju dum i huvet ;)
"Don't schsch me motherfucker"
banan: säker? förra året hörde jag att sage francis skulle komma, men inte fan gjorde han det. jag tror dig inte :)
kommer inte folk typ skratta åt darin? eller vad är det här för festival 13+ eller?
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
skillz// Stod i ÖPn nångång i början av maj att han är klar å allt för Yran. Så jag är inställd på att han kommer. Hittar dock inte igen nyheten om att han kommer på ÖPs hemsida för den suger skunkpung
bananen: okej, men då lär det väl stämma då :) grymt grymt :)
festivalen håller högre klass va det gäller ålder ivarje fall! eftersom den är känd för sina öltält och man kommer enbart in där om man är 20år fyllda så har jag svårt att se att det skulle bli en fjortisfestival! visserligen finns dom men på vilken festis finns dom icke?! nej campingen i år kommer bli bättre än förra! party on
trist att man jobbar... eller inte hehe ska tänka på yran när ja drar till spanien efter sommaren holla senjår oona särveesa pårr favåår hehe allavarligt sob. ja o dice o ev. nån till polare drar nog ner om vi får nån ledig helg ska dra på lövsta o filma lite grymma grejjer :D
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
soa: hehe lövsta suger ju hästpung..
Hangaround
2005-06-17 13:05
skillz P15 nee lövsta äger... har ju allt man vill ha... ända upp till 10 meter ;) annars är väl inte roligare än nå annat sketet badhus
lövsta rockar. synd att man inte kan nattbada längre. polisen grep 2 kompisar sist :/
Sopsäck Serenad
haha vare dom det stog om i tidingen häromdan? jag vill oxå ha vip!!!:D
Roots Manuva skulle kommit oxå men efterhans album släpptes så höjdes hans gage allt för mycket.. tyvär;*(
Human Education Against Lies Fu ll Kontro ll, Its a posse
soa & sober: äh, jag hatar att bada :)..så andra badhus är inte så mycket roligare heller :)
jkstR P18 haha va? säker på att det inte är era villor som är konstig?
Sopsäck Serenad
jkstR: haha va? har jag aldrig tänkt på..du måste gått runt uppe vid soliden typ, där kan jag hålla med om att vissa fönster är konstigt placerade på många hus :D men annars så kan jag inte hålla med dig :) f.ö. hörde jag precis att man i år kommer kunna gå ut / in hur man vill för man får ett band runt armen..då blev jag glad :)
juste! de är ju yran snart, får se om jag kommer hem då, har hört att dom där sthlms "narkotika/ungdoms snutarna" kommer upp igen under yran. jkstR de är nice med lite flummiga hus, men jag kan inte minnas att jag sett några tyvär. fred!
boasie: jo det där med snutarna hörde jag också..
men jävla knullanka. tänkte ju planka på lövsta till helgen =/ gash..måste polisen va så jävla stel på tal om topicen så hoppas jag han kommer...
husen kanske är byggda under ett flummigt 70-tal? boasie: fimpa nu då så kanske du är ren till yran :P skillz: visst är du den där skejtaren med svart, krulligt hår. har aldrig vågat hälsa för jag är inte säker på att det är du :)
Sopsäck Serenad
sober hehe ska tänka på saken:P jo men jag tar de jävligt lungt nu faktiskt. fred!
sober: hehe japp, det är jag. ;)