Hultanbiljetterna börjar ta slut!!
Det är gula gubbar på ticnet nu!!
skitsnack
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, för 3 dagars biljetterna
My three year old son can do that, and I don't even have a son!
Men vilken jävla tråd....OCH?
www.soundcloud.com/hjalleprod
ja folk kanske vill veta.
mindre än 10% av biljetterna kvar då eller, typ 2500 - 3000 ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Vafan orka va så negativa, sjyst av han att berätta det som inte ligger o idlar på ticnets hemsida.......
Hmmmm "för dom " ska in i den där meningen också
Hade jag inte redan köpt biljett hade jag antagligen gjort det när jag såg den här tråden och antagligen sagt tack till nedrans P18 Så ja, jag tror att detta kan vara en värd tråd för vissa.. Ovärt är däremot att ens gå in på en tråd med namnet Hultanbiljetterna börjar ta slut!! om man inte bryr sig.. Vad tror folk, att det ska stå världsnyheter under en sån rubrik?
Pack! Pack! Pack!
hur kan det sälja slut i år?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
men det är jävla bullshit fattar väl fan alla, så gör de varje år för att sälja mer nu på slutet.
- NK Zeljeznicar Sarajevo - The Maniacs´87 - whoa = ZOG.
det är rätt nice.. hoppas det blir publik rekor iår!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
i nuläget...
skriv kort, helst inte alls
nope..! biljetterna kan typ inte ta slut det var ju 29 000 2001 1999 hade rekordet innan det då var det 27 000 i år har dom ju släppt 27 000 biljetter så! om dom blir sålda kan man ju säga att det är publik rekord om man räknar med endags biljetterna! för det har la typ släppts 3 000 endags biljetter? eller har jag fel? aja vi lär ju märka! vore kul om det blev publik rekord men nog inget man ska hoppas på! mycket folk här från whoa ska ju inte dit pga för lite amerikanska artister! men men slut sålt är nogl ite realistiskt! vet typ 20 pers till som inte har bokat än men ska boka snart..
Emelpee P19 jag mailade i mars å frågade hur många biljetter dom släppt då sa dom 27 000
men vafan. jag har ju inte hittat nån att åka med än.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
vafan, nu står det gröna gubbar på ticnet alltså > 10% kvar -.-.
ANGÅENDE PARTYTÄLT Då festivalen närmar sig utsålt kommer vi i år tyvärr inte att tillåta partytält på campingen. Dessa tar mycket plats och vi måste prioritera tält som används för boende. dra åt helvete
det har släppts 1500 extra 3-dagarsbiljetter
vilken chock! ...
skriv kort, helst inte alls
kuk röv.... å man får inte ha party tält på arvika heller iår :( men men.. då får man väll skita i det då!..
det är gula gubbar igen nu!
men biljetter säljs väl förfan inte bara på ticnet?
strength
det va som fan, köpte mig en precis på lokala spelbutiken, givetvis genom ticnet då. 1320.- bläääääääääh, hata dessa priser. FYFAN vilket skit att man inte få ha partytält, kom dock på en finfin idé när jag traskade hem från spelbutiken.
strength
Undra hur pass hårda dom kommer vara med partytältsregeln....
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
utteR: haha du kan åka med oss, bara för att jag också är en utte r:P
utter - men lilla sunshine, åk med oss??
baeng
det vore jättekul om du lärde dig svenska oxå censur :/ Förövrigt har 1500 nya tredagars släppts
this goes out to my little princess
*slut på biljetter!*
haha jag måste bokat någon bland de 50 sista altså
this goes out to my little princess
haha sicket skämt, jag fattar inte hur hultan kan sälja slut på den line up:en... antagligen bara massa gotizka människor som villse marilyn manson. och då kommer medelåldern ligga på 14. party!
baeng
Skit i att man inte får ha partytält för fan!! annars blir det ingen festival!!!
DuJa
made_in_japan, hmm åker ni festivalbuss?
utter - nä vi ska antingen lifta eller planka på tåg. möjligtvis få skjuts av en snäll förälder med mycket bensinpengar och fritid :)
baeng
made_in_japan, haha då kan jag nog inte hänga med för eran skull för du vet att folk aldrig plockar upp liftare om det är en kille med ;)
utter - väldigt sant faktiskt. men om vi fixar ett päron som vill skjutsa oss så hör jag av mej!
baeng
made_in_japan, men då tar jag ju bara upp plats i eran bil typ. fast det vore himla bussigt av dig :) inte så sugen på att ta en festivalbuss helt ensam.
utter - jamen om det finns plats för dej så äre la lika bra att du åker med oss? äre ingen från vänersborg som ska åka eller?
baeng
made_in_japan, det vore ju ballt om jag får plats. haha nej jag råkade impulsboka min biljett i förrgårkväll och igårmorse tog dom slut å jag satt där helt ensam och tänkte "men, mina vänner då?" :)
Ni som inte fått någon biljett kan ju kolla in den här sidan
biljettnu.se Tydligen är det ett företag som köper upp ett antal biljetter för att sedan sälja dom dyrare när den ordinarie biljett tillgången tar slut!
Annars får ni kolla på: Blocket, Tradera eller i Rockpartys forum där är det folk som säljer biljetter.
Lycka till!
utter - vi får snacka mer i min gästbok..
baeng
hahahaha... i ansiktet på alla tvivlare :D
Pack! Pack! Pack!
jävla bajs biljett.nu.... schyssta priser
©TREKK studios / Leråker Productions.
efter 4 timmar av ctrl + r clickande på ticnet.se fick jag tag i en biljett så jag är där!
tack vare den här tråden kommer jag till hultsfred.... tack nedrans!
någon som vet vilket klockslag de räknar som morgon? så man har en chans på de makulerade biljetterna, så inte biljett.nu rycker dem också... jag måste ha tag på två
©TREKK studios / Leråker Productions.
Luren P22 endast pågrund av att jag kan minnas mig att du har ett ruskigt coolt skägg så kan jag avslöjja att biljetterna släpps på ticnet hela dagen, det gälle bara att ha lite tur... du får sitta och klicka ctrl + r elr uppdatera hela tiden och försöka boka en biljett såfort någon släpps. Biljetterna blir makulerade exakt 4 dagar efter att man bokat dom vid samma tid som man bokade....
jag har suttit och tryckt ctrl + r hela dagen på ticknet.se, två gånger har det kommit upp 3-dagarsbiljetter, men eftersom alla hänger där och är desperata efter biljetter så har jag ändå inte fått mig någon.
Raaah. Jag trodde det bara var på morgonen det klom in biljetter. Så stod det ju på hultans sida. Så nu har jag suttit upp 2 nätter och sovit på dagarna. Dteta är ett tillfälle där jag känner mej extremt misslyckad.