Jag har en fett bra idé inför Hultan!!
hej vänner.. JO! om alla som ska på hultsfred ,har Whoa och vill vara med på min idé spreyar Whoa på sitt tält.. tänk er att ni har tappat bort era vänner och ni har inget och göra, så ser ni ett whoa tält, då ska man kunna gå dit, hälsa på och kanske ta en pilsner tillsammans.. "VI WHOARE STÄLLER UPP FÖR VARANDRA" man ska även kunna gå och hälsa på i ett whoa tält om man är ett gäng kompisar som vill träffa folk och ha en bra stund:) Hoppas att många är på det här nu!! vi kommer i alla fall apreya whoa på våra tält, känn er välkommna:)
Wordlife no doubt baby
Grym tanke ;)
www.goldrush.se
ni är ju "rätt roliga" era kräk!
Wordlife no doubt baby
hahaha skabbigt!! typ som att alla på whoa är likasinnade o gillar varandra... jag kan säkert nämna en hel drös med människor som jag ogillar som har whoa... HAHA
Jag sprejar iallafall whoa.nu så ni vet vart jag håller hus :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sword - en ännu dummare tanke är ju att du tror att man måste vara likasinnade för att kunna partaja under ett partytält. vi ska ju fan inte gifta oss, bara bärsa. det kan jag göra med min värsta fiende, bara jag vänder mej bort. bärsaråå!!!
baeng
bra gonzalesJr!
Wordlife no doubt baby
made_in_japan: aa det är ju alltid lika trevligt o umgås med folk man inte tycker om... det jag menar är att tanken är lite töntig... men spraya på ni...
Sword - äh, vill man inte gå dit så går man ju inte dit? varför utgå från dej själv och din hatiska inställning till människor?
baeng
Moderator
2005-06-06 23:32
Tillräckligt många främlingar håller till i mitt tält på festivaler ändå hahaha tror nog jag undviker det där. men mitt tält ska sprayas imorgon men då kommer det stå mitt namn tror jag.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
<B>made_in_japan:</B> haha... vad ska jag annars utgå ifrån? det är ett forum, klart jag är dryg o skiter i att vissa kan tycka att det är en bra ide...?? hur du nu kan säga att jag har en hatisk inställning till människor utifrån två inlägg i ett forum på whoa.nu förstår jag inte riktigt... onödigt o ta det så allvarligt...
Legoland - haha, du får ditt tält att låta som ett drive in ju... Sword - jag tar ingenting så allvarligt, jag bara svarar på dina inlägg som bidrar med en trist stämning i tråden. sure, var bitter. låt oss andra vara glada festivalbesökare. skål.
baeng
asså, ni som inte gillar idén behöver ju inte skriva..
Wordlife no doubt baby
är inte tanken med forum att man skall yttra en åsikt, oavsett om den är positiv lr negativ? är ju en enorm skillnad på hur man beter sig i ett forum på internet och i verkligheten... trodde jag alla förstod? fast det kanske bara är jag som inte tar detta nå seriöst alls?? peace =))
haha jag kan inte äns göra fetstil på bokstäverna.. fult det blev, sorry... inlägget kanske är lite "offtopic".. precis som alla mina inlägg... =))
som sagt: söt idé, men jag sover ju liksom inte i mitt tält. det är någon annans, och jag tror inte att jag får spraya på det hur som helst. ni får känna igen mig på att jag kommer att ha en nejlika i knapphålet.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
snorty: hehe sweet.. hur ser en nejlika ut?
Sword det vet jag knappt själv, så jag lär ju bli tvungen att ta reda på det innan jag åker.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
Sword - fortfarande, jag tar ingenting allvarligt. jag bara svarar på dina inlägg. sure, klart du ska yttra dej i ett forum men hur mycket tillför du egentligen? är det inte bara lättast att inte skriva om man inte tycker något? han sökte ju efter folk som VILLE göra så.
baeng
hehe joo men jag har tråkigt... plus att jag tyckte nått... jag tyckte att iden kändes lite töntig.. o typ alla är väll medlem på nån community sååå... det var min åsikt... sen får ju alla andra göra vad dom vill det är ju inte min sak o säga nått om deh... :)
Sword vill du hellre spreja Lunarstorm på ditt tält så varsågod!
We all gonna sing the same song... <br> <br>
varför skriver ni inte whoa i pannan för så blir det ännu lättare att skaffa nya kompisar
a å de som har lunar skriver lunar!
Http://www.myspace.com/vitoeme<br/> Block Starz Records
det finns whoa-flaggor som figurerat på festivaler i sverige och tyskland samt på MTV... ...en av de 2 kommer att ses i sommar i Tyskland och Tjeckien.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
cool fläg
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
jon_one: du kanske inte fattar att jag tycker hela iden är töntig?? skiter väll i om den jag pratar med är medlem på nån töntig community lr inte... förstår inte vad du grundar ditt inlägg på..
YOCOOLMAN haha nä det gjorde den inte.. öl dock :P var du på splash alltså?
så det är fritt fram att våldsgärsta alla tält det står whoa på?
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
pesso din boon.. nej det är inte fritt fram och våldsgästa whoa tälten, men det är okej och gå dit och sejja hej, kanske sätta sig och chilla ett tag ( om det är ok med dom som bor där )
Wordlife no doubt baby
fan, vad snack om likasinnade! dom som känner att det är Chill att spraya det på sitt tält kan ju ta och göra det, och dom som kanske är "likasinnade" (/vänligt sinnade) kanju sticka dit och hälsa på! har man Whoa men inte gillar det, så struntar man väl bara i ett sådant tält? och i värsta fall! i värsta fall om man nu skulle R å k a gå in i ett sådant tält och man inte alls gillar folket,, så Kaanske man skulle kunna gå ut därifrån? Eller vad säger alla ni pessimister? :) tack för mig... Chilll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul att något gillar idén : )
Wordlife no doubt baby
Yes, Props till en vågad idé!
carlos_lopez: joo det är sant.. :)