Moderator
2005-06-08 00:17
Hultsfred dem hemliga spelningarna 20:05, Pampas
Spekulationer, ryktesspridning, önskemål. Som ni ser i bandlistan finns det tre överraskningspelningar alla på Pampas klockan 20:05 . Kollade nyss på rockpartys forum och det pratas om Sator (rimligt), Thåström (ingen aning om hur rimligt), Kent (Helt orimligt att dem får pampas och inte hawaii, dessutom skulle det skyltats med kent) Hellacopters (ny singel ute, verkar rimligt) Vad tror ni?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
nä, skulle sator verkligen få spela på pampas isf? och hellacopters spelade väl på hawaii sist dem spelade..? och thåström känns lite som hawaii-stor men jo, det kanske hade varit rimligt. fast han har ju inte släppt nytt.. inte såvitt jag vet?
baeng
hellacopters har väl någon lucka där i sina tourdates. och hm, kolla sators hemsida.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
det ÄR Non Phixion, MF Doom och Haiku D'etat......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
b0ris: haha ja det hade varit nått. inte så sanolikt med NP dock.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Hellacopters hoppas jag VERKLIGEN på!
MAN MADE GOD!
som att hellcaopters skulle vara en "överraskning". var snarare överraskad att dom inte skulle komma tills ja läste detta :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
KENT!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag tror det bra är så att dom inte kommit på vilka dom ska placera där än..och för att jävlas så startar dom ett ryckte om a"hemliga gäster" när det igentligt bara är något lamt som tex darin..
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
hade kent kommit så hade ju hawaii varit givet ju, dah..
baeng
håller med reeferman
(”)_(”)_.-””-., ´ . . ´; -._, ´)_ "jag kommer fucka ur din tråd om du ska vara ( o_, )´ __)´-._) respektlös" /Amar F18
Kan lätt tänka mig att Akademien spelar en av dagarna!
"Mmm...purple"
fan va kul om det står skitmycket folk där efter alla rykten och hoppas på typ beatelsåterförening åsså kommer nått skitband upp och alla drar typ :)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
hellacopters har släppt nytt också kom jag på..
baeng
fyfan vad jag hoppas på non phixion nu ..... snälla!
Non Phixion kommer nog aldrig mer spela på Hultsfred, det sägs att dom var riktigt jävliga att ha och göra med.
tror inte det blir någon hip hop iaf
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
marit bergman är väl inte heller helt omöjlig. i Kupé svarade hon på frågan om hon inte skulle göra några spelningar i sommar att "det visste man aldrig" eller nåt liknande.
Rehab is for quiters.
Vem som spelar kommer inte avslöjas förrens artisten står på scen..och som sagt, spelningarna är kopplade till att det är jubileum vilket innebär att hiphop kan ni nog glömma..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
tror det blir kent för dom har ju spelat på festivalen ett par ggr å är rätt heta bland "vanligt folk" sen hoppas jag att erasure är ett av dom hemliga banden för det va ju dom som kom på den första festivalen förmodligen det enda som fortfarande spelar! men vi lär ju märka .. jag kommer försöka pallra mig till ??? spelningarna så man inte missar nått fett!
tydligen skulle det BARA va band med anknytning till festivalen! som vart där förut! så nej !
Opus P19 om rockparty har bokat the game borde skämmas. nackskott eller hängning vore då lämpligt.
The game är ju ute och glider med Snoop så varför inte passa på lixxom...
Hoppas på Thåström.
Reeferman Ja, hade varit fint! Känns som att de är lagom stora för pampas vid 8 tiden.. Populära bland allt från hårdnackade hip hopare till små Mando Diao fans med Converse skor ;)
"Mmm...purple"
tänk på -91 då thåström lirade MED Sator.... 1 + 1 = 2
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Thåström hade ju varit det bästa av allt.
Här kommer den mest kvalificerade gissningen ni kan få se: A: Husband bestående av Thåströms kompband, dvs Chips Kiesby gitarr, Jugglo Wall trummor och Heikki Kivialo bas på alla tre spelningarna. B: Gästframträdanden varje dag av en artist och DERAS gäst. Exempelvis: 1. Kent, gäster Lisa Miskovsky, Nina Persson och han Paus-snubben i Cardigans (Varför? Heikki och Jugglo delar replokal med Kent och Kent-Jocke har skrivit och spelat in med både Lisa och Pausmannen, Kent och Cardigans har turnerat ihop många gånger och gillar varandra) 2. Thåström, gäster medlemmar både från Ebba Grön, Imperiet och Peace Love & Pitbulls (Varför? Chips, Heikki & Jugglo har turnérat med Pimme de senaste turnéerna och Chips har proddat hans plattor). 3. Hellacopters, gäster Dregen & Backyard-Nicke, Howlin' Pelle, Ebbot och Svålen från Soundtrack of our Lives. Så hade jag tänkt om jag fortfarande jobbat kvar med Hultsfredsbokningar... Om något går bort så finns ju alltid Olle Ljungström, Joppe å Docenterna samt eventuellt Creeps som andra alternativ. Om de - mot all förmodan - skulle tycka att någon rappare eller annan icke rock-akt behövs så lär det bli typ Stonefunkers med Papa Dee och ADL eller möjligen Petter med Eye-N-I, Profilen och Rusiak... Vad tror ni?
Check yourself and I'm out.
väää, en profil från melodifestivalen på hawaiiscenen? det kommer se lika fel ut som hitler utan mustasch.
baeng
made_in_japan: ta hand om fraodi på festivalen.. börjar oroa mig för honom :/
Sacho - haha varför då? han har ju sin flickvän. han fixar nog det här :)
baeng