I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Systembolaget, Hultsfred.

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-06-09 10:53

Systembolaget, Hultsfred.

Då var det snart dags för Hultan igen. Frågan är nu hur man ska göra med bärsen iår. Vi har alltid tagit med bärs. Men nu har man åldern inne för bolaget, och då undrar jag om det är cp-skadat lång kö på bolaget inne i hultsfred om man kommer upp på onsdageftermiddag.

Man e liksom inte så jättesugen på att köa där aslänge om man köat till festivalen aslänge också.

Så nån med rutin får gärna säga hur snabbt man kommer till på bolaget.

peace

SKU - SKU - SKULASON!

2005-06-09 11:24
går du tidigt på morgonen är det nog ingen extremkö eller jo men en timme kan det vara värt att slippa släpa på den kanske.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!

2005-06-09 11:43
fy fan det är tungt att gå med öl från bolaget till tältet...usch
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)

2005-06-09 13:33
jo klart man tar tåget. men vi kommer dit på onsdag eftermiddag. Trötta efter bussresan. Då pallar man inte kö på bolaget.

SKU - SKU - SKULASON!

2005-06-09 13:33
15 e det väl?
Hepp och pepp

2005-06-10 18:21
När jag skulle på bolaget med en polare fick vi vänta i ca 2h, tror det var på onsdagen det med..
men gör som oss, ta en nummerlapp, gå och käka lite mat, ta ett par pillsner som du för hoppningsvis har då och ta det bara lugnt!
tiden flög förbis ruggit fort, fins ju alltid massa trevliga andra som sitter där utanför som man kan dela tankar och kommentarer med..
Bitchin

2005-06-10 19:04
jag var med och köpte på systemet i hultsfred en gång. det tog jävligt lång tid, som jag minns det. jag köper innan jag åker, eller kanske på vägen.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2005-06-11 16:57
Det lär ju även vara rätt urplockat?!
"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

2005-06-11 17:28
nä det är inte urplockat. dom vet vad som går åt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2005-06-12 19:00
är ju längre kö där än till typ... den är lång
iiiii

2005-06-13 10:35
haha ok tack gott folk för infon. efter övervägande blir det nog att dra över till vårt kära grannland Danmark och inhandla lite billig öl och ta med sig. sån jävla ångest att bära bara. men det får gå.

väll mött i skogarna :)
SKU - SKU - SKULASON!

2005-06-13 23:43
nån som har lust o köpa ut lite bärs?

2005-06-14 13:42
bara färskingar som vaknar sent som får köa till bolaget!!

2005-06-14 13:46
Vi gick till bolaget mitt på dan någonstans i mitten av festivalen och det var hur lungt som helst.. Men nu är det ju slutsålt och grejer så det kan nog vara rätt lång kö..
Varför inte stanna på nått bolag nånstans på vägen?
Pack! Pack! Pack!

2005-06-14 15:03
eruduja ja men läs inlägget så kanske du hajjar att vi inte e där så vi kan vakna sent på onsdagen med tanke på att vi kommer dit på onsdagen.

Gofi P21

aa jag hade gärna gått på bolaget på vägen om det inte vatt för att vi ska åka den jävla festivalbussen dit.
SKU - SKU - SKULASON!

2005-06-14 16:26
Åk till systemet i Vimmerby istället. Tar en kvart med bil, halvtimme med buss.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16