Moderator
2005-06-11 15:27
Whoagathering på hultsfred
Någon som är på att samlas vi som ska på Hultsfred? Så kan man upptäcka vilja fula nyllen som döljer sig bakom namnen här. Vill dock poängtera att jag är lite tveksam till det här eftersom jag fortfarande återhämtar mig från chocken jag fick när jag läste bildtråden på alla medlemmar. Scary shit. Men ja vad säger ni? För det är ju gathering i Stockholm 25 juni men det är ju nästan bara för dem som bor där.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Du skall inte snacka mkt du dock, visst du kan vara het men det ser ut som du fäst en dreads-peruk på skallen, så ser man ditt "vanliga" hår därunder. tihih.
What I said, yo!
PARTY! i mitt tält!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-06-11 15:38
Lätt att klaga på andra utan att lägga upp bilder på sig själv. Men vafan, inte direkt som att jag tar åt mig. Jag vet att jag är snygg men det är inte vad tråden gäller.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
KaptenKrok P19 haha, du kan ju inte försöka ragga sällskap av folk samtidigt som du kallar alla fula ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag har väl bilder :) ?
What I said, yo!
Moderator
2005-06-11 16:00
Misery_chick Jag har inte kallt någon ful. Däremot fick jag världens chock för att de inte alls såg ut som jag trodde. PhilAhz0phee Shit är det du på bilderna? Jag ber om ursäkt men jag har alltid trott att du är en kille.
Nå? Hur blir det? Fest eller inte? :) (^^,)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2005-06-11 16:40
Vafan jag är på men det lär vara svårt att enas om ett ställe och att alla ska komma ihåg det i fyllan. Dessutom är jag sämst på att organisera så jag tänkte att jag kunde komma med idéen och någon annan kan dra ihop skiten.
KaptenKrok P19 heh, du hade väntat dig att alla skulle vara brutal-YO på bilderna eller?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Moderator
2005-06-11 17:09
Misery_chick Nej absolut inte. Jag föreställde mig de bara inte som de såg ut. Fast lite undergroundsyo trodde jag allt att de skulle vara.
Jag kan gå runt med ett whoa-klistermärke i pannan och mitt namn på högra handflatan så kan alla som vågar säga hej
12.
Kaptenkrok Haha! japp. men nej det är jag inte.
What I said, yo!
ja lätt!. jag och reml kan säkert titta förbi om vi överlevt bussresan.
----------------------
kaptenkrok, sött att måla naglarna svarta.
SKU - SKU - SKULASON!
BUSYLIVIN DOES HULTAN Alla som vill är välkomna till vårat camp på hultsfred. Går inte att missa med en stilig flagga! För mer info vilka vi är och hur vi ser ut gå till
www.busylivin.com Vi kommer åka med festivalbussen imorgon Tisdag så då är alla som vill välkomna att hälsa på på tisdag kväll!! ha en underbar festival! PEACE!!
gah
Ska hänga med Legoland där uppe, så det blir väl att man träffar en jävla massa whoaiter.
blir det någon träff på hultan eller? typ tisdag eller onsdag runt 20tiden vid första vattenkransstället vid fältet(nära första ingången till andra fältet)
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Den kartan känns rätt bakvänd. Fast tror det är där Henkeee menar om jag minns rätt.
Vad jag kommer ihåg så ser kartan ut att vara spegelvänd. Fast det kan bara vara jag som har kasst minne.
offtopic; läs festivalguiden mabande tillsammans med som_om(?) skrivit i forumet festivaler i grenen Klubb & Konserter.
Lawless F18 är det din grej att skriva att du är flata i vart enda inlägg?
okej När möts man där då?.. kl 8 på onsdag eller tisdag?.. jag o reml kommer men vi ska ju dra imorgon bitti så va fan bestäm er!
----------------------
Lawless F18 seriöst.. har typ inte sett en tråd du skriver i utan att nämna det...
Onsdag 20.00 vid det där krysset?
Why the fuck can't emcees emcee no more?
onsdag 20:00 is the shiit
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
får jag komma?
Första kartans kryss verkar enklast.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
vi skapade egen träff!. jag träffade bland annat reml i ögat
----------------------
jag såg zax började prata med priyan sen kom made_in_japan upp till mig o pratade o sen visade mig hennes camp. hon var trevlig.
Jag träffade: *..emilie..* jorego DerHundt zerox made_in_japan Vet att jag träffa fler, men det är folk som ploppa upp i huvudet nyss.
Jag träffade: mellanöl utter made_in_japan legoland ämeli Capone Aka "jag vill ha sex med dig även om din pojkvän ligger i tältet här"
----------------------
Jag träffade: Mellanöl Zerox reml DerHundt utter made_in_japan legoland jorego priyan artcrime säkert nån mer.. men.. ja..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language