I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

tåg till roskilde?

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-06-16 15:36

tåg till roskilde?

Går det? har ett tight schema på jobbet och har inte råd att vara sjuk i dom 10 dagarna som mina polare planerat med husvagns hyrning och diverse, så jag tänkte köra en intensivare variant och komma ner på tåg. Jag bor i gävle hur tar man sig till roskilde smidigast

Jag är en tviiiiivelaktig figur

2005-06-16 16:18
Jag ska åka tåg ner, jag åker från Östersund den 28:e och kommer fram i köpenhamn den 29:e. Åker därifrån den 4:e. Det kostar 620:- Tur och retur.

Kolla om du kan hitta någon liknande biljett, jag vet inte om tåget passerar gävle dock.

2005-06-17 13:04
Jag åker sthlm - kph ToR för 355 spänn

vaaa? man kanske borde kollat upp tåg..

jag flyger Umeå - Cope t&r för 545kr flygavgifter. sas eurobonus yo

2005-06-17 13:57
vadå så man tar först tåg från köpenhamn till roskilde by, sen ett annat tåg in till campingen/festivalen??

jag trodde man kunde ta tåget från festivalen direkt till köpenhamn..
hur länge får man vänta i roskilde by då?!

2005-06-17 14:25
Ystad - Roskilde 67kr

sug på den ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-20 22:26
Någon som vet när festivaltågen börjar och gå? Jag kommer befinna mig i Roskilde-stad lördagkväll den 25 Juni. Vill helst slippa gå den biten =/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-06-20 23:06
För övrigt någon som har testat tåga dit där natten innan? Taxi är kanske en bättre ide väl i roskilde-stad...

2005-06-21 10:15
Tassel: Det finns även folk som kör privat där, du kommer nog inte ha några stora problem att ta dig till den ingången du vill..

Kommer själv dundra in under lördags natten, möjligen helt själv..då letar jag upp nån som jag tvingar hänga med mig :)

2005-06-21 11:46
Verkar faktiskt som om det går ett festivaltåg kvällen innan strax efter åtta på kvällen =D

party verkar ju grejt!.

2005-06-21 12:16
jag funderar på att åka själv för alla är så torra å inte vill hänga med!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2005-06-21 12:32
Det är alltid samma festivalskräck bland idioter varje år. Alla är game in till sista veckan sen har de helt plötsligt inte råd (trots att alla vet att dom är snorrika), de måste jobba, och sen dör deras farmor och satan och hans moster. Så jävla trött på sånt klyddpack.