Boden Alive (Hiphop)
Boden Alive Bjuder på Utomhus HipHop Konsert i år... Plats: Brännastrand (Örat) Tid: 21.00 - 23.00 Inträde: Gratis Åldersgräns: Ingen. (bara på öltälten, 18år) Rino Prognosis Tagless Hemsida Skoob N Word-Rec Hemsida Dj-Phono Spinnin' Wax!! Boden Alive Bjuder så klart på mer än bara hiphop. de kommer spela lite rockband, och de är så klart ÖLTÄLT!!! detta får man inte missa....
Oj sorry! 1 Juli! helgen efter Midsommar
Döda mickar e mitt motto. hahaha
inge hiphop före 21 men de e tivoli, öltält, lite rock musik och sånt.. riktigt trevlig festival dock inte lika stor som PDOL :) men de e fan mycket folk och alltid jävligt roligt... :) Be there! ;)
Bild 1 Bild 2 Bild 3 hittade lite bilder från festivalen förra årat men dock ingen från scenen... aja
RÄKNA MED ATT JAG STÅR LÄNGST FRAM Å PUMPAR =D=D=D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kul det blev en bra upplaga av hiphop i år ..!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Trevligt att se att det är "up and running" igen .. riktigt trevligt när vi var där ;)
http://www.innuce.nu
upp nigguz !
yeah! se fan till att fa detta bandat at mig bara
shin who?
21, perfekt! Så då hinner man förfesta =) Chilli! JAG ÄR DÄR!
jakke: jo de e festival, och de e bara två timmar hiphop, mellan 21.00 och 23.00...
jag kmr stå där lätt längst fram ;P
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
pax för att va fullast!
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Son: ja de brukar ju vara så ;)
paxx att gå å hålla henka i handen där:D hahahaha
It's tomorrow!!! be there!!! kommer bli fet, med en massa öl på tälten senare på kvällen..
IKVÄLL SMÄLLER DET !! YAYA !! LADDAR Upp nu med Lite feta låtar från Soljuah story och Prognosis skivan =)) haha .. PEACE
haha så FETT BATTLE MELLAN OPHONE Å DICE =P
kekke: jo som fan.. haha roligt dock...
haha ja kul som fan :D
hmm han va sur som fan.... o vart va securityn? dåligt som fan att han bara kunde hoppa upp på scen o göra va han ville mitt i spelningen... hade ja varit arrangör hade de garanterat legat 2 vakter på han men de va juh chill iaf... sen kan man juh diskutera hans entre på scen me knuffar o allt va de va
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
haha jo nog var han säkert arg, men jag tycke de bara var kul , gav som mer aderalin i showen =) haha entren va coool ^^ haha näe men serriöst, var galet kul kväll igår ! jag hade kul som bara fan också i 2 timmar ! schysst killar
btw inte var det särsklit mycket knuffar ? . .. haha
Kekke: du får ju se på videon hur mycket knuffande de var! :)
rino P19 okay när e den klar ? =)) jkstR P18 japp dom filma ... du ska se BODEN IS THE SHIIT =D
det ägde juh när john gick upp. men fick liten kick att det hände nått konstigt mitt i allt :P lite onödiga knuffar jies de vare nog men satans arg såg han ut att vara :P längtar till filmerna kommer upp :D *hoppas jag syndes* hehe
^^ stay tuned film kommer inom kort... Spectator.... Dice körde "Ophone Ophone" o sen klev ophone själv upp på scenen o såg ut som att första bästa skulle få en smäll hehe
klart man va där :D
jakke: nee han är inte så bra men de var ju modigt att kliva upp.. :) haha personligen tyckte jag de bara blev ännu skämmigare... men men...
Okay filmen kanske tar ett tag å KLIPPA å så Men BILDERNA ??? SLäng upp dom vafan ? =) peace
dom kommer upp i samband med filmen...
okaay ... SNABBAAA =) haha galet sugen på se
för dom som undrar så kommer filmen och alla bilder upp i kväll efter 22.00 nån gång...
yeaa
JAAAAA !
vafan man ser mig knappt på nån bild =) haha men jakkie jävla lincelus =) me på alla t yp:D hahah
haha å snygg bild på marra =) haha
men for helvete.. videon slutan tanka pa 86procent.. jaja bara att forsoka igen.. o slang upp video pa mer an bara battlen!
shin who?
ja vafan fixa hela speligen ahha:D battlen va kul
haha bara för er den gormar då =)
de finns en tråd i Audio Forumet...