I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
rapporter från hultsfred?
Klubb & Konserter - Festivaler
Tillbaka till forumet
nuss F42
2005-06-17 17:23
rapporter från hultsfred?
Har ni fått några rapporter från polare som är i hultsfred?
Vad sägs=
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
enokkkk P39
Supporter
2005-06-17 18:26
att de är underbart är allt dom säger .. å jag är lessen för att jag inte är där ;(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
Borttagen
2005-06-17 18:31
Igår ringde min mobil för att jag hade blivit utvald att få höra personal jesus med manson =) annars ska där lukta apa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Legoland P41
Moderator
2005-06-18 12:01
jag är fúll på en öl iallafall. las palmas var aproligt. snoop var bra och ja. bästa festivalen hitentills. jag vill inte ens åka hem ännu...
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
slowmo P42
2005-06-18 12:29
min lillebror skickade följande meddelande igår:
"snoop dogg kommer inte vilket as"
det roliga i historien är att han inte ens gillar snoop dogg och att snoop faktiskt kom dock 45min sent
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Riotrunner P42
2005-06-18 16:20
jag var där tills igår. det var jävligt kul och jävligt lerigt. att planka in i år var ett helvetesmission, det var fan lika mycket vakter som runt ett fängelse. jag såg inga band för allt var dåligt, men supandet på campingen var den roligaste någonsin
Idag är jag farlig
Borttagen
2005-06-19 14:53
Visa draken!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
devv
2005-06-19 14:54
Hur var Sean P?
Borttagen
2005-06-19 15:12
har duschat nu för första gången sen tisdags, känns bra.
SOAD var helt tokigt bra. Medina var också så jävla roligt att se och det var hur bra som helst. Kul som fan att se Marylin även om jag inte diggar musiken direkt.. förövrigt luktar det skit och det är mycket fulla människor = skitkul.. kan inte klaga på vädret heller, regnade en dag, resten var solsken!
c-bstrd P41
2005-06-19 15:36
allt har varit grymt bra, lite lerigt men vädret var ju helt okej ändå. överlägset bäst var mars volta.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
Borttagen
2005-06-19 15:37
efterklang var fint....
Borttagen
2005-06-19 15:40
c-bstrd P20
missade mars volt. jävla skit.
why P40
2005-06-19 15:53
soad, mars volta, immortal technique och snoop gjorde det till en grym festival trots leran..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Soopa-Fly
2005-06-19 16:25
En brud våldtagen... :(
California, knows how to party!
SteKet P39
2005-06-19 17:23
Eldon P15
håller med, Rugged man var en riktig entertainer hahaha ;D.. fan va han ägde. festivalen var riktigt nice. blev helt snurrig av alla tok-heta brudar som gick förbi (och i vissa fall stanna till =))
ni som inte var där miss något!
Borttagen
2005-06-19 17:29
Visa grisen!
mart P40
2005-06-19 17:34
vadå två plus till SOAD från Aftonbladet.. om de gått lite längre fram så hade de fått på fan, bästa jag vart på!
Ett stort tack till alla de trevliga människorna!!
JassÅ?
Rizmo P41
2005-06-19 17:38
Riotrunner P20
Haha jag fattar inte varför alla tyckte det va svårt! Hörde att massa folk blev tagna, snackade med några som hade väntat utanför i skogen i 6 timar typ innan de hittade en lucka att planka in..
För mig & min kompis tog det MAX 5 minuter, lika tok-lätt som vanligt.. :)
CAMPIONI!
silke
2005-06-20 21:52
Eldon P15
las palmas var skitheta ju
Henkeee P41
2005-06-20 23:52
las palmas är jäävligt trevliga.
Whoa.nu's enda B-kändis 2003.
Tillbaka till forumet