I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

SPLASH igen, funderingar kring årets festival

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-06-22 02:06

SPLASH igen, funderingar kring årets festival

Tänkte att det var dags att ta tillbaks festivalforumet från hultsfreds-packet.

Vad tror ni blir höjdpunkterna i år?
Vilken konsert kommer bli mest minnesvärd?
Kommer vi någonsin hitta Helga?
Kommer ditt tält brinna upp?

Läste förresten på splash's hemsida att dom har förbättrat maten i år. Billigare och mer variation. Dom ska även ha en riktig restaurang på området som lovordas rejält av splash-arrangörerna. Mat-stånden kommer givetvis finnas kvar som tidigare år.

Länk:
http://www.splash-festival.com/49.261.0. ..

Jag tror Splash 2005 kommer bli en überfet tillställning med mycket tysk joddel och skön musik !

2005-06-22 02:19
Låter sjukligt nice, ska göra mitt bästa för att komma dit. Write 4 gold avgörs till råga på allt där, fett som smör...
HMOR

2005-06-22 19:08
Jedi Mind! Jedi Mind! Jedi Mind! Jedi Mind! Jedi Mind! .. o mina favoriter i saian.. oooh

2005-06-22 20:24
höjdpunkterna blir jedi mind, dilated peoples, saian och black moon.
mest minnesvärda konsert kan jag fan inte svara på... nas var riktigt bra sist jag såg honom! men jag har hört sjukt mycket bra grejer om Saian live, så jag lägger mitt tips på dom.
Helga har jag inte större förhoppningar av att hitta, men believe you me... jag ska leta!
och sist av allt , mitt tält ska FAN inte brinna upp!
jag ska elda alla andras. :D

läste också om maten... det bådar gott! förra året var det fan bara svindyra våfflor och bröd. och pizza... och lite mer (men det var dyrt som fan iaf) vid vår camping, så jag hoppas på nån slags... otysk mat. vi åkte in till chemnitz och käkade skitbillig thaimat istället.

nuff said, det blir FETT iaf!

0034

2005-06-22 20:48
HEEEEEEEEEELGA!!!!
Pack! Pack! Pack!

2005-06-23 00:31
det kommer med största säkerhet bli en "Splashkväll" i Sverige nån vecka innan Splash..

dun miss.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-06-23 03:05
Håller med seb1, black moon och smif n wessun kommer bli galet!
Konserterna kommer bli grymma men jag ser verkligen framemot tokiga nätter i drum-n-bass tältet.
Förra året ägde det verkligen hela efterfest-scenen !

Admin

2005-06-23 03:54
Allt kommer bli så underbart rakt av. Hoppas att det ær lite skønt folk som hakar på i Gøteborg och ær sociala och trivsamma och inte spyr længst bak i bussen (inga namn næmnde, hehe). Nej men det blir rånice, nu nær JMT støllt in spelningen i Sverige (Dalarna) ær det riktigt exklusivt med.

2005-06-23 14:51

Samåkning? nån?

2005-06-23 15:07
Vad tror ni blir höjdpunkterna i år?
Så jävla lätt smiffnwessun och black moon.. Sen Nas, saian, bambaataa, ugly duckling, jedi mind på stabil andraplats.. tredjeplatsen orkar jag inte ta nu.. men jag är pepp på mycket faktiskt..

Vilken konsert kommer bli mest minnesvärd?
Nu är ju kanske inte jonathan med i år.. hade han vart med så skulle det säkerligen blivit massive töne.. men nu tror jag på nas, saian eller självklart då s-n-w & black moon..

Kommer vi någonsin hitta Helga?
Jag har hört att helga brukar käka dom där frallorna med fisk i typ 7ggr om dan så jag tänker kolla däromkring.. men man vet ju aldrig..

Kommer ditt tält brinna upp?
Vet inte om jag har nåt tält.. tror det blev bränt förra året.. så jag vet inte riktigt hur jag gör i år.. haha..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Sångare

2005-06-23 16:03
Kan inte svara på dinna frågor...Men!
Ni kanske kan svara på min :D

Hur får jag tag på biljetten? jag förstår inte tyska:(
http://www.facebook.com/vincentjedselius
Det är fint att gilla! :)

2005-06-23 16:13
-Hookey-
Förra året skakade kontrast fram ett nummer åt oss som man kunde ringa. Dom var rätt kassa på Engelska men det räckte för att få dom att lägga undan biljetter åt oss.
Pack! Pack! Pack!

2005-06-25 16:42
nu kostar en tredagarsbiljett 90 euro tyvärr.

men som sagt, 'förboka' en i sverige och skit i att hämta ut den i tyskland om ni hittar nån som säljer en billigare.

2005-06-25 16:47
hm.. de kanske inte hunnit ändra än eller nåt. vet inte, men den kostar fortfarande 74 på Phlatline-Shop.de och på shop.freiepresse.de - så skynda er ;)
Sångare

2005-06-26 13:46
Jag tycker det här verkar rörigt som fan:S Jag ska dit! Men jag förstår inte hur jag ska få tag i bijetten...Vad är det för nummer jag ska ringa då? och vad ska jag säga?
http://www.facebook.com/vincentjedselius
Det är fint att gilla! :)

2005-06-26 23:06
du ska säga på engelska att du vill ha en tredagarsbiljett till splash.. då får du (om det är som förra året) bokastavera namn, persnr och telenr har jag för mig.. så hämtar du biljetten på plats och betalar där, då..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2005-06-27 19:21
Synd att inte typ ticnet har hoppat på biljettförsäljningen. Vore riktigt skönt. Nu är det värsta mecket att fixa en om man inte ska ner till tyskland innan.

2005-06-28 23:31
Nån som har bra tips på var man kan hyra bil? Ska ner med ett gäng grabbar som alla är 18-19 och har än så länge inte hittat nån firma som hyr ut till så ungt folk...
HMOR

2005-06-29 00:54
Dj_Josh

Jag har kompisar som hyrde bil från statoil när vi gick i trean. Då är man ju 18-19.

2005-06-29 04:01
mental P20

jag köpte biljetter här för nån timme sedan, kostade 6,50 euro i frakt. Betalar med kort och får dom hemskickade på 2-10 dagar. Sidan är på engelska om du klickar på flaggan längst upp till höger.