subörb. Var e d?
fuck "cash is king". JAZ is king!
Det är väl den där festivalen de har ute i Botkyrka, om jag inte missminner mig.
Saïan Supa Crew och Medina Hip hop konsert med franska Saïan Supa Crew och svenska Medina som förband. Arr: Subtopia Saïan Supa Crew (Frankrike) Som enda festival i Skandinavien denna sommar kan Subörb stolt presentera franska Saïan Supa Crew, vars scenshow har tagit världen med storm! Många hävdar till och med att de är världens bästa Hip-Hop grupp LIVE! De 5 rapparna Feniksi, Vicelow, Lee-roy, Sly The Mic Buddah och Sir Samuel, skiljer sig mycket åt i stil med allt ifrån reggae, stenhård rap till beat-box som grund över medlodiösa men samtidigt grymt hårda beats. Dessutom brukar liveshowerna visa att medlemmarna i Saïan Supa Crew är riktigt bra på att dansa. Medina Som förband har vi bjudit in Medina. 2005 är Medina´s år i Sverige. Debutplattan släpptes i mars på nybildade independentbolaget Devrim Records, ett bolag med stora framtidsutsikter att förändra svensk Hip-Hop. Medina levererar grymt bra Hip-Hop blandat med arabiska rytmer så väl som ragga. Gruppen består av rapparna Sam-E och Alibi. Fredag kl. 21:00 Kokosnöten
Under URF :(
California, knows how to party!
Subörb är väl iaf en festival?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
festival nazin kontrast.... :-p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nice nice...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
övernice bästa live gruppen jue :)=
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
pp haha äsch då.. rätt ska va rätt ;)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Tungt!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
fan va nice! ännu en akt att minnas från denna sommar!!!!
Saian! va häftigt! dock mindre roligt att dom valde en av URF dagarna!
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"
Lite mer info om hiphopakter på Subörb finns nu på www.quotemagazine.se
SUPA CREW!!! fan vad man måste sticka dit! o nu är det ingen jv åldersgräns! =D
Knowledge, where the people at? Liverpool FC---AIK
Fetsjysst. Jag ska lätt dit. Ingen tvekan om det. Jag har velat se dem hur länge som hellst men ej haft chansen. Nu har jag ju det, då ska jag ta den. :D
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
Trevligt besök i krokarna :)
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Damn it!!! jag som ska jobba på URF... Måste se Saïan igen!!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Fy faan va schysst, deras konsert på kulturhuset är bland det bästa jag sett!
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
jaaaaa! jag som gjorde misstaget att inte gå på deras konsert på lava för några år sen.... back to alby, long time no see
krockar me uppsala allå.
kul att de körs
vaffan:( kan ju inte ha det samtidigt som urf förstår dom väl??
medina och Max Peezay (Tom i Fjärde Världen´s grimeprojekt) kommer supporta Saïan Supa Crew!
Såg dom på Roskilde 03. Bästa hiphopen jag varit på live, hur fett som helst!
kanske skulle ta och göra ett besök på Subörb då i år :)
AAAAHHHH!!! ska man coppa biljetter o sånt också? :S
HAKUNA MASALA (GÖR ATT MAN BLIR GLAD)
fan va ballt att få dit saian. hade lätt åkt dit om jag inte va bortrest
deras show på lava var det fetaste jag varit på. dessa herrar vet verkligen hur man underhåller!
ooooooooooooooh va fett! jag är där!
var hämtar man ut biljetterna nånstans?
Nån som vet om man kan pröjsa på plats, eller om man måste ha med sig biljett?
Redline!
Dog tråden nu, tack vare mig? :(
Redline!
mähää =( jag vill gå gå gå....
Tack & Hej!
lätt att man ska dit
Slabo P23 Hell NO!
"I got a timemachine, use it to insult you mom and fuck with her childhood" -Edan I was born as a beautiful man, but the uglyness is powerful, i do what i can! - Vinnie Paz
det går att köpa biljetter på plats men vill du vara säker på att få biljetter så kirra förköp! Antingen via Södra Teaterns biljettkassa eller som sagt på www.suborb.se Det har redan sålts mycket biljetter och det finns bara 700 allt som allt.
ajajaj, så värt...
http://fredpajorden.com
jozi tack!