hitta folk från festivaler?
okej, nu blir jag tokig. jag söker en person från roskilde men jag har ingen aning om vart han kommer ifrån eller vad han ens heter. kan bara förklara var han befann sej under vissa tidpunkter och exakt hur han såg ut. hur ska jag gå tillväga? känns som lite chanslöst men näääääjj, jag vill ju hitta honom :/
baeng
made_in_japan F12 nu blir jag ju nyfiken...är det någon du pratat med eller bara någon du gått och spanat int?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
haha med risk för att låta patetisk så låter jag bli att berätta ;p
baeng
skriv ba så mycket du vet på så många ställen du kan. de har ett speciellt forum på (nu antar jag att du vill hitta nån från roskilde då..) Roskilde Festivalens hemsida för att hitta folk. Det är inte så jäkla populärt dock tror jag..
ptja, men skriv en så ingående beskrivning som du bara kan så kanske någon känner ígen sig?
va, har dem? jag hittar´t inte ju.. han jobbade på festivalen så det kanske underlättar typ.. eller nåt...
baeng
(att du inte smygtog ett foto på grabben, hade underlättat)
Misery_chick - tvivlar iofs på att han har whoa.. eller iofs.. så ska jag inte säga, man vet aldrig. men eftersom han jobbade där så tror jag att han är dansk..
baeng
misery - hahaha jo det hade ju underlättat :p
baeng
made_in_japan F12 det va inte du som gjorde en likadan tråd förra året om en kille (som jag antar du har en crush på?)
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rhetoric - hm, inte som jag kan minnas? oftast skiter jag i folk jag ser på festival men den här gången MÅSTE jag hitta honom..
baeng
naaaaw vad sött, detta ska följas upp. *lägga i favoriter*
men vad surt att du kommer på det såhär i efterhand...hade ju varit enklare att trava fram till honom när ni bådavar på samma ställe...
haha du tror han är dansk? du pratade inte ens med människan? :) ang forumet så hade de ett förra året iaf, har inte kollat nu. Eller förrförra...
devv - haha.. misery - jo men liksom.. okej, fan nu måste jag ju berätta.. haha. han jobbade vi ingången där jag alltid gick in på så jag såg honom i princip varje dag när festivalområdet hade öppnat, men brydde mej inte riktigt.. men så igår råkade jag somna på en gräsplan där han jobbade, så i mellan åt vaknade jag och satte mej upp och framför mej vandrade han typ och var helt gudomligt vacker och jag låg och njöt av hans vackra ansikte, kropp, utstrålning, skratt och ja typ allt... typ okej, inget särskillt med det för det var knappast ont om vackra killar på roskilde. men sen senare på kvällen när jag förbi samma område så stod han och massa fler som han jobbade med och typ chillade eller nåt, så kollade jag snabbt åt det hållet och fick ögonkontakt och den här gången med väääääääääääääärldens charmigaste leende. okej, jag är fjantig men fy vad jag är svag för sådant. så mitt hjärta hoppade några miljoner skutt och jag bestämde mej för att prata med honom på vägen tillbaka. men sen så gick jag aldrig förbi igen pga vissa omständigheter och så vaknade jag på morgonen fast besluten att ta reda på vem han var men då jobbade han inte kvar där längre. och nu kan jag inte släppa hans leende som smälte mej på 1 sek.. och nä, det här var inget vanligt "le-åt-random-brud-på-festival" ;, nänä min magkänsla säger mer än så :)
baeng
haha.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
rhetoric, vad skrattar du åt?
baeng
made_in_japan min enormt lilla penis.
lllllllllllllll P23 - okej, jag vet. det är naivt och typ omöjligt men jag är 12 och har precis börjat få bröst. låt mej drömma lite, ok??
baeng
lllllllllllllll P23 - jo jag håller på, you see :)
baeng
made_in_japan är redan min favorit så jag behöver inte lägga henne där. (NAAAAAAAAAAAAAAW!!!!!!!!) åter till topic: haha sööööött. men om han jobbar där borde du ju kunna maila roskilde å få någons mail som typ är lite chef över dom anställda och kanske har hans mejl?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
lllllllllllllll P23 - haha så du bryr dej litegrann iaf? :) jomen visst det ska jag göra.. utter - hahaha.. verkligen naaw :p jag veeeet, det tänkte jag också på, jag vet hans exakta tider osv så det borde ju inte vara en omöjlighet? ska kolla runt lite på nätet och så först bara..
baeng
tihi va gulligt :D
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
censur - oj vad dött det var på det forumet..
baeng
jo jag vet:D men jag bara tipsade vilket forum det va
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Skivsamlare
2005-07-06 00:15
lycka till - festivalcrush is the shit :)
Yes! In Concert — For the love of music
hur går det? UPPDATERA!
eftersöker karin från gävle... 20 år och blond med dead kennedyspatch på jackan. vi skulle ses dan efter vid rampen, men jag försov mig...
http://www.kommandot.se/wp/
haha men Åh vad sött det är med festivalkärlek..jii va glad ajg blir av att läsa såna sötigheter =)
funderar på att efterlysa m.i.a. jag är sjukt förälskad. tror ni jag får napp?
ja såg ju henne trots allt på hultsfred. och vi pratade med varandra. i mun på varandra tillcohmed. högljutt. på nått sätt visste ja exakt vad hon skulle säga där uppe på scen. så bra lär man ju inte klicka ofta?
jag vill stalka fram min norsk jag hittade på roskilde. jag vet vad han heter, både förnamn och efternamn. finns det ingen norsk eniro.se?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är bra gjort att få åka på Roskilde när man är 12 bast! Skulle jag aldrig fått!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Du gjorde väl en liknande topic förra året eller kanske det var någon annan? Verkar ganska svårt dock, om ni inte har hemensamma bekanta. Frågan är om han vill träffa en arg feminist igen bara.
utter - haha, sorry men jag och m.i.a har redan en thing så du är för sen grabben... nosferatu - näpp, men det fick jag.. eh.. guano - haha, alltså nej jag vet inte varför folk tror att jag gjort det? det här är första gången jag söker efter nån.. jadu, det är väl upp till han. ingen kille tidigare har stört sej på att jag är en arg feminist, dem har oftast hållt med mej...
baeng
made_in_japan, d-d-du stjäl min tjej? rakt framför min stora kantiga näsa? grrrrr.... (och inget upphetsande grrrr utan ett ilsket grrrr. även om jag för all del känner mig litet upphetsad)
hahaha.. japp... hennes låt är hitvarning på ztv förresten :)
baeng
jo ja såg det alldeles nyss. inte för att jag är nån indietaliban men ja måste erkänna att det var med blandade känslor ja såg på videon. (efter det att mina känslor av kärlek lagt sig då. hon dansar så JÄVLA coolt)
utter - ja, det är inte som hitvarning på ztv man vill se henne.. men men... och ja, hon dansar asballt. men hon den andra bruden på hultan. ohlala <3 offtopic förresten..
baeng
åååh jag vill efterlysa danne & manne!!! mest för att jag har en sak som jag tror dannes kompis vill ha, men danne & manne helt klart...
made_in_japan hoppas du hittar han
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
frozen - om dem är svenskar så äre ju tio ggr enklare. artcrime - tack :)
baeng
made_in_japan. hittar du snubben måste du visa oss bilder ossånt på han
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
made_in_japan F12 Manne & Danne är svenskar som fasiken, Danne har tydligen stuga utanför mina hemtrakter också...men mer vet jag inte.
artcrime - bilder? haha.. javisst om han har några.. just nu håller en dansk vän på att hjälpa mej och hitta honom. men det går seeeegt.. Frozen - då får ställarej i skogen och skrika "DAAAANNNEEEEE" och hoppas på att han hör ;D
baeng
HJÄLP MIG träffade en danskfunktionär som hette tina...måste få tag i henne....ingen som vet vem det är?
URF 2004 när Iqulah skulle spela tror jag... Iaf så va de nån trevlig tjej som kom och satte sig brevid mig när jag satt själv å smuttade på en smirnoff ice precis efter spliffen va slut... hon kom å frågade varför jag satt där jag satt helt ensam, jag sa att mina vänner va framme å skankade å att jag va trött, hon tyckte jag också borde gå fram, men jag tackade nej, så hon skuttade iväg in bland publiken.. blev så jävla inspirerad av hennes Irieness!
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "
haha, nu har jag hittat lite danska hiphopforum men fyyy vad alla är otrevliga. haha, trodde sånt bara existerade på whoa ;)
baeng