Whoa-camp för ensamma på URF
Jag och Glitch kommer spendera hela URF ensamna och övergivna och utan några vänner med oss. Vi känner på oss att det är fler än vi som har jättetråkiga kompisar och därför tvingas ställa in sin URF p.g.a ensamhet. MEN! om tillräckligt många inte har några vänner så kan vi samlas i ett camp och bli vänner där istället. så, vilka är ensamma och övergivna?
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Jag är ensam och övergiven men jag ska inte på urf:/ Hoppas ni får ihop ett gäng, låter kul:)
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Baboso varfrö inte? jag vill fan se ditt nylle IRL!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
Glitch För att jag är lat, gillar att duscha, är fattig och har inget nylle IRL. Jag är en chattbot:)
babos, yeah right. du kan bo på vandrar hem..elelr bada i ån..
Ärligt jag är fett fattig. Jag använder min tepåse två gånger innan jag slänger den och torkar rumpan min med handen.
haha. inga fler ensamma? det är godkänt ifall ni är två stycken som itne gillar varandra så mycket.
baboso: du bor fan fett nära uppsala.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
iration So?
utter, i värsta fall klarar vi ju oss. vi har ju varandra och min superba sociala kompetens!
HÄHÄ upplagt för vattenkrig!
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
jag har förvisso fått med mig ett par vänner, men vi kanske glider förbi. har inget camp än
My mind changes me, I can't change my mind
hmm jag kommer vara där med en kompis, vi kan lätt komma förbi..
www.unt.se/musikbloggen
jag kommer också bli ensam men jag vet inte om jag vill åka själv:/
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jag är nog också ensam om jag nu åker.. eller ja, jag har med mej min storebror.. men vi är ensamna! : D får vi vara med?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
*..emelie..* F20: ni får gärna vara med ensamma mig;P
Glitch, haha ja det blandat med mina ordvitsar och vi kan få en ypperlig festival! dreggelpaj, du är inte ensam om du chilalr med oss! i vårat camp är ingen ensam! emelie, du ska bo med utter och glitch!
men hallååå anton! jag och sanna ska ju också kanske dit. halah?
baeng
ska ni!? fan va bra!! då kan ja städa ditt tält när hon börjar välta prylar. men, vadå kanske?
kan vi nte göra en sån där söt lista? jag ska vara först Kommer: *Glitch *Utter
utter P18: åh, men hur vet man vart alla ni är då? jag har ju biljett, och så... men ingen vän till mig vill följa med trökjävlar. så jag åker nog själv. hm..om jag törs:)
glitch: ni får måla en stooooor whoaflagga. (nej, jag vill inte vara med i ert camp)
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
dreggelpaj precis så är det för mig och utter så vi bestämmde, varfrö inte o tillsammans. vi har aldrig träffats eller ens sanckat så mkt, vi var bara lite impulsiva typ och; what the hell varför inte. du får väl tjöta med oss så betämmer vi möte:)
Utter braaaa! : ) Känns rätt gött, för jag har träffat både Glitch och Utter! hihi.. : P
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
nån som vill hyra en lägenhet under URF inna di Uppsala? mycket bra läge...
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
*..emelie..*, då är det ju iofs på gränsen att du får bo med oss. då är du ju inte helt ny och ensam liksom :P
Glitch F18: haha jag som knappt vågar gå på stan själv, jag har värsta fobin för att åka själv nånstans, men men får se om jag klarar av det:) VILL VILL VILL
jag ska dit, fast har redan homies ;)
yeah dude?
utter- vi ska pa splash ocksa innan du vet, maste se om vi orkar :)
baeng
vi är typ 23 pers men vi gör erat camp till festplatsen !
ja, kompisen vill gärna gå på whoa-campet. så jag + vänner kommer..
www.unt.se/musikbloggen
made_in_japan, men din jävla festivalräv/röv. urf är ju perfekt avslappningsfestival efter ett par hårda veckor ;) klart du ska dit. alla andra än made_in_japan, fast hon får läsa ändå om hon vill, asbra ju! fast jag vet inte ens hur glitch's tält ser ut men vi får la märka ut det på nått sätt. idéer?
utter- jag är en hardcorefestivalbesökare ya kna ;)
baeng
hahaha bra initiativ =P, jag ska förmodligen dit...men mina jobbiga polare som skall dit gör att jag överväger att stanna hemma, men man kanske kan joina whoa-campet ev?
asså hallå elelr! missade ni min fina vi som komme rtråd? hur vi ska hitta till varandra löser vi sen! okej? haha dreggelpaj , det här klarar du! jag litar på dig! vincenzos_brygga nemas problemas, bara ni käner er ensamma, för vi är ett Sgt peppers lonley heart club-camp. okej? haha eller hur utter ?;)
jag vill skriva upp mig som en "kanske". jag vet inte riktigt än vilka som jag känner som ska dit, Om dom ska dit osv.. så i'm a maybe baby.
Glitch F18: haha det är det jag nog inte gör:S åh..:)
eh, förresten, om mitt senaste inlägg däruppe ser cp ut sa äre inte mitt fel okej? hehe
baeng
får jag titta förbi? *blink*
...Jag skojade bara!
nej, det kostar pengar..
baeng
men hallå ALLA FÅR JU! enda regeln är att man känner alt. låtsas att man är lite ensam! Jag gör ett nytt försök, vi som kommer; *Glitch *utter *madmadde(kanske) * och så fyller vi på själva barn! jag ska se till att sy en flagga eller nått så ala hittar!
Hey dude's n dudettes ... Jag ska dit , ska fan jobba där värsta grejen :D "Städ grupp 8" is the shiattt!
24/7 always keepin it.
Jag kommer lite ensamen, nästan :P Kommer iaf ha en fin flagga, så vill ni hälsa o knäcka en ölsläng iväg ett PM så får ni info om hur flaggan ser ut :P
C3B varför inte sätta upp campet med oss så har vi en flagga och jag slipper sy en? flumm_simon om jag ser städgrupp 8 ska jag be er stärda lite extar hos oss, ensamma männsikor super mer för att döva soin smärta. ich då blir dte stökigare..
Glitch : Flaggans budskap kanske inte passar alla om jag säger så, bla: därför jag inte vill nämna det på öppet forum :P men sure vi kan campa ;) we all need friends to party and groov with :D
C3B hmmm...men det rä ju ändå en reggae festival...jag tror folk pallar ed sånt då;)
jag kommer iaf förbi och hälsar på. är ensam med min flickvän på urf.
http://www.iamthereasonwhy.com/
glitch, HAHA Sgt peppers lonley hearts club-camp!!!! jösses kunde inte sagt det i närheten av bättre själv!! det måste vi ha en flagga med. nån som orkar styra ett bildmontage av albumcovern? ;) made_in_japan, om det hade kostat pengar att hälsa på hade du fått se till att planka in ;) madmadde, klart du är på. dina vänner kommer lämna dig. jag vet det ;)
haha fan va bra detta blir. jag är intresserad av jakobones whoafjortisar.
jag säger att min camp kommer som alltid va bäst ändå..ingen ide att ni försöker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.