I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skövdefestivalen imorgon

Klubb & Konserter - Festivaler

2005-08-19 14:08

skövdefestivalen imorgon

hej! det är nån festival i skövde imorron, men jag vet itne vilka band som spelar o så. det enda jag vet är att 22.00 stänger det, o innan dess spelar svenska akademien.

nån som har koll på fler band? det ska iaf vara graffiti där, så mkt vet jag, o så är det i nån park.

aja. hojta om ni vet nåt! =)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-19 14:25
inga mer kul band direkt, här står det lite:
http://www.klubbutopi.com/news.php#18
jag tar tillbaka allt jag skrev

2005-08-19 14:29
åhnej...bara sånt jag inte gillar typ... usch...vad har jag nu gett mig inpå..betala 400 för att åka tåg dit, plus mat osv.... fan då.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-19 14:31
efterfesten låter iof lockande. men skövde är faktiskt inte så lockande, det kommer bara komma massa fjortispunkare och dricka hb o förstöra allt. stanna hemma!

2005-08-19 14:35
efterfesten? mja.... allt utom svenska akademien är sånt jag aldrig skulle lyssna på typ...
får väl se hur kul det blir... synd bara att dom inte skriver ett skit om graffen nånstns, iaf hittade jag inte nåt om det...
så har man inga pengar o ska vara nykter...plus att jag är sjuk. vafan. jag får ta mig i kragen o överleva efter bästa förmåga.

2005-08-19 14:42
du kommer ångra dej, kom inte o säg sen att jag inte varnade dej!

2005-08-19 14:48
Hur fan tänker man då?
Man betalar 400 spänn för en resa till en "festival" som man inte ens vet nåt om? I SKÖVDE?!

Skyll dig själv.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-08-19 14:55
kontrast: jag åker dit frö att se svenska akademien, plus att min pojkvän blev erbjuden att måla där. då tänkte vi åka tillsammans, så får vi göra nåt ihop. istälelt för att jag sitter hemma o glor bara. men dom so marrangerar har inte sagt ett skit till oss om vilka som kommer osv. har frågat på nätet massa gånger men folk vet inget säger dom. så nu fick jag iaf veta, o vi hade redan bestämt att vi skulle dit.

2005-08-19 14:58
Du åker dit för att se Svenska Akademien? Ooookej.. Så dom spelar inte i Göteborg eller så då?

Han blev erbjuden att måla där, då får han väl antagligen resan betald? Kan dom inte betala för en person till? Låter otroligt, han har säkerligen inte ens frågat.

Då ska du inte klaga.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2005-08-19 21:26
grejen är att vi missade dom när dom var här på kalaset, kunde inte ta ledigt. men nu tror jag ändå att det blir kul imorrn. =)

2005-08-19 23:50
jag ska till skövde imorrn! dock inte att kolla på det men..

2005-08-21 11:34
det va faktiskt schysst =) musiken var bättre än väntat, svenska akademien va skitgrymma :D det var trevligt, men väldigt lite folk, trodde det bodde fler ungdomar i skövde, men vad vet jag =)

2005-08-22 04:18
konstigt att inte folk kommer??.... det är en jävla punkgård!!
◙...◙

2005-08-22 14:20
det va ju rätt schysst ändå, men för lite folk tycker jag. och förlite sömn. skulel upp sju, tåget hem skulle gå strax efter åtta. la mig kvart i tre, då hade vi fått veta vilket hotell vi skulel sova på. delade rum med nåra äckliga snubbar som bestämde sig för att knilla med nån brud, vilket gjorde att jag ficl 1,5 timmes sömn det dygnet, pus fick lgiga o pinas i deras könslukt i ett rum som var typ 50 grader varmt.jävligt vidrigt....kul o bli väckt när man precis somnat, o inte fan sa dom förlåt lr bad om ursäkt när man sa åt dom o va tysta heller. dålig stil. äckliga jävlar.