Haha david , aa det är sant jag lovar :O eller om jag inte minns fel ? ;) Haha Vi har inte haft den än och jag har fullproppat i schemat för den här året. min kompis har hoppat av så jag har blivit inbjuden i en arrangör grupp som heter Club K, en grupp där det bara är massa killar som vet vad dom gör. Så jag kör med dom nu. Ehm , Det blir isåfall ett nästa år men det är massa artister som skriver och jag får se om det går bra iår så kanske jag fixar ett hiphopjam. Men som sagt det blir svårt att bestämma vem man ska ha och så. Och det är bara att ni skickar lite låtar och så , plus så vill man ju att artisten ska dra folk. Visst ni kan vara kända och så men jag menar i umeå , sveriges femte största stad men sveriges sämsta nöjes stad. Tror ni att ni drar folk? Jag menar att ha en som ingen har hört talas om tror jag knappast blir en bra ide´. Men det är bara att ni skriver till Liten01@hotmail.com ifall det är något! Peace grabbar! =) word-rec , vi köper knappast ut öl till dig tro inte att jag är dum blondin som man kan driva med. Öl och sånt shit får du tammefan skaffa själv , that's it. Det ända vi fixar är boende och resan och mat.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix