I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-09-03 02:49

hiphopjam

Någon som är intresserad att vara med i ett hiphopjam? Jag och min kompis funderar på att göra ett hiphopjam här i umeå för att få lite liv i staden våran. Vi tänkte göra ett hiphopjam med en scen där artister kommer uppträda och med grattifi och breakdancegolv. Och det jag söker är artister, Jag söker efter seriösa rappare. Kanske svårt om du inte är nå känd alls på ngt sätt tanke på att folk måste på ngt sätt ha hört dig. Så det kommer folk och sprids ut osv. Vi är 14 år och det betyder inte att det kommer gå dåligt för oss för vi har proffesionella arrengörer. Så ni behöver inte tro bara för att vi är 14 så är det ngt oseriöst. + så är vi 15 nästa år. Men iaf , skicka lite låtar där ni sjunger osv så man får höra lite beats. Vill gärna veta vad ni tar för det också. Mer information Tar jag på msn , Bara och adda mig på msn, Som ni hittar på min sida.

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2005-09-21 02:24
"Vi är 14 år" "+ så är vi 15 nästa år"

är det sant?

2005-09-23 18:30
davvie P18

Varför skulle det inte kunna vara sant?
Jag är 16 år, har arrangerat tre konserter helt på egen hand, samt delarrangerat ett antal. Bland annat artister som Organism 12 och Svenska Akademien. Har också startat upp en egen arrangörsgrupp som jag nu driver, www.iriemusic.se.

Big up för arrangörerna, kör hårt!

2005-09-23 18:30
davvie P18

haha ok, tror jag börjar se en del ironi i ditt inlägg. ;)

2005-09-26 18:37
Haha david , aa det är sant jag lovar :O eller om jag inte minns fel ? ;) Haha Vi har inte haft den än och jag har fullproppat i schemat för den här året. min kompis har hoppat av så jag har blivit inbjuden i en arrangör grupp som heter Club K, en grupp där det bara är massa killar som vet vad dom gör. Så jag kör med dom nu. Ehm , Det blir isåfall ett nästa år men det är massa artister som skriver och jag får se om det går bra iår så kanske jag fixar ett hiphopjam. Men som sagt det blir svårt att bestämma vem man ska ha och så. Och det är bara att ni skickar lite låtar och så , plus så vill man ju att artisten ska dra folk. Visst ni kan vara kända och så men jag menar i umeå , sveriges femte största stad men sveriges sämsta nöjes stad. Tror ni att ni drar folk? Jag menar att ha en som ingen har hört talas om tror jag knappast blir en bra ide´. Men det är bara att ni skriver till Liten01@hotmail.com ifall det är något! Peace grabbar! =)

word-rec , vi köper knappast ut öl till dig tro inte att jag är dum blondin som man kan driva med. Öl och sånt shit får du tammefan skaffa själv , that's it. Det ända vi fixar är boende och resan och mat.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2005-11-01 01:35
får vi ersättning mat and shit :P de för o klara sig då e de helt okej här me ....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-11-01 09:45
intresserade!
www.sexstyckenstryk.com
www.sexstyckenstryk.com
www.myspace.com/mattiasingo
www.myspace.com/dickochingo

2005-11-12 01:32
Låter intressant... när tänkte ni att detta skulle ta plats?
Lite långt att åka men har man tid så är det alltid nice med jams.
Msn: mc_kiko@hotmail.com (adda så man kan snacka detaljer)

Peace/ KiKo
MC KiKo... http://www.mckiko.com
FIGHT NIGHT SWEDEN: http://fightnightsweden.se

2005-11-21 15:14
http://www.youtube.com/watch?v=De2YF12n9x0