FAN FAN FAN! farsan visste inte att jag skulle till arvika så han beställde två biljetter till thailand i två veckor. vi åker den elfte:/ visserligen galet najs att åka till thailand men man missar årets grej typ.
Anima Sola
nej jag hade inte bokat som tur var. äh jag har fan ingen aning om thailand, det verkar iaf soft;)
Anima Sola
Idag köpte jag ett tält och hämtade våra tågbiljetter! snart äre dags..dock jävligt dåliga bandbokningar men men, skönt så man slipper ha ångest när man inte orkar gå från campingen.
öhm.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Då ses vi där!
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
ATG-Ombud kallas dom där kioskerna.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Nu e de inte ens en vecka kvar, livet e härligt..=)
Hur långt är det mellan Arvik Station (tåg) och Arvika Festivalens Camping område? och hur fungerar visiteringen? som på hults?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
tar vell iaf 20 minuter och gå med packning har jag för mig.. fast finns ju festival bussar..
sköt_dig_själv P-1 allså som festvalbussen eller bussar som funkar som tåget som gick mellan hultsfred och campingen?
och frkotngar för den dln
Jag ska va funktionär dårå . :>
Tüffü was here!
Några tips på hur man gör festivalen 10/10?
Ska jobba där tillsammans med Kimia, fick reda på det idag.
http://beaujolie.blogspot.com
ska man akta sig för sitt tält?
Är det någon jag känner från Dalarna som ska dit? Ska själv dit och jobba... /Mayan från Borlänge
DalaCamp.com
ni får inte glömma att nämna Kapten Röd, General Knas, Äkta Kärlek, Jaqee, Jr Eric, Govenor Andy & Roots Diciples Band i lineupen!!! (spelar på torsdagen)!!!!!!!!!
www.myspace.com/masterkatten
Så grymt underbart ^^ Håller på att packa nu men fan va tungt det kommer bli att bära alltså, jävla öl=P
Öhh?
steinisch418 Va? spelar Governor Andy på Arvika? feeett!
Tüffü was here!
jag åker på onsdag...så lämna en fin tältplats ledig tack
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Biljetthororna är slut. Någon som har att sälja? Fredag ENDAST! (Eller 3-dagars om det är bra pris.. vill bara gå på fredag ändå)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
mayan: jopp det ska jag, vi får hooka där..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
åker 12! sjukt pepp. jägern, vinet, bandaren och biljett e packat. turbonegrååå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
är 3dagars biljetterna slut?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
gula gubbar just nu iaf
gissar på att om det är gula gubbar att det är 1500 st kvar då eller midnre än det alltså.. , dom lär ta slut idag eller imorrn!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Biljetthororna är slut. Någon som har att sälja? Fredag ENDAST! (Eller 3-dagars om det är bra pris.. vill bara gå på fredag ändå) dom finns kvar på internet! men om du går till ett atg finns dom inte! så skynda dig å köpa innan dom tar slut! fredag har tilloch med gröna gubbar! sen säljer dom 40 i entren varje dag stod det på hemsidan tror jag=) du kan ju chansa å åka å planka in på campingen annars!
http://www1.ticnet.se/EventList?eventSub GroupId=LAD14546.885014 va fan nu försvan gula på 3 dagars å är gröna istället!
fan va pepp, tjackade nyss biljetten, hörde att det var kul där, stämmer det?
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
PÅ arvikafestivalens hemsida kan man då rakt inte köpa endagarsbiljetter. finns det någon annan stans?
Gerdaman
Men jag vill verkligen inte ha 3-dagars... Tänkte bara glida upp på fredagen, se The Knife, Slagsmålsklubben osv... Ghettogerda Det är som sagt slut.
jepp!
soft...i morron bär det av... bilen full packat av öl och ett tält... kan nog bli trevligt.. pix att inte köra hem
www.pilsnerkorv.blogg.se
Ghettogerda F21 ATG ombud om det finns kvar ?
hej
missa inte Club Studio One kl 1700 på torsdag!
www.swingkids.se
Hmm, undrar om det är svårt o planka in :P Vill ju bara festa på campingen ju.. Dom borde sälja camping biljett tycker jag..
ja åker nu. måste planka, slut på biljetter va?
DING DONG
Jag kom hem imorrse.. ett jävla brööölande där!! haha.
Besöksrekord i år! fEEETT :) 15900 biljetter sålda redan på fredagen ! Ngn som lyckades planka ?
Tüffü was here!
blähä.jag gråter för att jag inte var där. snälla säg att d sög?! :(
Schysst att dom inte går runt även om dom har slutsålt.. haha. Jag var där igår för övrigt.. Det var väl okej.
Jag lyckades planka för övrigt... svårt du :P
Ngn som lyckades planka ? Självklart!
DING DONG
kom just hem! det var kul men skit också. som alla festivaler.. det var ju hur många som helst som plankade. jag tappade rösten redan på tåget dit och nu låter jag som om jag är i målbrottet. jag bodde i det äckligaste och nog mest otrevligaste campet men det var soft ändå.<3 hytt hytt hytt...
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna. (A)- Det vet du!
förstår inte hur ni orkar vara där i tre dagar? 5 timmar räckte gott och väl för mig :)
tre dagar? jag var där fem... Om man fuskar klarar man hur många dagar som helst.
fy fan det var kiss ljuvligt jag hade min kommunist flagga och lyssnade på lalle
and one hängde din commie flagga uppe i ett träd nära el-stolparna på stora campingen? för isf bodde vi nästan grannar.