Hultsfred släpper igen
De nya artisterna till Hultsfred 06 är: Korn (US) Pharrell (US) HIM (FIN) Babyshambles (UK) Gogol Bordello (US) Hello Saferide (S) Los de Abajo (MEX) I´m From Barcelona (S) Cat5 (S) The Slaves (S) Hets (S) Animal Five (S). Kul med Pharrell, om han nu inte ställer in...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
BABYSHAMBLES! BABYSHAMBLES!!!
http://www.toptensomething.blogg.se
vilket dåligt jävla släpp, kul att det bara är skit som kommer än så länge. och att HIM kommer tillbaka är fan skandal, nåja, Ville Valo vet vad som väntar.
Rehab is for quiters.
Korn (US) Crap. Pharrell (US) Crap. HIM (FIN) Crap. Riktigt tråkigt att de vänder sig mot gothare och liknande, och antar att folk som gillar hiphop är nöjda med Pharrell.
Pharrel, crap? okej.
www.goldrush.se
Näe men de kommer väl antagligen mer.....
fett med babyshambles!!
we ruled the school..
Räkna med att hårdrockspubliken är glada för korn iaf! och att massor är glada för him
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
Mkt hårdrock drar mkt fans. De måste ju gå runt...
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Skivsamlare
2006-02-13 17:37
BABYSHAMBLES! :D ser lite tunnt ut med riktigt sevärd hiphop just nu utöver Mitchell Bros som för min del är roligt men.. ja, inte helt fantastiskt direkt. Men med Deftones och Babyshambles äre fan värt ändå.
SÅÅÅÅ Besviken... Förra året var ju makalöst. Sverige's största fjortisfest. Kent Korn HIM Det ända som saknas är Darin och det är packat och klart.
Serqses P17: jag tycker att du ska gå o ställa dig i mitten av publiken när korn spelar så får vi se vem som är fjortis!
nicke-k P18: Don't get me wrong, alla dessa band gör bra/väldigt bra musik, det är bara det att de attraherar en stor skara fjortisar.
Uselt släpp. Ungefär så dåligt det kan bli.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Bara massa "brudjävlar" (inte vanliga tjejer) på Pharrells konsert. Skräp!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Fy fan vad grymt att de bokat in Pharrell. HELT rätt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AMADOU & MARIAM, Gör det värt att åka dit. Fy fan vad bäst! SKa komma nått ska brand från sydamerika trakterna har jag oxå hört. Det blir nog ett fint hultan iår igen. Ska troligen dra mig till Argentina den 22 februari för att uppfylla min dröm att se Manu Chao, radio bemba. Lyckan snart i exstas! Annars är URF fett värt!
DgÖ
Skivsamlare
2006-02-13 23:14
Detta släppet var trist.. Hoppas på bättre nästa gång.
Yes! In Concert — For the love of music
"Räkna med att hårdrockspubliken är glada för korn iaf" haha......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2006-02-14 09:41
bambishables är gubbrock! fyfaan va kassa
cat5..jag SKA dit!!
HIM
När kommer nästa bandsläpp? Och vart på sidan står det? Har letat men hitta inte.
ge mig bloodhound gang så åker jag!
skojjainte
Hoppas på Yukmouth nu....
Jadu...
Vill se för att de är bra: Korn Trivium Vill se för att det ä kul: HIM Deftones Pharell I'm from barcelona Babyshambles
jag vill att ani difranco ska komma. annars kommer inte jag.
Pharrell är ju ändå en FET bokning!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Nödbroms Ja Bloodhound gang skulle inte va helt fel! deras spelning i sverige nu i höstas va ju skön!
GonzalesJr P17 Står inte när nästa bandsläpp är, dom brukar gå ut med det en vecka i förväg typ
brukar väll va bandsläpp början av varje månad..
korn är nog ett bra liveband. inget mot pharrell personligen men jag är spyless på honom
skriv kort, helst inte alls
Hoppas pharell ställer in och byts ut mot något bättre.. Ett bra band hittills, mitchell brothers.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
hur snabbt säljer hultanbiljetterna slut? allså, är det kungt att vänta 2 månader? är det lungt över huvud taget eller ska man hänga på låset?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jabtizemo. förhoppningsvis är det lungt jag hoppas det iaf.
detta var det roligaste jag sett sedan polishuset brann!<br>
ajja, de är väll bara hålla sig uppdaterad på ticnet, och i värsa fall låna lite flos.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!