till hultsfred
hultsfred. Gör som inte förra året och skippa rappen bara. Iår vill vi ser mer rap. Ghostface, raekwon, busta rhymes är några stora artister som släpper album snart. Snälla ta hit dem!
MER RAP TILL HULTSFRED. Absolut
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Gör som inte förra året och skippa rappen bara. Iår vill vi ser mer rap." -> heltah skeltah, r.a. the rugged man, snoop, immortal technique, looptroop, timbuktu, form one, rico won, osv räckte inte? missförstå mig inte, jag skulle gärna se en massa rap, men det är ändå en festival som skall locka en bred publik och då måste jag ändå säga att förra årets hultan gav hip-hopfolket rätt fina akter, trots allt.
Hiphopare är skräp. Det räcker med att halva festivalen kommer vara full med popare och nu-metal kids tack vare korn, deftones, kent och him. Kommer det en massa hipstudsare så blir jag ledsen =(
A Profound Hatred of Man
hoppas på årets akter.
...Jag skojade bara!
6. Jag vågar inte(...)
----------------------
ROSKILDE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
7. Jag vill bara inte åk dit själv. drick mycket vin och allt kommer gå perfa.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.
Man är aldrig ensam på hultsfred! På gott och ont.
Rehab is for quiters.
R O S K I L D E
fuck this. T in the park is the shit, liksom Reading och Leeds.
•pave paradise•
men helvete är ni goa i huvet. jag var inte på hultsfred förra året men så här i efterhand så framtstår deras lineup med jme, tinchy stryder, crazy titch, cameo osv osv som den bästa bokningen som gjorts i sverige på 2000-talet. dessutom hade de ju som sagt immortal t och ra och m.i.a. och sånt. i år verkar ju iofs inte så lovande alls..
Jag är inte ett dugg intresserad av svenskrap. Dem satsar mer på den än amerikanska akter.
haha. Skell p19 "Hiphopare är skräp. Det räcker med att halva festivalen kommer vara full med popare och nu-metal kids tack vare korn, deftones, kent och him. Kommer det en massa hipstudsare så blir jag ledsen =(" får ja fråga en sak bara, haha va gör du på denna sida? :D
foureye's!
Mer pop åt folket ffs. Samt mer bra hiphop. Mer musik över huvud taget.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jo Raekwon hade jag gärna velat se. Men kommer tool och deftones och Placebo? annars roskilde
skrev fel sist. ser dumt ut. "pop", ja, det var det korkaste. när dem har som mest popband där varje år.
Kano kommer, det är iaf ngt.
www.unt.se/musikbloggen
Dagens släpp: The Strokes (US), The Soundtrack of Our Lives (S), Backyard Babies (S), Coheed & Cambria (US), The Concretes (S), Kano (UK), Kaizers Orchestra (N), The Brian Jones- town Massacre (US), Nephew (DK), Cunninlynguists (US), Firefox AK (S) och Quit Your Dayjob (S). Skönt med lite breddning. Jävligt gott med Kano och Firefox AK, Kaizers Orchestra och Concretes är ju inte heller fel, och Strokes är ju The Strokes.
Rehab is for quiters.
Jag vill verkligen verkligen verkligen se Devin The Dude komma till hultan iår... Jag skulle helt ärligt bajsa på mig dessutom finns de ju ingen bättre hiphop just nu
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
förra året hiphop: medina,parogon,snoop,i-tehnique,ison&fil le,looptroop,advancepatrol mm , tycker dt va rätt soft ändå , bra publik åså , PZ
When I was a child, the Devil himself bought me a mic
fuck den här jävla hippety hop. jävla skräp
du är kär i mig.
ska ju inte va allt för mycket hiphop man ska ju hinna dricka öl imellanåt med
----------------------
Hoppas bara Pete Doherty (aka mr No Show) genom ett mirakel dyker upp på Hultan, skulle vara fett att få se Babyshambles live. Och The Strokes måste jag bara få se igen!
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Grimen kan bli fet om den spelas på rätt tider. Förra året kände jag att hiphopsläppen åtminstone kom helt fel. Alldeles för sent bland annat. Lineupen kändes kass då, ungefär som att allt krut smällts på Snoop. Nu i efterhand var det nog bättre än man föreställde sig då. Men några fler lite större artister hade inte varit helt fel. Får väl se om det blir nåt i år. Hiphoppen lockar väl sisådär, men det är snarare så att resten av musiken avskräcker och pengarna heller vill spenderas på sydligare breddgrader kanske.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?