I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Guns N´roses till Roskilde 06

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-03-06 17:11

Guns N´roses till Roskilde 06

Ja se efter själva på deras hemsida ... sååååå coolt!

OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2006-03-06 17:17
Onekligen jävligt ballt..
Även om kanske inte är så stort fan av skiten
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2006-03-06 17:28
"Guns'N'Roses".. är ju bara Axl kvar, men kan ju vara intressant ändå, med tanke på att dem kommer med nytt album. :)

2006-03-06 18:03
Det är väl ett band som jag kommer att tro att de ställer in fram till att de faktiskt står uppe på scenen.

2006-03-06 18:04
ja, äntligen kan vi se axel rose göra bort sig i sina blonda löshårdreads! såg ni inte fiaskot på mtv video awards för ett par år sedan?
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2006-03-06 19:05
Nilsw
men asså dom ska ju återförenas vad jag förståt det som?

2006-03-06 23:27
Från Expressen

"För närvarande är frontfiguren Axl Rose den enda av originalmedlemmarna som är kvar i bandet och än så länge har sångaren inte sagt något som tyder på att någon av de gamla medlemmarna - Slash, Duff, Izzy eller Matt - kommer med på turnén."

Så förmodligen blir det ingen återförening, men man vet ju aldrig..

2006-03-06 23:35
Kommer dom inte till Sverigeeee? Annars åker jag fan till Roskilde. :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-03-07 14:18
Jodå, dom kommer till Globen

2006-03-07 17:04
GÖR DOM?
dom skulle ju bara ha 4 exlusiva spelningar i europa läste jag ?

2006-03-07 17:43
Läste också idag i tidningen att de ska spela i Stockholm. Fast jag är påväg till Roskilde så stör det mig knappast så mycket om jag missar deras spelning.
Still in the bridge

2006-03-08 10:12
biljetterna till globen släpps på freda, kl 9. för dom som är sugna.

2006-03-08 13:19
oj. fast det är ju redan imorgon. jag skojade bara.

2006-03-08 17:10
Det är bara Axl och han har tappat all sin forna glans för länge sen. Han är dum i huvudet och kallar detta för Guns ´n roses bara för att folk ska gå dit och lyssna, det är INTE Guns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-12 03:46
Precis som SunTzu sa detta e verkligen inte Guns ´n Roses
Jah Bless

2006-03-12 04:23
haha, fan vad hetsigt... såg dom -93, vore coolt att göra en comeback, eller hur man ska säga:P
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2006-03-12 04:28
du var 6 år då... hur mkt kan du minnas liksom? :S
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Admin

2006-03-15 02:53
Axl Rose är för patetisk. Plastig och fula rastaflätor. Ser ut som en mardröm av Christina Augilera.

Guns N Roses är inget att se om inte Slash är med. Men har han å andra sidan fått tillbaka sin stulna hatt? Det hänger mycket på det.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2006-03-15 22:12
Ni som påstår att Axl har tappat sin glans, vad fan vet ni om det?, har ni hört det nya albumet?, nej just det!
Jag håller med om det inte är det "riktiga guns", men det är dagens version och den håller fan,(medlemmarna har succesivt bytts ut under en tio års period).Lyssna bara på första singeln som just läckt på nätet, BETTER heter den, och försök sen att påstå att det inte är i klass med det gnr gjorde i början av nittitalet. Jag är helt övertygad om att mååånga hatare kommer få i arslet när plattan släpps, det blir nämligen ett skitfett album (till och med Slash säger att plattan ska vara suverän).
Å andra sidan är det ju inget snack om vem som är huvudpersonen i gruppen, det är ju typ Axl med kompmusiker, fast ett par jävligt skillade sådana( folk från nine inch nails, primus osv).
Jag håller även med om att han har en ful frisyr men det tycker jag är ganska irrelevant, jag brukar ej döma musiker efter utseende så varför börja nu, nån som gillar Eminems blonderade innebandyfrisyr tex, nej men vad fan gör det? han är en grym rappare, samma sak med Axl, han är en grymt talangfull musiker och låtskrivare trots sin frisyr.
Vad gäller framträdandet på wma 2002 så kan jag berätta att det var första gången Axl stod på scen på åratal den kvällen, det syntes att han var övertänd och ville för mycket, rösten var ringrostig å i kombination med hans övertändning så höll det inte, det märkte han ju själv( läst uttalanden om det).
Jag kan garantera att han är bättre förberedd denna gången...

CHINESE DEMOCRACY STARTS NOW.........DEAL WITH IT.....
Mörnligan United..

2006-03-18 20:12
Brian may spelar på Catcher in the rye! Den SKA vara med på plattan enligt Axls manegement.
Mörnligan United..

2006-03-18 21:51
roger waters...
grymmaste
Tavlor - Väggar
WWW.DR-FACELIFTER.COM
Sångare

2006-03-25 12:25
"Eminems blonderade innebandyfrisyr"

Tack, min bakfylla släppte när jag läste det där. haha
http://www.facebook.com/vincentjedselius
Det är fint att gilla! :)