Ni som påstår att Axl har tappat sin glans, vad fan vet ni om det?, har ni hört det nya albumet?, nej just det! Jag håller med om det inte är det "riktiga guns", men det är dagens version och den håller fan,(medlemmarna har succesivt bytts ut under en tio års period).Lyssna bara på första singeln som just läckt på nätet, BETTER heter den, och försök sen att påstå att det inte är i klass med det gnr gjorde i början av nittitalet. Jag är helt övertygad om att mååånga hatare kommer få i arslet när plattan släpps, det blir nämligen ett skitfett album (till och med Slash säger att plattan ska vara suverän). Å andra sidan är det ju inget snack om vem som är huvudpersonen i gruppen, det är ju typ Axl med kompmusiker, fast ett par jävligt skillade sådana( folk från nine inch nails, primus osv). Jag håller även med om att han har en ful frisyr men det tycker jag är ganska irrelevant, jag brukar ej döma musiker efter utseende så varför börja nu, nån som gillar Eminems blonderade innebandyfrisyr tex, nej men vad fan gör det? han är en grym rappare, samma sak med Axl, han är en grymt talangfull musiker och låtskrivare trots sin frisyr. Vad gäller framträdandet på wma 2002 så kan jag berätta att det var första gången Axl stod på scen på åratal den kvällen, det syntes att han var övertänd och ville för mycket, rösten var ringrostig å i kombination med hans övertändning så höll det inte, det märkte han ju själv( läst uttalanden om det). Jag kan garantera att han är bättre förberedd denna gången... CHINESE DEMOCRACY STARTS NOW.........DEAL WITH IT.....
Mörnligan United..