I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Fat Joe till Splash!

Klubb & Konserter - Festivaler

Admin

2006-03-08 09:04

Fat Joe till Splash!

Jag vet inte vad man ska säga. Kan det bli TYNGRE?!

Luta bak för fan gubbar.

Splash Festival

2006-03-08 09:10
och pete philly & perquisite... =D
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech
Admin

2006-03-08 09:17
Rhetoric: Finns redan en tråd om det ditt punk-ass ;D
Splash 2006: Tråd1

2006-03-08 09:19
skit i det! jag va i sthlm när dom spelade sin gratiskonsert i gbg så jag har rätt att va i extas!
Rhetoric

2006-03-12 04:21
Ääh, tycker han är bra jävla oclean... han var väl grym en gång i tiden, men nu vette fan... känns som han bara sysslar med pop/rnb... vilket jag inte gillar alls

kolla upp cunninlynguists på hultsfred i sommar istället:)
when Im first you dont go next<br>myspace.com/askinovic

2006-03-12 13:52
fan va fett!.. jag vill dit!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2006-03-16 20:13
Nice! Såg det också nyss... synd att DITC varit i Europa precis, hade varit coolt med allihopa igen...

2006-03-17 01:04
Fat Joe var grym. Han är fortfarande fet hihi
Men han är otroligt kass live. Men när det är festival så är d ju fett ändå. Drar ju folk och bra stämning.

2006-03-17 01:10
Askin
Ett flertal stora/grymma hiphopakter vs. CL? Som kanske också kommer till Splash, vem vet.. valet är lätt va?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-03-17 15:03
Sitter och kollar på DVDn från 2003/2004.. fy fan.. man börjar nästan gråta för hur bra det har varit (speciellt 2003 ;)

Nu gråter jag iofs för att jag missade IAM.. jävligt tunga på DVDn iaf... och enligt Axel.. :/

2006-03-17 15:04
eyyyyyy kontrast. jag ska ner i år. va lite sent ute förra året... är det flyg till dusseldorf med ryan air som är billigast eller? vad kostar kommunaltrafik där ifrån till festivalområdet?
Rhetoric

2006-03-17 15:12
Rhetoric
Mja det kan man väl ta.. men det är väl lite kruxigt att ta sig därifrån sen. Först till själva Düsseldorf, sen till Berlin, byta tåg där till Chemnitz.

Förra året flög vi med EasyJet (billigt, smidigt och skönt) till Berlin från Köpenhamn.. tog en timme typ. Sen chillade vi där en natt, tog sen tåget till Chemnitz. Riktigt bra.

Är man ute i god tid med flygbiljetterna så blir dom billigare också då.

Här har du tysklands "SJ": www.bahn.de - buss är inget alternativ direkt ändå.. tycker jag :)

"Germany! Come on and raise up! Take your shirt off, twist it 'round your hand, spin it like a helicopter!" - aaaaah.. :)

2006-03-17 15:22
Kollade EasyJet nu, det skulle kosta 540:- att åka tur och retur, Köpenhamn - Berlin om man beställer nu. That's nothing!

Då landar man på en stor flygplats också.. bara att hoppa på tunnelbanan där ifrån in mot Berlin city. Lite bekvämare än Ryan Air där man hamnar mitt ute i ingenstans :)

"Say 'fuck you Redman!'"

2006-03-17 18:22
nördar.... men vi syns.. :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-18 20:44
Gör vi det verkligen? Jag tror dig inte :)