I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nya bokningar till Hultsfred: 13/3

Klubb & Konserter - Festivaler

Admin

2006-03-14 06:20

Nya bokningar till Hultsfred: 13/3

*NY! BACKYARD BABIES
*NY! COHEED & CAMBRIA
*NY! CUNNINLYNGUISTS
*NY! FIREFOX AK
*NY! KAIZERS ORCHESTRA
*NY! KANO
*NY! NEPHEW
*NY! QUIT YOUR DAYJOB
*NY! THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
*NY! THE CONCRETES
*NY! THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
*NY! THE STROKES

Kan ju inte säga att jag är överväldigad över bokningarna alltså. Cunninlynguists är iof överfett. Kano vore kul med. Men Jämfört med Roskildes senaste bokningar som Morrisey, Bob Dylan, Arctic Moneys känns det lite lamt alltså.

Vad känner ni?

2006-03-14 14:31
ja eller så släpptes dom där banden för en vecka sedan.
Rehab is for quiters.
Admin

2006-03-14 15:19
clone: Hehe, såg det. Men jag har inte sett någon tråd här på whoa om det, finns bara som inlägg i redan restrande tråd.

2006-03-17 01:06
Jag känner som du mfs, cunning och kano är lite kul, men resten känns rätt tråkiga.. typ concretes, soundtrack of.. backyard.. de "stora" svenska banden räknar man ju nästan med.. d e ju sverige liksom, har dock hört att d e många av d svenska banden som är divigast på hultsfred, lite synd.
jag tycker många av dom borde ställe upp mer eller mindre frivilligt hehe

2006-03-21 04:38
Cunnin fick mig att hoppa ur skorna.. far åt helvete! Satan satan satan satan satan satan! Pengar tack!!
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.

2006-03-21 09:38
jävla cpbokningar dom kan lika gärna bli en jävla rock och gothfestvival. trött blir man.
SKU - SKU - SKULASON!

2006-03-22 21:34
KAIZERS ORCHESTRA och the strokes ryktas det ju om till roskilde med så vi får väll se..
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2006-03-22 23:58
kaizers bestämmer vart jag drar. Cunnin lynguists känns ju sådär aktuella och kano spelade fan FÖRRA året på råskilde.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.

2006-03-26 23:41
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-27 12:32
Vafan jag vill ju se Kano
http://www.twitter.com/michaelcrackson

2006-03-27 15:48
Kan ju inte säga att jag är överväldigad över bokningarna alltså. Cunninlynguists är iof överfett. Kano vore kul med. Men Jämfört med Roskildes senaste bokningar som Morrisey, Bob Dylan, Arctic Moneys känns det lite lamt alltså.

Vad känner ni?

att man ska sluta vara negativ och stödja dom svenska festivalerna såp att dom kan ta hir artister som dom du nämnde och att inse att roskilde är dubbelt så stort och att dom har dubbelt så bättre ekonomi.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.