Vilka ska till hultan?
Okey, har sett många trådar om hultsfred men inte en sån här. Så vilka ska dit? Vad tror ni om festivalen? Vad har ni lite mer erfarna festivalare för tips till oss rookies? Om man ska ha en bra tältplats, måste man vara där när det öppnar (12/7)?´
www.erikbergstrom.se
Moderator
2006-03-19 22:42
Jag ska dit, för fjärde gången. Tror det blir en bra festival, hoppas på några starka metal akter nu även om deftones och korn bådar gott. Tipsen är väl att ta med lite mer öl än du räknar med och kom typ på tisdagen så får du en schysst plats utan allt för mycket problem. ta inte med saker du är rädd om, sköt dig någorlunda så går det säkert bra.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Legoland P20 okey, vilket datum är tisdagen?
www.erikbergstrom.se
Moderator
2006-03-19 22:47
det är den 13e. tidig festival i år
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
Möjligt att jag gör Legoland sällskap. Återstår att se. Packa lätt. Överpacka inte. Faktum är, packa hellre inte alls än packa för mycket. Det är bara några dagar, du överlever.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
jag ska dit iaf. det verkar bli en hel del grime så jag är nöjd. kanske skulle uppskatta lite mer reggae iofs.
jag om mitt schema tillåter det. orkar inte hålla på och byta och härja en massa fram och tillbaka. men om allt stämmer är jag fett sugen att åka iväg och bara svina som fan.
skriv kort, helst inte alls
whatone Aa, la också märke till de när jag såg artisterna än så länge, blir fett. Förövrigt hade jag svårt att tro innan att de skulle våga satsa såpass hårt på grimen.
www.erikbergstrom.se
Om ölen skulle ta slut så gå bara fram till en av de som står med "vill ha biljett" skyltarna utanför. När man går förbi frågar de om man vill köpa öl.
Jag ska dit, men hitils är det bara ett band som jag vill se. ETT BAND AV HUR MÅNGA SOM HELST, men men. det kommer nog bli fett iallafall..
http://www.tweenerpie.blogspot.com
det blir btw tredje året på hultsfred för mig.
http://www.tweenerpie.blogspot.com
Jag ska iväg till Turkiet (Bodrum) :( Så förbannad att jag missar hultsfred, hade planerat allt osv. Men får hoppas på roskilde eller öland roots. Ha det kul alla som ska dit. Förra året var riktigt kuul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blir femte året i år = Gammal i gamet. Ta med dig mer öl än vad du tror kommer gå åt. För det går alltid åt. Annars är ju den klistrade tråden ganska bra för att se vad som är bra att ha med sig.
Rehab is for quiters.
jag ska dit o röja runt som förra året
----------------------
Jag ska dit, tror inte det blir lika kul som förra året men man får hoppas. vädret förra året var ju gudomligt, annars brukar det ju bara vara skit väder. Jag hoppas det blir bra i år!
Intergalactic proton powered electrical tentacled advertising droids
2 band jag vill se ännu. vet ej om jag kommer åka då.
har köpt biljett där man får ett tält på köpet
du är kär i mig.
Jag ska definitivt dit, nu kommer Soulfly. Dissade förra året, innan det har jag varit varje år sen 97...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Inte så skojiga hiphop akter som skall dit än så länge
jaa! :D:D:D IN FLAMES!!!
du är kär i mig.
HAHA tältbiljettern såldes slut på typ en kvart eller nåt! DOPE! Jag ska till hultan bara så ni vet!
Moderator
2006-03-30 22:12
biljetterna som såldes "Med tält" betyder itne tältplats, utan att man får ett tält i ingången som man kan bo i under festivalen :)
jag vet inte om jag ska dit eller ej... jag var sjukt fett pepp på att åka på både roskilde och hultan i år men bandbokningarna motiverar inte riktigt till någon av dem... hultan ligger väl bättre till just nu förvisso jämfört mot roskilde, men det är ändå inte så jag jublar... funderar lite på att backpacka ist. bara dra någonstans och försöka överleva...
Jag hämtade min biljett idag. Hehe akta er för det rosa lilla tältet ;)
puss
Plockade ut biljetten i förra veckan. Kommer sluta illa det här. Men wattafakk, En veckas baksmälla är te värt ;)
jag tjackade en tältbiljett. ja alltså en där man får med ett tält på köpet. tältplats är inräknat på alla.
du är kär i mig.
ja kommer nog inte att åka dit, men vi får se... jag kanske återkommer om d blir så
yoo
Graffare
2006-04-02 21:41
jag ska jag ska!! jag å 4 pers till ska bila ner! fan va skönt! istället för å åka buss!! muahahah
http://beltontorsk.tumblr.com/
Deftones ser ut att vara det enda bra så...ROSKILDE
•pave paradise•
Respekt, bamse. Där stod jag när jag var 17, 18 och 19 ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
femte gpngen för mig
this goes out to my little princess
Jag skall dit; synd att nästan alla band suger. Skall i alla fall se the strokes, kaizers orcherstra, pharrell och martha wainwright.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
va e grejen med biljett med tältplats och att dom är slut?
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
afromonshora F19 det var extra biljetter som man fick med ett tält alltså alla 3 dagars biljetter har tältplats så ingen fara Legoland P20 ska du kunna sitta up i år? =D
----------------------
zerox P19 va bra då, kände inte för att behöva ha osäker sovplats tre nätter! :P
afromonshora F19 nej nej kom i lagom tid så blir allt tipp topp.
----------------------
afromonshora: på hultsfred är det aldrig omöjligt att hitta en sovplats!
Rehab is for quiters.
Moderator
2006-04-11 08:07
sitta upp är för lättviktare xerox!
Legoland P20 ok ses i leran :O hahahah FuelDOg P21 lätt att du ska :D jag kan göra skylt
----------------------
clone P20 men om man nu typ inte vill sova med Lars från örebro som spydde på sig själv och sedan erbjöd en sovplats.. ;)
hey det finns sovplatser såg inga dom som bodde i gytjan förra året lycka.. iår ska jag dit tidigare för att reclaima en bra plats =D
----------------------
afromonshora: då är inte jag den som inte kan knöka ihop mig lite ^^
Rehab is for quiters.
jaaag ska också diiiiit
Min favorit siffra är nog 6 för det får jag så mycket av
aa nu var biljetten kirrad så nu har man inget val!
afromonshora mjo sälja den dyrare när det börjar närma sig"!
snipp snapp snut
shit, jag beställde just en biljett för min kompis övertala mig, nu får dom fan se till att ta dit def jux som tack
http://soundcloud.com/elbjornbjorn
jag har biljetten hemma, det blir tredje gången för mig nu
SMÅLAND!
det ryktas om WGB närvaro. vi får se hur det utvecklar sig. jag har biljett men är inte så översugen.
Jag ska dit, verkar bli lite ont om riktigt bra musik dock! Håll utkik efter en indian!
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
5:e året. Klart som fan jag ska dit!