hultsfreds festivalen beslutsångest
nu är det så att jag går sista året på gymnasiet i en skola en bit utanför umeå o ja slutar den 14e vilket är dagen innan hultsfred börjar. det ja tänkte göra först va att helt enkelt festa med kompisarna o ta studenten o bli full som aldrig förr, sen ska jag ta tåget på kvällen o så e ja nere i hultsfred på torsdagen då festivalen börjar. men det senaset tåget går kl 22 o då missar ja ju massa student festande. plus att tåget tar typ 15 timmar. fan, måste bestämma mig innan biljetterna tar slut o ja ångrar mig. eller ska ja helt enkelt skita i studenten o åka ner till tisdagen så att ja får vara med om dom klassiska förkrökar dagarna?? eller vafan..... är det några fler som har tänkt åka med tåget den 14e??
www.enigmatic.se
men asso, jag hinner ju om ja tar tåget som går 22, ja missar ju typ några fest timmar o det blir en jäkla massa timmar på tåget ioförsig.
www.enigmatic.se
festa på tåget:)
http://www.myspace.com/kpeemusic Martin Zamora - Skunk Fiction mixtape ute SNART! FET SKIT!
ta studenten riktigt.. annars komemr du ångra det jätte mkt sen.. hultan finns ju kvar eller så pker du som sagt tåget på kvällen =)
(=
ta och åk dagen efter
----------------------
Studenten är överskattad. Helt klart. Visst ska du väl springa ut, bara för att ha det gjort. Men det är ingen speciell dag. Dagen efter är det bara trist och segt. Samtidigt så verkar många människor tycka att studenten är höjdpunkten i livet så du kanske inte vill skippa dagen helt. Det kanske är kul för släkt och vänner att se dig komma ut med alla kamrater ur skolan, iförd mössan och allt. Ha en mottagning. De blir säkert stolta och glada. Det bästa du kan göra, om du nu vill till båda, är att styra upp ett gäng som åker på kvällen. Ta det lugnt på dagen bara, tillbringa den med familjen och drick inte så mycket. Då har ni ert studentfirande på tåget och låter det fortsätta över festivalen. Är säkert ett mycket roligare minne än en dimmig kväll i Umeå...
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
http://www.rockparty.se/content/festival info/artist.asp?Id=842 FÖR I HELVETE!!Ö:" EÅ!L#PÄ!"K#Ä!" :D
We came from a distant land, our lives allready planned. We came in ships from across the sea, never again home we would see. And now we become american fruit, with african roots.
stanna hemma och fira studenten så jävla keffa bokningar iår endå så.
SKU - SKU - SKULASON!
ÅK TILL ROSKILDE!!!! Så hinner du fira studenten! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Moderator
2006-03-24 22:18
Jag hade skitroligt på min student men hade lätt satt mig på ett tåg tull hultsfred på morgonen dagen efter, missat några timmar festival javisst och börjat hälla i mig öl direkt på morgonen på tåget ner. det kanske är en möjlig lösning?
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman
man tar bara studenten en gång i livet, Hultsfred sker varje år. Skit i Hultan, röj som fan på studenten och tagga till Roskilde istället :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
studenten var den överlägset roligaste veckan/helgen i mitt liv, och jag skulle aldrig byta bort den mot hultsfred eller någon annan festival. om du går i en klass där du trivs bra och ni har grym sammanhållning är det enkelt val.
skriv kort, helst inte alls
ta studenten riktigt.. haha Hur kul är det att tänka tillbaka på att man söp? Varför överhuvudtaget fira nått sånt? att man ska plugga 3 år till eller bli arbetslös och inte alls är förberedd på vad som komma skall?
http://www.femdefence.info
juste , dra till roskilde istället, mycket roligare!
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
studentdagen är den sämsta dagen på studentfirandet; massa idioter ute som är stupfulla. Alltså jag är också stupfull; men studentfirandet är roligare i veckorna när man sitter klockan 11.00 nånstans och dricker öl samtidigt som man undrar vart man är.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
studenten är bara skitrolig för folk som har haft skolan som sitt liv. vi andra som lyckades kombinera fritid och allmänt roligt liv med skolan har aldrig fattat hypen och lär nog aldrig göra det.
baeng
made_in_japan F12 sant på sätt och vis.
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
made_in_japan man behöver inte ha skolan som sitt liv för att trivas bra med sin klass
Soulchild - men ingen dör ju pga studenten. om man nu verkligen är så jävla tighta så kan man hålla kontakten superbra efter studenten.
baeng
valet står mellan att vara full med massa idioter och vara full med massa idioter?
http://www.kommandot.se/wp/
haha så kan man oxå uttrycka det iofs...eller alternativ 3 chilla hemma framför fotbolls-vm
måste var enda jävel som ska till roskilde skriva det i alla hultsfred trådar. kan ni inte förstå VI BRYR OSS INTE
----------------------
hultsfred kan du ju iofs åka på vilket annat år som helst. studenten blir lite slitsam att börja om från början med att ta.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
Studentfirandets värde beror ju på hur man trivs med de övriga eleverna... För min del var 90% störande och helt enkelt för annorlunda än mig. Jag hade kul med min 10% och andra vänner som var ute på samma krog studentkvällen/natten. Men det var ändå sämre än en vanlig krogkväll på grund av några hundra vita mössor.
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Ska man till turkiet eller hultsfred :S Kan inte bestäma mig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med nosferatu, ta studenten och åk till roskilde istället för hultsfred..
Kickshit represents the fat and the strange ones..