I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kommer Roskildebiljetterna att ta slut?

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-04-11 21:09

Kommer Roskildebiljetterna att ta slut?

Jag har ett litet dilemma, lyxproblem men ändå...

Har betalda vouchers till åttondelsfinalen och kvartsfinalen i VM, men om Sverige inte tar sig till kvarten är jag sugen som fan på Roskilde. Kvartsfinalen och Roskilde krockar alltså. Vore intressant att veta om festivalbiljetterna brukar, och i så fall när, sälja slut.

Om biljetterna alltid tar slut kan man ju köpa en Roskildebiljett och sälja bort den till nån sugen för ett ok pris, och om de inte brukar ta slut kan man eventuellt köpa en när man vet att Sverige inte gått vidare. Självklart hoppas jag på framgångar i VM, men om inte vill man ju gärna ha kul ändå.

Tips uppskattas!

2006-04-12 00:32
Det är ju olika från år till år..Men förra året tog dom inte slut iaf..
Fika finns inte på engelska.

2006-04-12 02:37
Som sagt. det är olika.

Jag har varit med om att de faktiskt har tagit slut. Men det brukar finnas så det räcker.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-12 13:28
Okej, då köper jag nog inte förr än jag vet tt jag (eventuellt) inte ska till kvartsfinalen. Om de är slut är det inte världens katastrof, tänkte mest kolla om de brukar ta slut alltid liksom.

Dock är det ju galen line-up hittills i år, fast å andra sidan kanske VM snor en del besökare.

2006-04-12 17:30
Ett tips är att checka www.roskilde-festival.dk under maj, juni. De skriver ALLTID där när biljetterna börjar ta slut!
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-04-14 04:34
Ticnet visar när det finns mindre än 10% kvar av biljetterna också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-17 01:48
Brukar inte ta slut förrän i juni, om de ens gör det. Håll ögonen på deras officiella sida som nån tipsade, så behöver du inte oroa dig.

2006-04-19 01:27
om du vill kan jag ta din kvartsfinalbiljett. jag kan stracka mig sa langt att du inte behover betala mig nagot for besvaret ;)
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.

2006-04-19 01:33
såvitt jag förstår så blir det oftare slutsålt om det var bra väder året innan, enligt människors logik är det alltså så att bra väder föregående år garanterar bra väder även nästa år. och förra året var det kickass väder. det i kombination med, vad som ser ut att bli, en schysst lineup lär göra att det blir slutsålt i år. det är min okvalificerade prognos iaf.

jag lider av samma lyxiga dilemma förövrigt. planerar att dra till amsterdam men om det skiter sig vill jag kunna fara på roskilde. write 4 gold och george-fucking-clinton lockar ju en aning.

2006-04-19 12:18
appropå fotboll och roskilde..är det någon som vet om dom kommer köra storbilds-skärm med Vm-matcherna?

2006-04-19 13:44
Pausfågel: Tycker att jag har hört att de kommer att göra det. Inte säker, though.
Still in the bridge

2006-04-19 15:46
pausfågel om jag minns rätt hade dem det under em 2004, så dem lär ha det även i år

2006-04-20 12:34
Ok, perfekt..hade varit trist att missa sveriges eventuella matcher.

2006-04-20 19:34
stod på hemsidan att dom skall ha storbildsskärm. Så några eventuella matcher med Sverige lär man inte missa.
I don't give a fuck, I'm famous!