Hoodsfred
Nån som ska dit? vet nån jävel, var hur och när den ska vara? kommere bli campinggrej som hultsfred? nån som har nån info alls? och eftersom man antagligen ska åka tunnelbana dit och jag som göteborgare vet inte ett skit om stockholm, förutom att rödal injen kommer stängas ner i 15 veckor i sommar, undrar jag om det är ens den linjen jag ska ta och om det e den hur ska ja ta mig dit?? kan ni förkalra oxå hur man tar sig dit från där man hoppas av tåget från göteborg, och ett vandrar hem nånstans i stan. gärna förklaringar hur jag tar mig fram o dit, och om ni har nån soft sjö så ge beskrivningar te det med. tack o hej
www.gbg031.se
hoodsfred??? sikken jävla bait på vårt hoodkrock (ordlek på woodstock för den dumme)
vad fan är hoodsfred? ge mig information är du snäll..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det är för alla fattiga som inte har råd o åka till hultsfred, fett fett
den hålls i stockholm 3-5 maj
www.hoodsfred.se fast det står fan inte så mkt i den sidan!
www.gbg031.se
den är gratis
www.gbg031.se
dom har väl inte ens bokat artisterna?
Face it motherfucka, I can pay to get rid of you I got more heads in the hood than pagan rituals
Jag gissar på att Max Peezay kommer att spela... :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
nedrans och guano shut the fuck up om ni ska bara klaga för det har absolut INGET med tråden att göra .. ge mig mer info dom som vet, och berätta gärna hur jag ska ta mig fram o tebaka! och vandrar hem o så vidare
www.gbg031.se
Har någon en aning om vart den ska vara?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
jag har för mig att de kommer vara på blåa linjen.. mot antingen akalla eller hjulsta.. men de typ mot hjulsta.. de kommer komma mer info om artister o så..
KOPIERAT FRÅN SIDAN!
=================
Planera redan nu. Skit i fotbolls-VM, kusinerna i hemlandet och jobbiga dagar på stranden. Den 3 - 5 juni 2006 smäller Hoodsfred av.
Förortens jättefest nummer ett landar på hemlig plats i Stockholm och under tre dagar kommer det bjudas på artister från såväl Sverige som USA, England, Egypten och massa andra multikulturella ställen. Vi snackar tunga grejer systror och brushor!
Som om inte Hoodsfred räckte kommer det freshaste spelen sen OS i Stockholm 1912 att ha premiär samtidigt. Ghettolympics drar igång! Fem grenar kommer locka förortsbor och förortsälskare från hela skandinavien till tre dagars tävlingar i fett hoodiga grenar. Fotboll och basket är givna, de andra tre grenerna är än så länge hemliga. Håll span jao.
Vill du veta mer om Hoodsfred och Ghettolympics? Vill du samarbeta med fetaste förortsfestivalen, som sponsor, volontär eller bara som soft person? Mejla hoodsfred@gringo.se och håll utkik på www.gringo.se.
Ses i hooden bre.
www.hoodsfred.se
verkar fan så mycket bättre än nått äckligt drägg hulstfred.
kommer säker bara komma en massa sketen B-hiphop.
hahaha ghettolympics det hade varit nåt o se
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Petter kommer o lirar sina "50 cent" låtar..
Redaktionschef
2006-05-04 22:45
Låter intressant det här. Skulle vilja se vilka artister som ska spela bara...
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
5 scener -Petter -Veronica maggio -Ayesha ' -Sona -Nathaline -Jay ( Göteborg ) -Masta ace -Eddie kent -ADM -Modesty -Babylon Bombs -The Hitman -Anna Idde -Sparks -K real -AKI -Sisterlove -Josie -Cami -Jaggla Dans Shows -Twisted Feet -Yigi ´d urkraft -Eye entertainment Special dans Event -STREETSTAR Ghettoolympic -Fotboll -Tv spel -Hood dj Sm -Color Art -Street basket Aftar party -Bar brazil Fri entre på området och 5 scener Tid: 11 -23 Datum: 3 ,4, 5 juni Plats :( T ) Alby - Subtopia www.hoodsfred.se
masta ace? O_o
and THAT you can quote...
Masta Ace på allvar? http://www.youtube.com/watch?v=KoBN00Rkh jc&search=Masta%20Ace Får inte missas isf!
Cooool, ill be there! : )
daaaaaaamn de här kommer bli sååå kuuuuul...de kommer va massa grymmare dansare från frankrike så missa inte de, housedansare :)
Doo the right thing!!!!
Jag är så där om masta ace är där! Fan vad skitgrymt!
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
Bara de inte är nån små fet jalla med 14års kris som heter masta ace... Sign me up, jag kommer om masta ace kommer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
masta ace? riktiga masta ace eller nån förorts rappare som kallar sig för det? hehe
www.twitter.com/mzamora036
haha slår vad om att Masta Ace och Maylay sparks kommer avboka lagom till innan festivalen
masta ace säger jag bara<3
"Skit i fotbolls-VM" Det är iofs efter "Hoodsfred" ;) Sen.. måste man ha det ute i Alby? Långt åt helvete ju. Fast Masta Ace, Veronica Maggio och Cami vore väl kul att se.
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
tuben raka vägen, ingen fara
okej era sthlmare.. ta o berätta hur man tar sig fram o så TACK!
www.gbg031.se
The Hoodsfred Festival Jay-Json appears in Hoosfred festival with his group circle, Glaciuz and Flame, the 3:e June at 21.00 and the 4:e June at 15.00. Jay-Json are going to preform tracks from his debut album, Never Half Steppin, that hit the stores in autumn 2006, and they also going to preform some exclusive Circle tracks. You don´t want to miss this show…trust me.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Död åt hoodfred, ljuger om masta ace å gräjjer!
tror knappast dom ljög utan att han kanske inte ville komma längre
www.gbg031.se
låter som folk som inte platsat till hultsfred får spela där.. hahaha löjligt...
Fan vad dom ska ge en falska förhoppningar då.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.
jävligt synd med masta ace.. kommer bli en trevlig festival iaf.
Kan nån ta sig tid att höra av sig till hoodsfred och kolla om masta ace kommer eller inte?
Mailade nyss, hör av mig när jag får svar.
Jag fick nyss svar från hoodsfred personal angående masta ace. Det är 50% att han kommer att uppträda därför har vi vallt att ta bort det från hem sidan Citerar Malik Omari <malik@gringo.se>: Får hoppas på det bästa, tror nog jag går dit.
Fan ta betalt eller nåt när han ska spela så att han kommer, bangar inte på att lägga ut en penning för att se Masta Ace.
Så sant.
chilla dudes.. GREJJEN ÄR GRATIS!! det kommer va phetttjockt ok
www.gbg031.se
Ja vi har förstått att det är gratis. Jag tycker bara att dom skulle kunna ta betalt för enbart hans spelning så han får mer cash = större chans att han kommer.
När får man veta ifall han kommer eller inte då?! aah.
Typ dagen den börjar.
Har inte läst igenom hela tråden, Men är det någon Åldersgräns??? - Ska lätt dit, men kan inte stanna till 5:e juni, för jag åker till Gotland den 4:rde :& Annars e jag på ! utan tvekan
Kolla hemsidan, verkar som dom har lagt till 100% artistlista.
Producent
2006-05-28 10:45
Kommer inte Masta Ace?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.