I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-17 15:59

Blandband

Yes, nu börjar det bli dags... attt inför sommarens festivaler att fixa det ultimata blandbandet som ska hålla sommaren ut. Så vilka låtar kör ni på?

Har inte fixat nått ännu, men börjat fundera iallafall.

Take a Chill-Pill
Moderator

2006-05-17 17:22
det är ju årets viktigaste blandband utan tvekan, har ingen schysst bandare men till bilen kommer skivan med största sannorlikhet innehålla en del misfits, något slayer spår och lite annat löst och roligt, link wrays batman theme kommer nog blir nått som står ut bland mina medpassagerare. jobbar löst på det.
"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2006-05-17 17:36
olle adolphsson- okända djur.
Philemon Arthur & the Dung - in kommer gösta
liam lynch- my united state of whatever
dr kosmos- på tunnelbanan
~~~War, Hate & Confusion~~~

2006-05-17 18:59
blir åttiotal igen, black flag, dead kennedys, minor threat, youth if today, sick of it all och massa annat godis:)
http://www.kommandot.se/wp/

2006-05-17 22:20
Jag säger bara Evilsons
Still in the bridge

2006-05-20 17:20

Jag har gjort så att jag har gått igenom ALL musik jag har i datorn och gjort en feeeetlång playlist där jag valt ut ALLA låtar jag tycker är feta!

Sen har jag såklar fått rensa listan från låtar typ 3 gånger. Men resultatet blir det att hela playlisten innehåller enbart extremt bra låtar! :) Tror jag fick ner det till 10 timmar musik.

Sen så har jag tankat hem en kompressor som jämnar ut nivåerna så att det blir samma volym på alla låtar.

Och en crossfader som mixar ihop alla låtar. Sen är det bara att koppla in ett kassetdeck, stoppa i ett band och trycka på rec. :D

"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-05-20 17:20
förövrigt då är Shooby Taylor ett mixtape måste! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-05-20 17:33

www.shooby.com

Shooby Taylor, The human horn.

Han är seriös alltså!