Någon snodde min "Ruud Gullit" flagga förra året!!
Jag saknar min älskade festivalflagga som jag hade under varje festival. Och det va nån som snodde den förra året på Hultsfredsfestivalen. Sååå nu undrar jag om nån vet vart den är eller vem som har tagit den? Den är stor och det är en bild på fotbollsspelaren "Ruud Gullit" (vet inte exakt hur hans namn stavas). Det är en Milan flagga från 80 talet. Jag måste ha tillbaks den. HJÄLP MIG!!! :(
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*
Om det hjälper så saknar jag mitt ruud gullit örngott och påslakan...
"War doesn't decide who's right, but who's left." - Iriscience "Social kompetens är den som är bäst på att låtsas" - Scissors 304-7734-02-09
Och jag har tappat bort min Ruud Gullit Corinthian pro star samt min Ruud Gullit-autograf som jag fick på nåt kefft kändisgolfevent 1999. Hoppas att jag liksom ovanstående talare kan bidra med lite... hjälp? tröst?
MV7 Ja det va den bästa flaggan och folk försökte sno den flera gånger och sen lyckades dom till slut! Tänk om man ser den på tv eller nåt under nån festval under sommaren...kommer bli så jävla arg då!!! SÅ OM NÅN SER EN RUUD GULLIT MILAN FLAGGA UNDER SOMMAREN PÅ NÅN FESTIVAL SÅ ÄR DEN MIN!!!!
ska man sno den av personen då, så man kan ge tillbaks den till dess rättmätiga ägare? hur vet man att det inte är du som har den då?
Varför ta med sig nått man inte vill förlora till festival?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
ptolemajo: Men snälla, vafan ska jag ljuga för o lägga upp en tråd om det? Jag har haft flaggan sen 80 talet och det är jävligt synd att man ska behöva bli av med den för att folk snor saker av en! Fan va folk ska va neagtiva här
CeNsUr: Varför ska folk sno andras flaggor, lite respekt kan man visa?
Ja, det håller jag med om, men så kan man säga om allt, liksom man vet att det finns drägg som snor på festival därför tar man inte med något som man är så fast vid att man inte vill förlora! eller?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS
CeNsUr: Det är inte som att jag tar med mig guld eller diamanter...det är en flagga som är till för en festival. Jag blev till och med intervjuad för att jag hade en sån cool flagga...haha! Men VARFÖR ska man sno den, fattar inte...VARFÖR?! Vill bara tillbaks den, that´s all :(
Nån snodde min regnbågspool (med skugga). Jag är skitlack. Gola tjuven förfan.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Kul
kul? Det är förbannat tråkigt är vad det är. Den var snygg, skön att sitta i och jag planerade att segla in med den på backstageområdet.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Herregud.. VA? Jag skulle lätt betala ett par tusen för en sån flagga...!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Den där flaggan som man ju typ överallt, klassisk, trist för dig att den blev snodd :/
New Zealand Why not?
Fan, nu blir jag ännu mer ledsen för att nån snodde den :(
Finns jag??? Eh va
ta inte med dina käääära ägodelar och viffta med dom på festival då... av tex 10 000 pers e de klart nån vill sno den eller bara slänga iväg den
Mv7: PRECIS!
Har en bild på flaggan! Lägger in den imorgon
Nån som såg min flagga under hultsfred??
mmm såg den !!! vakterna hade den i sitt camp o hade den som baksnus tavla.. helt brun
JAg kan hålla ögonen öppna på roskilde, om jag ser den snor jag tiden och säljer den för 2 papp till kontrast och medelar det här efter att dealen är gjord :P
???
sannish> jag såg en arjen robben flagga under sweden rock förra året, var den också din??????????+
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Lukie här på whoa har en sån hemma på väggen. Han sa att han hittade den på Hultan förra året. messa.
Den är i cortos anus numera, så PMa honom.
hittelön ja!!! Håll utkik under Roskilde! Ska lägga upp en bild på flaggan under veckan....