I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Önskelista Hultsfredsfestivalen

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-05-23 19:46

Önskelista Hultsfredsfestivalen

Med tanke på att nästan alla klagar på artisterna som är bokade, så blev jag lite nyfiken på vad ni skulle vilja se? Artisterna måste va aktuella också..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-23 20:37
Cult of Luna hade ju vart jävligt gött, dom är ju minst sagt högaktuella.
Mogwai hade också suttit jävligt fint, även dom har ju kommit med ny skiva i år så de får nog ses som aktuella.
Och The Field Mice, fast dom kanske inte är så jätteaktuella.
Rehab is for quiters.

2006-05-23 20:41
cult of luna lär väl komma, varför inte isis eller jesu istället. och keffat liv.
http://soundcloud.com/80scrackpolo

2006-05-23 21:07
Var inte dagens släpp sista släppet anyway?

Jag hade blivit glad om ghostface kom..
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-05-23 22:24
ttc
ghostface
spank rock
flaming lips
roll deep

2006-05-24 01:09
sia
feist
jem
jamie cullum
amel larrieux
Stolt medlem #2 av Lazy 88, slacker-divisionen.

2006-05-24 01:50
uffie
lily allen
lady sov
no lay
lil' kim (jaja, låt mig drömma!)
spank rock
plan b
fat joe
the streets
bonde de role
hollertronix (iofs diplo kommer ju)
ttc
sick girls
lethal b
new order
suede
t.o.k
tiga
yeah yeah yeahs
cam'ron
sizzla
eminem
rihanna
fatboy slim
basement jaxx
shystie

ja, jag skulle kunna fortsätta i all evighet...
baeng

2006-05-24 06:50
made_in_japan F12
inte för att jag är något Eminem proffs men han har inte släppt något nytt i år?? kanske har fel...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-24 09:50
dundermannen F12
nej dom är inte bokade till hultsfred men visst det finns väl en liten chans, och eftersom det skulle vara band som kändes aktuella så valde jag dom framför isis, som vad jag vet inte släppt något nytt på ett tag förutom i usa då.
Rehab is for quiters.

2006-05-24 11:33
olik - haha, det var mest för min kompis skull som är ett stort eminem-fan, jag tänkte om han kommer så kommer hon och då blir hultsfred myyycket roligare. jag har ingen koll på vad han har släppt :)
baeng

2006-05-24 12:02
Pharoahe Monch kommer till roskilde! :P
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2006-05-24 16:02
made_in_japan
sa ju att du skulle älska lily allen ! Hon är ju fantastisk

Artister som jag vet är ute och turnerar och mycket väl skulle kunna bli bokade :
Spank Rock ( what´s the deal !? Ser bara att Quart bokat Spank rock)
Arctic Monkeys
Hot Chip
Dirty Pretty Things
Infadels
Maximo Park
Lily Allen ( hon har ju gigs varje torsdag på Yoyo i LDN sen är hon ju säkert så jävla ledig. Albumet släpps i juli men det blir bra ändå)

Och inte så fullt ut möjligt
T.I
Ghostface
Madonna

2006-05-24 18:01
sista släppet var igår.

2006-05-25 01:59
Julio Iglesias...haha :D
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2006-05-25 02:46
Anaugh - vadå älska lily allen? JAG ÄLSKAR JU DIG!!!
baeng

2006-05-25 08:16
jag önskar allah jesus och gud kommer men men.
----------------------

2006-05-25 17:27
REMY MA!
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff

2006-05-25 17:37
Beastie Boys
Organism12 (Kommer)
Scarface
T.I
Gang Starr
K.R.S - O.N.E
AFASI & FHIlty
Jedi Mind Tricks
De La Soul
Lil Wayne
Nas
Big Daddy Kane
Dirt Mcgirt
Rakim
Jay-z
Refused(men ändå)
hej. två st tack!!

2006-05-25 18:15
Daddy Yankee...hahaha
*Jag va bara inte gjord för dessa dar, dessa dar va inte gjorda för mig*

2006-05-26 09:45
hade fax varit skoj att se refused relive på huffre. eftersom deras dvd ändå släpptes i våras och så.
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff