I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Global gathering 2006

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-05-26 18:57

Global gathering 2006

www.globalgathering.co.uk

Sjukt bra lineup!

Ska nog inte dit i år tyvärr för jag har inga pengar.. visste typ inte att festivalen existerade ens.. ska börja ha bättre koll..heh..

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-05-26 19:17
Vad är det som är "sjukt bra" i lineupen? :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-05-26 19:18
Iofs, jag missade headlines helt.. konstigt skrivet.

De tre vill man ju se iaf.
Mmmm.. Daft Punk...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-05-26 19:19
du kanske inte gillar elektronisk musik..

eller så har jag fått en stalker som gillar o dissa allt jag skriver på nätet,omfg omfg..

:)

I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke

2006-05-26 21:15
helt tokig line-up. jag vet inte vart jag ska börja... Roni Size, Lawler, Audio Bullys, Deep Dish, Sasha och de tre headlinesen... jag ger upp.

då kan UK langa över Creamfields tycker jag...
California, knows how to party!

2006-05-26 22:03
lawler va ju i sthlm i förrgår ;D fyfan vad bra det var

2006-05-26 23:17
nuss F22

mhm, hade en tråd uppe om det men var inte särskilt välbesökt.

2006-05-27 00:22
nej märkte det.. whoa är lite för yo ;D

2006-06-26 15:53
JAG SKA DIT

HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2006-06-26 19:15
lyxen :/

2006-06-26 19:33
Var där med brorsan 2001. Fet festival! Rekomenderas.

2001i DnbArena-tältet med typ 5-8000pers och valvesoundsystem. Kändes som att de inte kicka systemts fulla kraft tills Dilinja gick på....och han höjde fan till max. Kroppen lyfte. Man svävade typ i bas. Sen efter 3min blev det helt tyst. Det visade sig att någon hälsoinspektör döda strömmen.
Dillinja hade på nått sätt kopplat bort limitern som låg på innan och det var inte populärt. Blev ett långt avbrott tills det börja igen på en lite lägre ljudnivå. (el normal nivå...var fett bra ljud)."
www.bigbadbass.com/soundsystem.php

Dra dit!!!!!
www.ff-dvd.com / www.clubtraffic.org
www.myspace.com/clubtraffic / www.myspace.com/alloutdubstep
www.myspace.com/stucklife / www.stucklife.com

2006-07-27 00:14
SYNS DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR