I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag vill bo i ditt tält (hultsfred)

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-02 20:27

Jag vill bo i ditt tält (hultsfred)

Efter att vänner dragit sig ur är mina semesterplaner ganska sabbade och jag har funderat lite på att bege mig till Hultan för första gången i mitt liv (började med roskilde och har fastnat där).

Ingen av mina polare har riktigt nappat på hultsfred och därför är jag i behov av nya bekantskaper samt en sovplats (gärna med tak men det är inget krav).

för besväret får ni en förhållandevis trevlig festivalveteran till ert stall (camp) som gladeligen delar med sig av kartongvin och berättar spännande festivalhistorier ;)

Efterlyses gör också en lift från stockholm (där jag befinner mig av någon korkad anledning), men den biten kan lösas på annan måtta.

Jag är djupt medveten om att man egentligen bara kan dra ner och våldgästa folk lite hur man vill på festivaler men eftersom jag kommer från 2 veckors jobb i Norge så känns det enklare om man har någon from av attackplan.

Nu blev det här på tok för långt och seriöst. Låt mig bo i just ditt tält, du kommer inte Efter att vänner dragit sig ur är mina semesterplaner ganska sabbade och jag har funderat lite på att bege mig till Hultan för första gången i mitt liv (började med roskilde och har fastnat där).

Ingen av mina polare har riktigt nappat på hultsfred och därför är jag i behov av nya bekantskaper samt en sovplats (gärna med tak men det är inget krav).

för besväret får ni en förhållandevis trevlig festivalveteran till ert stall (camp) som gladeligen delar med sig av kartongvin och berättar spännande festivalhistorier ;)

Efterlyses gör också en lift från stockholm (där jag befinner mig av någon korkad anledning), men den biten kan lösas på annan måtta.

Jag är djupt medveten om att man egentligen bara kan dra ner och våldgästa folk lite hur man vill på festivaler men eftersom jag kommer från 2 veckors jobb i Norge så känns det enklare om man har någon from av attackplan.

Nu blev det här på tok för långt och seriöst. Låt mig bo i just ditt tält, du kommer inte ångra dig!

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-06-03 12:37
Man måste gilla läget
hej. två st tack!!

2006-06-03 19:22
Trodde detta skulle kunna fixas utan större problem, tydligen hade jag fel :)

To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2006-06-03 20:52
det roliga är att om det hade vart en tjej så hade hon fått tio svar vid det här laget.

mitt tält är fullt men kom gärna förbi en sväng, leta efter ÖSD NINJA CREW.
Rehab is for quiters.

2006-06-04 00:02
ta någont tält sätt upp det på ny plats o kasta lera på den..
ska kanske köpa ett 4mannatält men vet inte om jag ska sova i det..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-06 20:16
clone - gissa varför jag nu har någonstans att bo? ;P

menvadfan köp ett eget tält och bjud dit ngn brud?
är du bra lär hon väl stanna några nätter?
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction

2006-06-07 17:32
lilla_elsa: ja det var dig jag tänkte på när jag skrev det^^

men ett tält kan man hitta för 100 spänn liksom. och har man ett litet så kan man alltid flytta runt det lite.
Rehab is for quiters.

2006-06-07 17:36
øsd ninjas eyy---- Jag ægde Østersund en tid før længe sen... jag ska lugnt våldgæsta er
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 03:25
om jag skulle till hultan skulle jag betalat tillbaka min skuld genom att låna ut mitt tält till dig.
2004 gjorde jag nämligen en liknande efterfrågan inf URF och fick bo hos två snälla herrar, rolfi och whatone. inga antastningar och inga våldtäkter. whatten tog hand om en full Glitch och glitch och whatten tog hand om en bäng/hallucinerande Rolfi. Vi är fortfarande goda vänner!
Lycka till!

Festival-vänskap like Whoa!
Original Cassidy- fixar biffen och står för skandalerna.
(A)- Det vet du!

2006-06-11 14:26
glitch

haha it rocked!