I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

planka på hultsfred?

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-06 16:18

planka på hultsfred?

nån som vet hur det är iår med detta?

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-06 19:19
jag har hört att det har funkat andra år iaf.
...and I'm out!

2006-06-06 21:50
jag var där förra året, med biljett, men folk plankade in som satan de första dagarna, dock hadde ja kompisar som försökte planka in på 2a dagen, och det gick inte så bra...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-06 23:36
alltså, det är fan krångligt att planka över staketen, man (jag) hittar typ inte till staketen, man måste ta värsta krångliga vägen genom typ en sjuukt jobbig "skog" eller vafan det är. man kan typ inte gå, eller jag kan inte ens förklara. men tipset är att hitta en karta över området och försöka följa den typ.. eller nåt. fan, nu bidrog jag inte med nåt. men lycka till!
baeng

2006-06-06 23:46
l§tt att planka in pa hultsfred ju... ´bara att knatta in over... ja over vad da far ni lista ut sjalva...hehe
8 månader, psst...jag hade ju lätt suttit 8 till

2006-06-07 00:41
mina polare försökte i 4 timmar!
nåra andra försökte i i 2 dagar. tillsisst sa dom till nåra som kollade banden vid entrén: asså vi har försökt i 2 dagar nu, kan vi inte så komma in...hahahah o de fick dom:D

2006-06-07 01:11
hörde horror stories förra året om folk som åkt fast och blivit ivägkörda ett par mil för att vandra tillbaks sova i skogen försöka samma sak o åka fast. dom jag kända som plankade in kom in simmandes och åkte ut ganska snabbt med
----------------------

2006-06-07 11:54
Forra aret var terror. Det slutade med att vi simmade in med kladerna pa efter 2 misslyckade forsok. Jag tanker inte slapa mitt arsle till hultan i ar for att riskera det..

2006-06-07 12:52
har en kompis som lyckades förra året.. sen tog polisen han av en annan anledning. sen plankade han in igen.. verkade inte va så svårt!
www.klistermarkskriget.com

2006-06-08 09:56
Jag plankade med ModernDrunkard och jag kan säga att det var rätt nerjobbat, men det gick ju till slut, och i efterhand är de minnena bara svinkul haha. Dom bussade ju hundarna på en å shit. Vakterna tog typ 20 pers i minuten.

Men däremot när vi sen blev utkastade för att vi inte hade några band, så gick vi till sidan av huvudentrén där dom släpper in typ transporter å såna som jobbar, och bara gick rakt igenom grindarna hur lugnt som helst när dom öppnades tillsammans med en buss, dom orkade inte kolla in oss typ.
Perfekt timing i dubbel bemärkelse eftersom vi kom in på festivalområdet precis när Snoop körde igång.

Från supande på campingen till total ångest till sprittande eufori på typ 40 minuter. Fina minnen

2006-06-08 12:28
plank it like raindrops
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-06-09 18:15
Klipp av någon utslagen/däckad persons armband och tejpa ihop det, om ni är lite fräcka/jävliga.
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-06-10 21:38
funkar om man har lite kunskap om arbetarband o så kanman komma in överallt

2006-06-11 02:59
haha det gick bra för kissanders iaf!
eller jag bara skoja!