Vart kan man köpa Roskildebiljett? (inte ticnet)
det går inte att boka biljett på Ticnet! Det står; Den här föreställningen ligger så nära i tiden att den inte längre kan bokas på ticnet.se. Du kan däremot oftast köpa biljetter samma dag som evenemanget hos ATG- och TicnetOmbuden eller hos arenan. Observera att skillnader kan förekomma för hur länge biljetter finns till försäljning. Hur fan gör man då? Kan man bara knata in på ett ATGombud och köpa en biljett utan att boka den eller?
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
måste styra biljett till tjejen. Annars blir jag strypt! :)
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
Var inne på ticnet nyss och det verkar gå hur bra som helst.
joråsåatt
Hultsfred kan man ju boka!! Hur fan går det ihop???
de e annars bara att gå in hos närmaste atg ombud o köpa, man behöver inte boka före.
Skissen F21 Jag ringde nyss till västerås största atgombud och det var kört. de måste ha bokningsnummer :(
men de ska man inte behöva ha, min kompis jobbar hos atg o de ska bara va att skriva ut!
säger hon iaf! Lycka till!
Brunstgnägg vad är det för bokning? Är det genom ticnet eller?
vilket namn är den bokad på? Är det du som bokat men inte vill hämta ut?
ok fett av dig. Men då hämtar jag ut den!
Förövrigt så är det ett sådant där kryss för Uppbokat på ticnet. Men när jag ringde dit så sa hon att det fortfarande gick att köpa hos ticnet, atgombud. Enbart bokningen som inte går längre. Men de visste inte hur det funkade på atg-stället jag ringde till. De sa att de var tvugna att ha bokningsnummer och shit. Aja. Fick ju bokningsnummer nu i alla fall. :) Fett schysst.!
´vänta. eh? vänta... hjälp stackars lilla mig också. hur skaffar man nu en biljett?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CameraObscura P19 Som sagt så SKA det gå att köpa hos ATGombud. Men man kan inte längre boka biljett via ticnet. (vete fan varför) På Ticnet sa de att det går att köpa biljett, men på ATGombudet jag frågade sa de att man måste ha bokningsnummer. Du får väl fråga på lite olika ATGombud och hoppas att de har koll på hur de skriver ut en biljett utan bokningsnummer..
På Roskilde sidan står det; Buy tickets only from authorised ticket offices In the past years, a number of festival tickets has been bought from non-official sellers. The unfortunate backside of this is disappointed festival guests who have have been rejected at the festival entrances because of counterfeit tickets. Tickets should be purchased from authorised ticket offices. Guests with illegally purchased and/or counterfeit tickets will be refused admission. Men det står inte vad som räknas som "authorised ticket offices". Någon som vet?
Brunstgnägg Ja. Tack som fan. Har redan kirrat "din" biljett! :) Men om man nu inte kan boka genom ticnet längre!? Men om man köper hos ATGombud måste det ju vara lugn!
Verkar som om man endast kan köpa biljetter från Ticnet. Fast i och för sig vet jag inte vad ATG är för någonting, vet inte om vi har något sånt här i Finland eller någon motsvarighet till det.
Still in the bridge
då borde det alltså gå att köpa biljett på ställen som är ticnetombud! Även om det inte går att boka. ATG är ju sådantdär speltjofräs. Fattar inte varför det inte går att boka? Jävligt dumt. Börjar biljetterna ta slut? När jag ringde Ticnet sa hon att det var pga arrangörerna som det inte gick att boka. Men att direktköp fanns för Roskilde biljetterna. Alltså att man kan köpa den utan att boka.
Låter fetingskumt
Still in the bridge
pressbyrån har är väl ticnetombud??
Asså, jag har gått in till ATG ombud alla år å bara köpt, har aldrig bokat..köpt 2 biljetter så iår oxå, enda är att man får pröjsa 30 spänn i service avgift...
det e væl før att det blir så mkt skit næra festivalen med massa biljetter som e uppbokade men ingen som hæmtar ut dom...
your crew run run run, your crew run run.
Pimplarn P22 30 kr i serviceavgift får du betala även ifall du bokar dom innan...
Aja.
Det verkar som att ATGombudet jag var hos inte hade någon koll. Det ska gå liksom.
!!!Biljetterna är snart slut!!!! Tæt på udsolgt 14.06.2006 Så er det sidste chance for at anskaffe dig billetten, hvis du gerne vil til årets Roskilde Festival. www.roskilde-festival.dk
va fan e det med er? gå in på första bästa atg ombud... säg "jag SKA ha en roskilde billjet" 2minuter senare går du ut med en billjet och 1700kr fattigare.. svårt?
finaly... ZOIDBERG is the popular one!!!
Dr_Zoidberg P3 Hehe Zoidberg alltså. vilken lirare :) Men men. I västerås kan de inte sälja biljetter genom ticnet UTAN bokningsnummer. Frågat flera ATGombud. Men det går köpa på turistbyrån.
Skivsamlare
2006-06-14 17:16
Jag jobbar i en spelbutik, dvs atg-ombud. Om man ska hämta ut ticnetbiljetter, krävs ett bokningsnummer. Men man kan även boka via en ATG-maskin som atg-ombuden har hand om. Det enda vi som ombud behöver göra är att kolla i ett Programblad för att få tag på en speciell kod, och sen fylla i en blankett o mata in i maskinen. Viola!
Yes! In Concert — For the love of music
va hos ett atg ombud idag och då var allt uppbokat, vad gör jag nu? när kommer de biljetter ut igen som ingen hämtat ut? :/
Kolla tråden i köp och sälj, finns en länk till ticketcorner.com (i tyskland) där man fortfarande kan beställa. Men skynda på!
Go vegan!