Cunninlynguists Jag hade gåshud i den där värmen när Mic Like a memory kom. Och att öppna en spelning med ett sånt jävla mördarintro som Hellfire , det var fantastiskt ! Babyshambles Pete är en jävla idiot men deras spelning var fan underhållande, vem fan kastar liksom ut en gitarr på publiken ?! Jag hade hoppats på fler Libertines-låtar , fan ska man med What Katie did ? , men det var kul att höra Up the bracket. The Strokes var fantastiska , så den där Mr.Casablancas kan sjunga och vilket jävla band , kvalite som fan ! Mitchell Brothers var riktigt kul och dom har bäst publikkontakt på hela festivalen. Gnarls Barkley passade fan inte på Hultsfred, det är alltid så tråkigt när man vet att alla sitter och väntar under tiden ett band spelar grymma låtar bara för att få höra hiten, men va skönt det var att få höra Storm coming på slutet och Cee-Lo var riktigt bra på scen. Atlantis var bästa stället på hela festivalen. Att höra Editors är alltid lika stort, mannens kroppsspråk när han uppträder tar INGET, Editors var störst bäst och vackrast. A-Trak och Diplo var en jävla fest, snyggare spelning fanns inte. Dom hade ju bäst show på skärmen med Napoleon Dynamite bland annat. Kano tyckte jag var lite för kort men sjukt ös när han körde på "Drop the pressure" beatet. Pharell var ju så jävla nice. Det är som att scenen är en vagina och han är den som föds ur den. Ingen var lika bekväm på scenen som Pharell var. Bästa var när han körde alla sina korta snuttar från låtar där han är feat. artist. Annars missade jag pendulum, phoenix och sls som jag så jävla gärna ville se. Sämst : Att jag hade nära-döden-sjukdom hela festivalen, lät som en man och hade tappat bort all energi. Embassy.