I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad va bäst på hultsfred?

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-19 13:16
bäst var in flames eller bullet for my valentine, och festivalen överhuvud taget
du är kär i mig.

2006-06-19 13:20
Cunninglynguists va så jädrans tungt. så jävla härligt att stå å hoppa till Old school och Lynguistics.

Sen att Smiff N lyckades skapa ett sånt grymt röj trots världens minsta publik var fan underbart. finns få saker som slår att se Bucktown live
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-19 13:25
jag blev fett förvånad över organism 12... vilket tryck det var på stora dans då!...
snipp snapp snut

2006-06-19 13:30
Cunninlynguists
Jag hade gåshud i den där värmen när Mic Like a memory kom. Och att öppna en spelning med ett sånt jävla mördarintro som Hellfire , det var fantastiskt !

Babyshambles
Pete är en jävla idiot men deras spelning var fan underhållande, vem fan kastar liksom ut en gitarr på publiken ?!
Jag hade hoppats på fler Libertines-låtar , fan ska man med What Katie did ? , men det var kul att höra Up the bracket.

The Strokes var fantastiska , så den där Mr.Casablancas kan sjunga och vilket jävla band , kvalite som fan ! Mitchell Brothers var riktigt kul och dom har bäst publikkontakt på hela festivalen. Gnarls Barkley passade fan inte på Hultsfred, det är alltid så tråkigt när man vet att alla sitter och väntar under tiden ett band spelar grymma låtar bara för att få höra hiten, men va skönt det var att få höra Storm coming på slutet och Cee-Lo var riktigt bra på scen.
Atlantis var bästa stället på hela festivalen. Att höra Editors är alltid lika stort, mannens kroppsspråk när han uppträder tar INGET, Editors var störst bäst och vackrast. A-Trak och Diplo var en jävla fest, snyggare spelning fanns inte. Dom hade ju bäst show på skärmen med Napoleon Dynamite bland annat. Kano tyckte jag var lite för kort men sjukt ös när han körde på "Drop the pressure" beatet. Pharell var ju så jävla nice. Det är som att scenen är en vagina och han är den som föds ur den. Ingen var lika bekväm på scenen som Pharell var. Bästa var när han körde alla sina korta snuttar från låtar där han är feat. artist. Annars missade jag pendulum, phoenix och sls som jag så jävla gärna ville se.

Sämst : Att jag hade nära-döden-sjukdom hela festivalen, lät som en man och hade tappat bort all energi. Embassy.

2006-06-19 19:15
Det känns lite larvigt att som hip hoppare bara skriva en massa hip hop, men de artister jag kom för att se levererade verkligen till 100%. Smif N Wessun var nästan löjligt tungt och Cunninlynguists var tillsammans med Kano en av de roligaste och röjigaste konserterna jag någonsin varit på! Gnarls Barkley var även dom riktigt bra...dom är så sjukt mycket mer än bara "Crazy", nästan lite sorgligt att stora delar av publiken inte vaknade innan den drog igång. Det absolut fetaste ögonblicket på hela festivalen var när Smif N Wessun öppnade sin spelning med "Let's Get It On", då var ståfräsen inte långt borta kan jag ju säga.
Krixx, kraxx, krolli kuraxxor

2006-06-19 19:22
Oj, glömde Diplo vs. A-Trak som var helt sjukt grymt på alla sätt! Riktigt najs med de flummiga film sekvenserna i bakgrunden som synkade med musiken..
Krixx, kraxx, krolli kuraxxor

2006-06-19 20:27
1. Cunninlinguists - When I say cunnin y'all say linguists!!!

2.Timbuk - Riktigt tung spelning trots hawaii

3.Bajamajabranden - Kommentarer är överflödiga...

2006-06-19 20:56
+
deftones
pharrell
SPOTRUNNAZ
hela grejen

-
kents låtval
skriv kort, helst inte alls

2006-06-19 21:09
juju
vilket band spelar du i?
Anima Sola

2006-06-19 22:45
challma, haha, du är rolig!
www.klistermarkskriget.com

2006-06-19 22:55
Kall Törley och däcka bakom tält klockan 10 på morgonen.

Sämst var skavsår och att stuka tårna på onsdagen så jag haltade resten av festivalen.
Rehab is for quiters.

2006-06-20 15:22
förresten roligast var ändå den där tjommen i solglasögon som gick omkring på campingarna under fredagen o höll upp en sport-expressen med rubriken "NU BLIR DET BÄRS"...han gick hur länge som helst ju!! haha så jävla klockrent i all sin enkelhet
skriv kort, helst inte alls
Konsertbesökare

2006-06-21 00:33
Jag missade att säga en av höjdpunkterna. PH3, Phenomena 3, det var redigt schysst också. Reggae och hiphop på hög nivå. Som det svängde :-)
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.

2006-06-21 01:16
Smif n Wessun var allra bäst! Fan vilket röjj, jag är en jävligt stel person men dom fick mig ändå att hoppa upp o ner.

Cunninlynguists var OK, trodde man skulle bjudas på mer show. Men de är väl inga personliga favoriter heller...

Kent var grymma fasst aningens långtråkiga.

Och så måste jag ge cred till Max Peezay o grabbarna som var riktigt grymma.

Tråkigt att jag hade deckat då Babyshambles spelade, hade gärna ha velat se dom...

2006-06-21 01:49
smif n wessun, AP, spotrunnaz

2006-06-21 16:10
honken P19 - nämen säg inte så! vare mycket folk? gött drag på dansgolvet? hur länge körde dem?
baeng

2006-06-21 16:58
made in japan

jag måste nog hålla med honkeponken, du missade något mycket bra... det var sinnessjukt ös, inte vattentät publik, men det dög ändå... när dem körde tarantula var det inte en jävel som stod stilla på flera mil
-I'M WAVING AUTOMATIC GUNS AT NUNS

2006-06-21 17:09
låtlista på babyshambles-spelningen någon?

2006-06-21 17:48
Killamangiro
Le Belle et La Bete
A’rebours
Pipedown
Sticks and Stones
Time For Heroes
I Love You (But You're Green)
Merry Go Round
Back From The Dead
Fuck Forever
Albion