I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Max Peezay på Hultsfred

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-19 12:45

Max Peezay på Hultsfred

Skön spelning, men vad var det för en idiot som skötte mixningen? Sätta beatet så man knappt hör det i bakgrunden håller liksom inte på Grime.

Överlag var det alldeles för ofta dåligt ljud på hiphopakterna.

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-06-19 13:36
Ja fyfan vad det var fest på hans spelning. Nu, vilka var det som var med honom på scen ?

2006-06-19 13:42
det var slicks och ghetto..var det nån mer..? och så fattaru på slutet. och han juuso.

och rah balder har fixat exakt samma frisyr som skratchy. ^_^

jag tycker det var bra ljud.

2006-06-19 15:53
grym spelning!!
Högt liv

2006-06-19 15:57
Jag tyckte de va skitbra!

2006-06-19 16:36
ja de var hur bra som helst, men var det bara jag som tyckte att tom mest stod i bakgrunden? dom andra var ju också bra men ja va ju där för o se honom.

2006-06-19 17:36
Det var ok, men jag hade lock i öronen och ingen röst sen MitchBro's så jag stog där bak och chillade bara.

Överlag tyckte jag det var bra ljud på det jag såg.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-06-19 18:28
tycker det var najs. blev positivt överaskad av att fattuaru gänget hoppade in en efter en. (;
Nakna träd kastar fåglar åt helvete

2006-06-19 18:30
Nej han var bara i bakgrunden , men lika bra för de var dom andra som var festen han var bara där.

2006-06-19 19:23
Alltså ja, spelningen i sig var bra, men tycker ni alltså inte att beatet var för lågt? Jag tyckte det var sjukt lågt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-06-20 20:11
Problem med dåligt ljud på ljust hiphop akter tror och vet jag i mångt och mycket beror på att de sällan har med sig egen ljudtekniker som sköter PA-ljudet dvs det som publioken hör. Många ljudtekniker är tycker oftast är nonchalanta när akter som har DJ spelar och de drar bara upp reglarna och bryr sig inte om hur mikrofonerna låter...

när Swingkids reggaeband spelar och jag åker med står jag alltid med ljudteknikern opch tycker till hur soudnet skall låt och i 99% av alla kosnerter så måste man feta på trummor och bas samt lite effekt på mickarna för 99% av alla ljudtekniker runt omkring i landet har tyvärr poprock/hårdrock bakgrund.
Sedan finns såklart en bunt grymma tekniker också ingen nämn ingen glömd.
www.swingkids.se

2006-06-20 22:13
Den spelningen fan riktigt grym. Jonna Simma eller vad hon nu heter stod framför mig och såg gnällig ut. Varför sätter man någon slags wannabe indie eller vad fan hon nu är på att recensera den smutsigaste spelningen på hela Hultsfred? Nä, usch. Bästa spelningen på hela hultsfred och hon sätter typ tre + .

2006-06-21 08:34
jonna sima avgudar väg maxan? men någon vidare koll har hon inte, hon framställer slix och ghetto som en DUO! för fan helt olika crews. reseracha skiten!
WWW.FIRSTUP.SE - A Daily grind of the best in: Grime // Hyphy // Southern // Hip-Hop // 8-Bit // Bassline // 4x4 // Club // Funky House // Dirty Pop // Sneakers // Caps // Nails // Interviews // Events // Downloads // Nights Out - Basically, for the love of music and nyce stuff