ja fixa de så går ja å sover så länge,! som ja skulle gjort för evigheter sen!!!!!! >:|
!! :)
Hehe, själv så kan jag inte fixa nått just nu! ÄR JU MATCH SNART! Sååå nervös!
Gröna å vita hjärtan som glöder
varför inte kvarnparken?;D
http://www.tweenerpie.blogspot.com
jaa, varför inte kvarnparken? Idjuts :)
Jag är smart, men det är ju nära och bra ellehur? jag röstar på kvarnparken iallafall.
dreggelpaj på tal omi ngenting har ba en liten mini fråga sådär (vart ede lockingläger?) :D
Fumez hur går de med kartan;D
Laurelisse: i katrineholm, bli min räddare i nöden och följ med stackars mig, har ingen att åka med, alla bangar. SKA DU MED?
=O när? hur länge är de? va kostar de? boende?.. osv osv
kolla gb.
Jag och Sörlin är på.
Unweaving the rainbow.
dreggelpaj Vet att du är smart! Jag sa idjuts åt mig å alla andra, Kvarnparken är soft :)
Kollar på matchen så det vart en snabb ungefärlig karta.
HejBerta
Producent
2006-06-20 22:59
jag?? varför fick jag uppdraget att fixa karta? varför??....=)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Fumez becuse I said so ;D
Producent
2006-06-20 23:07
förresten vad ska jag fixa karta på???
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Över dom ställen vi har tänkte att vara på. sätt ut prickar på typ, bolongen, vasaskolan, kvarnparken
Fumez Några nämnde kvarnparken
Producent
2006-06-20 23:12
kvarnparken ligger ju precis innan man kommer till boulgen....
Boulongen, Vasaskolan, Kvarnparken. Det är dom 3 alternativ vi har. Inget behöver bestämas idag, men.
Producent
2006-06-20 23:21
mig spelar det ingen roll vart vi är...så länge vi kan fixa en träff så skiter jag i vart vi e.....
Kontra: ja jag sa ju det;)smartpaj. kvarnparken tycker jag, kommer inte orka gå till boulongen (nej det är inte långt jag vet, men jag är lat)
Jag röstar också på Kvarnparken. Ta med dig ÖL, filt och mat. Typ
Producent
2006-06-20 23:27
nu kom jag på en bra plats..vet inte vad stället heter ( men vi satt där mycke när vi va yngre på cityfesten ) gammlabron finns det e gräsmatta på andra sidan vägen...fanns även som en liten grop där det fanns bänkar o sånt....det typ 1-2 min från själva festivalområdet...det e en ganska stor gräsmatta...där kan man sitta...perfekt läge...jag röstar på det...annars sätter jag mig där själv =)
Hahaha! Fumez har hittat stället dit ingen kommer hitta ;) Nämen, det låter sooft! :)
Producent
2006-06-20 23:31
helvete hittade ingen bra bild på stället heller...bara massa träd iför...
Kom igen nu!
softens!
Själv håller jag mig gärna i kvarnparken...
böf
sign me up. om jag är i gefle dvs.
har en känsla av att ja inte kommer hitta men men :D men de låter väl, intressant de där=D
Producent
2006-06-21 09:30
va e det du inte hittar?? vi kan möta upp dig i värsta fall =)
vad ja inte hittar? de e knappt så ja hittar till gävle:D
Producent
2006-06-21 09:59
vi får väl möta dig vid tåg/buss station då....=)
aaawwee:D snällt:D nu ska ja bara få med mig nån upp:/
de lär ju inte va så svårt å skilja på whoafolk å punkare? knarkare däremot vettefan
ja e på! flyttar in på brynäs 1/8, så skulle va kul o träffa lite infödingar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHA ja bangar (tyvärr) inte! inte slinkpörje heller!! plaskfjante och stepfökked ska la på meddddddddd
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-06-21 11:46
nee...inte vid fyran...som alla ser så e det en kurva där...övanför den på andra sidan vägen finns det en gräsmatta...där kan man sitta
Kontra Fumez Lösenord Dragon_Joezip Rolfi Skinkbörje Plaskvante Stepfucced Nåra fler som ska dit?
Producent
2006-06-21 12:13
Kontra Fumez Lösenord Dragon_Joezip Rolfi Skinkbörje Plaskvante Stepfucced Vinterstork
Producent
2006-06-21 12:13
Vinterstork: så du ska bli gävlebo allså?? schyst =)
Det är ett tag dit, men jag är ledig och i staden. Är det officiellt bestämt lördag 12/8?
böf
Fumez yeah, det ska jag... sjötullsgatan blir min nya hood om en månad typ. sjukt schysst faktiskt :)
Vart på brynäs ligger det?
böf
Producent
2006-06-21 13:31
fredan eller lördan.....båda dagrana passar mig.... Vinterstork: =)
Jag kanske kommer, det blir förmodligen så att jag ska hälsa på en polare i Gävle då och hon var taggad på att dra dit med mig.. Så vi får se.
tack då rolfi... Kontra Fumez Lösenord Dragon_Joezip Rolfi Skinkbörje Plaskvante <3 whatone Stepfucced Vinterstork