I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

saknar hultsfred!!

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-06-23 22:07

saknar hultsfred!!

som varje år.. när bakfyllan börjat gå bort och man börjar må helt ok igen så kommer känslan. DET ÄR ETT HELT ÅR TILLS NÄSTA GÅNG!! det va inte många dagar sedan och jag saknar det redan, nu ska man behöva gå ett helt år (nästan ett helt) innan nästa hultsfred. det är nu oficielt, jag är kär i hultsfredsfestivalen...

dela med er av era känslor!! har ni kanske några tips på hur man får tiden att gå fortare??

www.enigmatic.se

2006-06-24 00:15
Titta på varje match i VM. Inte så många kvar nu iof.
Schlagerstjärnan Carola berättar om sina skönhetsingrepp: -Jag ser yngre ut än någonsin.

2006-06-24 03:29
efter-festival-deppen. alltid återkommande och alltid lika jobbig. men ja, ett år kvar. nåt måste man ju sysselsätta sig med.
Rehab is for quiters.
Moderator

2006-06-24 08:47
när man sjunker ner i soffan på jobb på månndagen och får tid att refleketera då jävlar satte ångesten in. jag träffade kärntruppen jag var uppe men och det fanns ingen grund för det (nej elsa säg itne emot! :) ) jag är rätt peppad för roskilde nu men ändå jag gillar den där jälva ängen, fucking emamrp och bagis som sitter på vägen, fritz som alltid fungerar som måttstock, är man fullare går man hem och känner sig nöjd med rekordet os.v som jocke skriker i högtalarna för tillfället "jag önskar jag var där nu" eller kanske kringlans avskedsord 04 "aldrig mera hultsfred, ses nästa år!"

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2006-06-24 12:17
ååhh ja vill oxå tillbax!

2006-06-24 14:09
EscaLady F18: Hahaha det e grymt bra skit. You're a TV!

2006-06-25 22:48
jag längtar också tillbaka. det gick alldeles för fort. jag vill ha hultsfred hela sommaren.
...and I'm out!