I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Till er som såg Techn9ne på Roskilde!

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-07-02 22:24

Till er som såg Techn9ne på Roskilde!

Ni som såg Techn9ne på Roskilde Han vill veta vad ni tyckte om Showen och vill ha all feedback.

Så skriv allt i denna tråden.

peace

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-02 22:56
..inte direkt, men det var förmodligen bra.. jag hade gjärna sett det!
www.catapultsent.com
www.myspace.com/nekkidee
Rappare

2006-07-02 23:01
Samma här...hade väldigt gärna sett det....Tech N9ne är nog en av d mest underskattade rapparna någonsin...med tanke på den grova mängd skills han sitter på...Beats är väl d han kan falla på, då dom är speciella, fast jag diggar dom personligen...
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2006-07-03 01:28
Well :) Ni som såg snälla posta här ASAP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-03 02:01
Jag missa roskilde i år, men syrran var där och sa igår att det var bästa på festivalen hittils.. Och det var ju efter hon sett t.ex. Kanye!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn
| www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se

2006-07-03 08:56
Kanye sög Live!
Techn9ne var så mycket fetare du anar inte!

2006-07-03 10:38
techn9ne var fan riktigt roligt. Hann bara med att se de sista låtarna men jag tyckte det var bra.

2006-07-03 21:30
Det var grymt ös, men så j-la synd att många texter hade sjukt budskap. Tyckte först det var kalas, men när jag började lyssna på vad han sa stack jag...

2006-07-03 21:57
fan vad du var hiphop då haha!

Har du ens tänkt på vad texterna går ut på :)?

Techn9ne är och förblir den mest underskattade rapparen någonsin :)

2006-07-04 08:57
när släpps skivan? eller har den släppts? ><
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-07-04 09:34
Tech sa att den skulle släppas i august så då beräknas den komma.

2006-07-04 09:39
grym scennärvaro och energi, han och hans sidekick. oavsett vad han sa, han fick igång publiken. sen kunde han kanske inte poppa bäst i världen..
jag va nöjd!

2006-07-04 09:40
tech n9ne var kanske festivalens höjdpunkt röjmässigt, fy faan vad drag det var! vart så jävla taggad.
Jag är starkat i världen

2006-07-04 10:23
Hade tyvärr inte tid att se han, men det jag hann höra när jag gick föbi lät iaf jävligt bra.
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.

2006-07-04 12:11
DalastDon - det beror ju på vad man anser och vill att hiphop står för.

2006-07-04 13:14
Grym show,väldigt peppande öppningsline ang danska presidenten etc !
lagom lång show, man tappade inte intresset !
Topp 3 på min lista över konserter på Roskilde.

Blev iofs lite halv peppad i början av konserten då konfrensiern kom ut och sa att Pharaoe M hade blvit inställd pga flygförsening ,men att den danska rapparen PELLE P ( hahahahahahahha) skulle komma istället !

Det kan ju va ett tips till nästa år , att isåfall säga sånt EFTER konserten man va på !
men jag hade det nice ändå!
TREETOP- mer än en livsstil !!

2006-07-04 13:45
jag antecknar era åsikter! Han vill till Hultsfred nästa år undrar vem man måste prata med?

2006-07-04 14:53
Den fetaste hip hop spelningen jag sett!, nog den bästa spelninge på roskilde iår, iaf som jag såg det.

DalasDon hur vet du vad han vill osv?
OBS jag uppmanar ej till brott !! OBS

2006-07-04 15:10
Censur Hur jag känner honom är väl ett mysterium :P

Vi kanske proddar honom och jag var med de och bodde med de i 2 dagar i Danmark haha :P

och bortsett ifrån allt det.. Han är sugen på hultsfred så någon som har en hookup där kan kontakta mig så får de hans managers nummer.

2006-07-04 19:23
han b4mse eller nått här på whoa är ju med i rockparty styrelsen tror jag

2006-07-04 19:23
jag hatar hultsfred men om han kommer köper jag en endags biljett (om det finns) och åker å ser den konserten!

2006-07-04 19:43
det var den bästa jävla konserten på länge han knäckte allt från förra året och allt detta året också riktigt bra show hans sidekick var också jävligt tung....

fetaste var när han körde the beast och den var så jävla TUUUUUUUUUUUUUUUUUUNG!!!!!!!!!!!!

2006-07-04 19:58
faktumet att pri överväger påstå att tech n9nes konsert kanske var roskildes bästa 2006 säger väl allt... brädade immortal technique på de flesta punkter. no doubt. iofs är immortal inte världens bästa referens, men iaf.

2006-07-04 20:12
Well ni som känner folk på Roskilde och andra festivaler be de att kontakta mig först så jag kan networka de med Techn9nes manager och få det gjort så sverige kan få uppleva honom nästa år.

mvh

Chubby

2006-07-05 00:14
det känns som att man missade nåt...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2006-07-05 00:58
vad var det för "opassande" saker som tech n9ne sade?
Still in the bridge

2006-07-05 01:14
Det va riktigt sjukt! Fetast under hela roskilde utan tvekan.
"Min farsa har en äkta rolexkopia"

2006-07-05 12:20
treetop P26

du pratar om immortal technique, inte tech n9ne som topicen berör...

2006-07-05 15:38
RadiophonicOddity P21

du missade verkligen nånnting....

2006-07-05 16:05
hahahahahah, yeaaaa, dammn .. sorry !!

hahahahah
fast såg iofs TeQ9 oxo , fet show, galet ös genom hela konserten ..
hade inte så höga tankar innan konserten ,men jag va possitivt överraskad!!
TREETOP- mer än en livsstil !!

2006-07-06 22:41
det kallas att döda, fy fan, den som fixar honom till sverige får 500 spänn av mig =) jag vill ha en repris! =)

snacka om att man gjort nåt bra när halva pbuliken står kvar och skriker tills typ hela scenen är nedplockad haha

2006-07-06 23:43
Dalast
Men herregud..
Hur klurigt kan det vara? Det är ju för helv.. bara att ta kontakt med rockparty?
Hans manager kan väl göra det själv tom?

Jisses..
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2006-07-07 00:04
jag har inte goda relationer med Rockparty tack vare Fredrik Blomsta (tror jag i alla fall)... Men om någon kan hjälpa mig så tar vi hit honom till nästa år! Travis gav mig i uppgift att göra det också så jag kan tjäna en slant så nu vet du det.

1 hunnet

2006-07-07 00:05
Jag vet inte vad som har sagts om mig och inte sagts om mig så jag säger inte att allting är på bad intentions men jag och Blomsta hade våra issues innan... Men jag skiter i det jag vill ha hit Techn9ne

2006-07-07 01:38
"Travis gav mig i uppgift att göra det också så jag kan tjäna en slant så nu vet du det. "
Okay...?
Så kul för dig, att du "kan tjäna en slant" på det, då.
(Men jag förstår inte riktigt vad det har med någonting annat att göra..alls?)

Ser mest bara ut som pinsam självprops. Men det kanske bara är jag

Men du som verkar ha en fot inne i arr- och bokningsvärlden, ska väl inte ha så svårt att få hjälp av nån, eller kunna styra upp det på egen hand?
WE'RE GROWING UP
BY FALLING
DOWN

2006-07-07 10:05
hlgrsn: Det är en lite för lång historia för mig att ta har på whoa.. Det har inget med självprops att göra eller något annat bullshit.. Jag har ingen fot inne i arr och bokningsvärlden för den delen heller det är därför jag frågar runt här och var för att se vem som kan hjälpa till.