I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-07-03 17:08

Metaltown

Nån som ska dit?

ARTISTER
TOOL (US)
MOTÖRHEAD (UK)
OPETH (SE)
SOILWORK (SE)
CRADLE OF FILTH (UK)
DANKO JONES (CAN)
THE HAUNTED (S)
ENTOMBED (S)
EVERGREY (S)
KHOMA (S)
ENGEL (S)
SATYRICON (NO)
STONEGARD (NO)
ENTER THE HUNT (S)
FINGERSPITZENGEFÜHL (S)
SPARZANZA (S)
ELECTRIC EARTH (S)
MANIMAL (S)
ZERO ILLUSIONS (S)

http://www.metaltown.se

Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.

2007-03-19 17:44
Yes dread...
...jag kommer att vara där med hela familjen.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-19 17:44
fast detta året alltså ;)
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-03-19 17:45
Vadfan! Hur kan jag ha missat detta.

Och hur kan du ha missat att skriva att Slayer ska spela?

Jag ska kolla om jag kan fara dit.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-03-19 17:47
hahahahahaha

"Och hur kan du ha missat att skriva att Slayer ska spela?"

Daterat
06-07-03 17:08

Men hur som haver, detta ska kollas upp definitivt, Slayer ska ju spela!
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-03-19 17:57
Yespp yepp...jag vart chockad jag med till en början...
...."feett, Mötorhead kommer, yess..."
Sen såg man datumet också...hehe

Mastodon är det inget fel på heller.

2007-03-19 17:59
Och inte meshuggah heller, en smak av hemstaden liksom.
Stone Sour går väl också rätt bra ihop med en öl eller tolv!

2007-03-19 18:04
Absolut...
...sen håller dem på och försöka locka Machine head. Dem är ju då på europaturné under tiden med bl.a. Mastodon. Man får hoppas.