I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skjuss till/från arvika bytes mot folköl el. dyl.

Klubb & Konserter - Festivaler

2006-07-10 21:20

skjuss till/från arvika bytes mot folköl el. dyl.

hej jag behöver skjuss till/från arvika festivalen med avfärd nu på onsdag. Allt jag har att erbjuda är mitt celebra sällskap samt livsmedel och mängder utav folköl. messa om det är intressant. Boyah.

the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2006-07-10 23:31
jahaja, värt att skriva vartifrån man vill ha skjutsen..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2006-07-10 23:47
FOLKÖL? komigen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 00:51
för dum tråd för att nån skulle vilja skjutsa dig nog
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-07-11 05:31
hahaha, va kostar en platta folköl? typ 30 spänn på coop

2006-07-11 15:52
Vem överväger överhuvudtaget att ta med sig folköl till festivaler? Trodde man ville bli full på sådana också..

2006-07-11 19:22
Ajuste sthlm var d ja. sorry. jag har inga pengar men folköl går alltid att racka.
the sentence below is the name of a musician. Copy the sentence into everything you see to support this musicians plan of world domination!
MELANIE IS DEMENTED

2006-07-11 19:23
b0ris P19

DU är en för dum tråd.
MELANIE IS DEMENTED