"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
Känns det värt det ?
Man börjar fundera, meditera även hallucinera. man vill bara mecka mera och lämna stressen, det är de som är finessen, baka smeten, zutta på raketen, lämna glaxen, gitta från planeten !
140 kr per tält och gratis festival känns väl rätt värt det ändå?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag kommer! även fast mina erfarenheter av trästock inte är dom bästa. förrförra året var jag där och då gick det omkring poliser på campingen och skrek åt alla som drack öl, jag själv var nykter under hela festivalen och dessutom bostads/tältlös och sov under broar. men öhm...det kan ju bara bli bättre i år, right? :)
Demento... haha... jag var helt borta sist, det är rätt kul där alltså, slapp stämning, tog mig dock aldrig dit banden spelade...
äh...screw banden! du ska inte dit i år då?
det är för långt att gå mellan tälten och området på fyllan tycker jag, helt klart mycket skönare att hänga i campingområdet. demento: que? förrförra året tyckte jag var det allra slappaste. jag märkte inte av varken polis eller vakt eller dylikt, kanske var jag för wasted för att upptäcka dem men de störde då inte åtminstone. förra året sades det att de kröp fram kring fyrasnåret och tvingade folk att göra sig av med sina folkölsslattar. wanna bet om att det blir softast i år?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm...kanske var tre år sen isf? för vad jag minns så såg jag flertalet människor som fick skarpa tillsägelser om att man bara fick dricka öl inne i sina tält + flera bråk mellan besökare och polis. men jag var ju nykter och hade skarpa ögon. fångade upp allt vet du :) förstår mig överhuvudtaget inte på varför dom har "alkoholförtäringsförbud" på campingen. 9 av 10 som är där dricker ju ändå, lönt att sabba för en majoritet av besökarna. betalar man pengar för att bo på en liten bit gräs så är det väl inte för mycket begärt att få dricka sin öl ifred... ja man kan ju alltid hoppas. tänker i vilket fall som helst köpa ett partytält med fyra väggar för att kunna dricka privat med mina vänner om någon assmaster i blått går runt och är jobbig. så leta efter det nerklottrade partytältet. där sitter jag!
demento: det har väl med lagstiftning att göra, nman får ju dricka inne i sina tält som sagt... jävligt bökigt om man tänker på det. right, leta efter det stora tältet som flödar med hemmagjord kir med två tjejer som letar sovlplats i valfri hyfsat intressant stad för kommande semestrar! just det, vi söker vänner som kan ta hand om oss (inte "ta hand om" no promises) när vi spontansemestrar, helst någonstans söder om skeå. vi har alltså inga höga krav, är ganska promiskuösa och sociala samt ölglada. anyone?
Redaktionschef
2006-07-19 19:00
Jag far nog dit en sväng på fredagkväll, hörde ryktas att nån skellefteåhiphopsnubbe skulle uppträda då.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Jag rappar d n' b med KANIBAL på lördagen. Kan bli ösigt, men kanske är sånt som "äkta" hiphopare tycker suger. http://www.myspace.com/kanibal1
marit F18 jo det förstår ju jag också men det är fortfarande totalt onödigt. slöseri med polisens resurser och stämningsdödande för dom boende på campingen. skulle dom bara låta dom boende vara i fred så skulle det knappast leda till våld och död :) I will! haha...promiskuösa tjejer i övre tonåren som letar sovplats. hell yeah!
haha hemmagjord kir. det är inte första gången man hittar det på trästockcampingen. jag tänkte hänga runt lite å göra jag vet inte vad fre-lör iaf. supa typ. hejja hejja
Fika finns inte på engelska.
nää, tors-fre menar jag ju.
Fika finns inte på engelska.
oracle tid, plats? rapparsnubben alltså.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
luthgr3n klockan 22.00 ikväll(fredag)...tror jag
Jag tar bussen dit 14.45! ses i dimman på campingen :)
"jag är som den värsta actionfilmen från usa"
Ingen som såg entombed igår ? fyfan va fett! Blir nog att fara och se terrortory ikväll ..
/Mvh Q
Redaktionschef
2006-07-21 21:00
Nilles> på trästocks hemsida står det 22.45 på alternativa scenen? :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
var visst 22.45...eller...försenat då som hiphop ska vara :)...visste inte att jag skulle upp på scen dock..
Redaktionschef
2006-07-22 12:41
jasså du gick upp också, jag drog när bodén stått där i ett par minuter, tycker inte det var mycket att hänga i granen så långt in på spelningen.
Det där var en galen tillställning! Varit där fem år nu med detta, aldrig sett ett enda band under alla dessa år. Man gör det helt enkelt för campingstämningen, så ere bara ^.~
Ah, det var en jävligt bra stämning allt som allt :) Men det hände en massa skit för mig och mina kompisar som drog ner stämningen ;/
"I Sverige talar man Svenska, i Finland Finska och i Ryssland Ryska... Det blir lätt så!" / En lodis på stan som hade nåt klokt att säga :P | Ååh, jag bara älskar att klappa händerna!
_Mackan_Breaker_ P18 var dom några av dom som förärades en tur i polisbilen? fick uppfattningen att hyffsat många torskade för narkotikabrott under festivalen. helt ok festival. aningen drygt med poliserna som smyger omkring hela tiden, behövde bara hälla ut en halv öl men ändå...för mycket hippies bland besökarna för min smak. såg för fan t o m en tjej som satt och läste poesi medan hennes kompis spelade gitarr. lousy beatniks. annars var det väl den svält och misär jag räknat med. bråk och orgietält. såg inga roliga band heller. kanibal dög ju att kolla på men det hade varit bättre instrumentalt...
På söndagsmorgonen fick jag höra en story om hur ett par killar från Umetrakten haft en j-vla otur. De hade suttit o bläjzat i sitt tält just som vakterna gick förbi. De hade haft "tält-regg-bricka" och allt men den hade hamnat på sniskan eller nåt så vakterna hade inte sett den. Vakterna drar ner ziplåset på tältet och ut väller örtsmoggen. Mörkblå uniformer tar hand om Västerbottningarna och deras smög. Vad jag hörde hade de då haft nån mer ansenlig mängd smojje i tältet men fan vet alltså söndagsångest o rykten florerar kan ju hända att hela historien var bullshit men men ngn verifiera? =)
Graffare
2006-12-04 13:18
Gewan: Jag var en av dom lirarna....
men vad är det här för skämt
Regler för campingen: Allmänt alkoholförtäringsförbud råder! Detta enligt polisens lagar och regler. Säkerhetsavstånd 3 m mellan tälten. Respektera Rovön (campingen) som frilufsområde och låt träden vara ifred. Din mamma/pappa bor inte på campingen. Så städa upp efter dig! Använd sopkorgarna. Eldning endas tillåten vid markerade eldplatser. Lämna ditt telefonnummer och bifogade regler synligt på tältet under hela vistelsen. Urinera inte på privatpersoners gräsmattor. Låt djuren vara!