Tågkamrater sökes för Splash! (billigare resa!)
Tänkte kanske åka Berlin Night Express ner till.. ja.. Berlin och sen tåg mot Chemnitz. Har gjort det ett år tidigare och det är jävligt smidigt... Drick och må bra på tåget från Malmö, somna.. vakna i Berlin! :) www.berlin-night-express.com (priser) Det kostar alltså 555:- för en person, enkelbiljett. MEN - om 6 personer samlas så blir det billigare, då kostar det istället bara 370:- per person. Vi är väl två iaf, tror jag.. ;) Så vi söker 4 sugna festivalare!
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Om ni är fattiga så kommer det förmodligen bli en tävling där man kan vinna biljetter i år igen.. på whoa då.
tror jag är på. men de är inte 100
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
interesserad. men returresa då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jo det är ju samma sak hem då :) Vi har inte bestämt oss helt än då.. åker bara om man blir minst 6 pers.
hur mkt kostar det att ta sig till festivalområdet från berlin då?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
kontrast: det blir väl billigare och enklare med bussen om det är knapert?? En tusing kostar bussen i år och även om det inte är lika kul resa, så är det enklare.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
vilken buss?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
festivalbussen.com Priset som står där är högre men det är inkl biljett som man kan välja att köpa själv.
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Xeilon Bussresa tur och retur: 1295 SEK per person från göteborg Bussresa tur och retur: 1752 SEK per person från stockholm vart ser du för 1000?
undrar samma
poser
kostar 995 från malmö tydligen.
Eftersom jag är så snäll så får ni ta del av mina kalkyler... Sterling: 810 kr t/r (köpenhamn - berlin) Berlin - Chemnitz, t/r 540:- (tåg) Totalt: 1350:- Easyjet: 800 kr t/r (köpenhamn - berlin) Berlin - Chemnitz, t/r 540:- (tåg) Totalt: 1340:- Festivalbussen: 1295:- (gbg) 1752:- (sthlm) 995:- (malmö) Tåg: Malmö - Berlin (berlin night express), t/r 740:- Berlin - Chemnitz, t/r 540:- Totalt: 1280:- Så sista minuten tåg till malmö och därifrån festivalbussen är nog billigast... Långt ifrån skönast dock :)
kom igen! we need more people!
ja, typ som mobb deep. "come on!!"
Jag och några vänner är kanske på. Ska bara kolla lite vad som är billigast och smidigast.
...Jag skojade bara!
Oj, nu såg jag ^
...Jag skojade bara!
wiie Det är ett Malmö - Berlintåg först och främst. Men man kan åka från sthlm med det tåget också ja, men man måste åka via Malmö då. Det är där folk går på. Från sthlm åker man då 16.20 och är i malmö vid 21.50 typ. Då åker man via GBG och köpenhamn också då. Vet inte priset dock.
Kontrast P21 Hur många fler behöver ni för att uppnå 6pers-rabatten? ;) Däremot funderar jag lite på om berlin-night-express blir det billigaste och smidigaste alternativet från sthlm. Ska försöka kontakta dom och höra priser osv. Hör av mig igen.
...Jag skojade bara!
holla
Ris till SJ. Har försökt ringa från 16tiden, men deras handläggare från kundtjänst vägrar ha tid. Blaaao
...Jag skojade bara!
Så, äntligen fick jag tag på dem. Dealen är: Man tar vanligt tåg från sthlm till malmö och tillbaks. Väl i malmö byter man till berlin-night-express. Kontrast Hur tar man sig från berlin till festivalområdet? Jag antar att det är inrikes tåg eller buss, men tänkte mer på ungefärliga priser osv. Något du har koll på?
...Jag skojade bara!
Har redan skrivit priserna ju :)
Tåg:
Malmö - Berlin (berlin night express), t/r 740:-
Berlin - Chemnitz, t/r 540:-
Totalt: 1280:-
www.bahn.de
Kontrast P21 oj sorry :/ Men hur ser det ut för övrigt då? Hur många fler tågkompisar behöver ni? :P
...Jag skojade bara!
Det är många dudes och dudettes som vill med.. och tåg blir alltid party så.
Kontrast P21 aah men det är cool. för det verkar som vi bara är två från mitt håll.. Vilket datum hade ni tänkt då?
...Jag skojade bara!
Kontrast: är det många dudes och dudettes helt plötsligt?
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
På en höft så är det väl 10 st. intresserade.
Kontrast: menar du på fyllan eller i nykter tillstånd :P
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Vilket datum hade ni tänkt åka (både tur & retur)? Det ser ut som om jag (ensam) bara behöver åka tåget berlin-malmöhållet. Vill gärna inte missa reserabatten. Så let me know vilka datum det pratas om och innan bokning sker osv.
...Jag skojade bara!
21.52 på torsdag från malmö, till berlin.. berlin night express. är ni på?
är det ingen som ska åka tåget på onsdagkväll? vi är två pers i alla fall, så om nån vill dela vagn så holla! gaaangstasebbe
Jag vill bara sova... o spela fotboll,
yeah sebbe! ;) alltså jag kan bara åka på torsdagen typ.. skitsurt.
Kontrast P21: men hur många är ni? vi är tre om det blir tåg, och i så fall åker vi väl på torsdagen med! om det inte är nån annan som ska dela vagn med er vill säga...
zlatko: det är nog jag och kontrast, vet dock inte om jag har råd. vad kan det bli med tåget ner tror ni?
jag vet inte, men axel sa nåt om 1300 eller nåt.. men vi är tre pers i alla fall! och om ni ska åka på torsdagen från malmö så hänkar vi på liksom! vill man så kan man! ;)
det blev alltså ingen bil som det lät som på alex igår?
kanske kanske inte, han hittade tydligen nån ny, men jag ska kolla upp det nu! men vi måste väl hitta en till som ska med om vi ska få rabatten? i så fall ska det nog ordna sig. haj
zlatko P8 Jag är på att ta berlin-night på hemvägen iaf. :)
...Jag skojade bara!
mz F19: INTE JAG
zlatko P8 vadårå? Ska ni stanna i tyskland ett tag lr?
...Jag skojade bara!
Tåget går på ca 1500 om man räknar från malmö. vilket blir 2100 från mig. Vilket jag inte har.... Så ni får klara er utan mig i år. Ha det så fett ändå! Syns nästa år!
jag fick det till 1292 från malmö..