Whoaträff @ PDOL?
Nån som har hört nått om det? =)
vi ses på havsbadet, fulla o glada med WHOA skrivet i pannan. ok ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
aldrig i livet att det ska vara på havsbadet. samma som förra året kör vi, badhusparken. hooka namnlista vilka som ska dit, tid, plats osv.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
förklara för en vilsen kalix bo var badhusparken är så kanske man tittar förbi om det är inte allt för avsides !?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Jag skippar PDOL. :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
kungvikke jag med, men en whoaträff med en bira är aldrig dåligt! foerplay öhm, vi hade ju en fet karta förra året. jag pallar inte rita så jag försöker förklara, följ sundsgatan (området) helt jävla vägen bort fråm Max, Sunes etc. och närdu kommer till en rondell tar du höger. Då är du vid ett lägenhetsområde och till vänster har du badhusparken. vi lär ju sitta vid scenen och om du ändå inte hittar oss, leta efter några coola människor som försöker sig på slang och gör west-sidetecken.
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Jag guidar dig emil =p
? _ ¦ _ ¦ ? tjobre jag är abo! ABO!
Men balle vars e det då? Fredag iaf? =) Klockan ? 23? eller nå ;)
Ska vi regga upp nått eller?=) Typ fredag nån chill stans tar några bira och beefa lite!:D Vad säger ni whoa fooooks?
skulle bara knulla dig i beef henka ,, =P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
haha..i vilken värld lever du i? =)
MEN DÅ WORDRÄC då planerar vi!
Den var i blandat, sen flyttade admin.
Haha, om jag hade pengar kunde man väl bjuda på gratis bira^^ Då kommer det folk från sthlm kan man tänka^^ Men va fan, jag vet inte ens vars badhusparken finns.. vi drar ihop nå nu fuckers!
vi ses på havs badet hahaha
www.barabazz.com
KenBB vi gör det !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahahaha det blir party imorgon....
www.barabazz.com
KenBB: när ska du spela ?
ja, bara dra nya singeln eller nått.... Peace
www.barabazz.com
Om Det är rimligt nära och jag har tappat bort alla mina kompisar eller eventuellt har fått någon att hänga med..(svårt eftersom att ingen jag känner har whoa) så kommer nog jag.. Annars om ni ser en ganska lång kille med LA keps och LRG braller så äre ju bara att holla!
Men lika glad är jag för det!
Jag kommer om jag får battla Ken ;)
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
men yo, lägg festligheten på campingen istället så blir det lite stämning.
yeeh
Dag? Fredag Tid? efter looptroop /petter nån gång va? 23 va? Plats? Va ska vi säga? nått soft ställe där vi kan dricka bira !
Hur fan kommer man sig dit, du markus du får fan i mig visa mig dit!
jag tyckte campingen var en kass idé, iallafall den campingen som är vid sjöbodan/södra hamn eftersom jag jobbar där lördag/söndagmorgon + att den kostar att komma in på även om man inte har tält och grejer. jag röstar på kl 8 i badhusparken fredag OCH lördag. vi kan ju hålla på tills vi blir less. namnlista då: luthgr3n
luthgr3n: ja men vadå? en tjuga? inte så börsuttunnande. nej fan, campen - bring the pain!
marit haha, ja.. kanske bara jag som är snål. men hejn måste ju styras upp nu annars blir det ju inget.
verkar inte bli nåt =p
njä, palla ens pdol över huvud taget ändå.
Jag ska då inte in =p
näe?:P tkr det var ritkigt bra ikväll. Swingfly var coool , Petter eye'n, Ken gjorde sin grejj nice , och framför allt , LOOPTROOP var så jävla tunga !
Blev det någon dejt för eran del? Måste säga att Looptroop måste vara det bästa live bandet jag har sett och då har jag sett många genom åren.. Så fett!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen