I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-08-08 22:55

urf-armbanden!!

är det nån tidsbegränsing på när man får hämta armbanden innan festivalen?
dvs... måste man göra det på förmiddagen, eller går det att göra det senare? (när man har 3-dagars biljett dvs)

Wisdom is wonder

2006-08-08 23:31
det lär man väl kunna göra när som helst antar jag? jag undrar om det går att fixa armband vid campingentrén, med tanke på att den ordnas i privat regi osv osv
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2006-08-08 23:34
Förra året fick man iallafall glida bort till själva festivalentrén först. Sen drog man till campingen. Sen snubben med bilen tillbaka till parkeringen borta vid entrén, sen promenad tillbaka till campingen. Baah.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2006-08-08 23:38
boogey: näe fan heller jag fick det vid campingentrén..
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2006-08-09 00:19
Asså, såpass.

Nu hittade vi iofs först till själva festivalen, så vi löste såklart in biljetterna där. Men det var ju en sjuk massa mer folk där med bil och packning som sen drog som också löste in sina biljetter, och minns inte att jag såg folk lösa in biljetter vid campingen.

Men där ser man.
"jag har fin hår. som en waterfall."

2006-08-09 19:29
tänkte väl mest om det är ok att hämta dom när själva festivalen börjat? efter 14 eller vad det var...
Wisdom is wonder

2006-08-09 20:48
du kan hämta dina armband när du vill hämta dina armband...

inga problem!

syns där!

BLESS!
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."