URF på SVT 2 ikväll 17/8
I kväll 17/8 sänder Musikbussen från URF 06 på SVT 2 kl. 21:30 med repriser 18/8 och 20/8. Ni som var med, missa inte chansen att återuppleva de magiska tre dagar som ni har varit med att skapa, och ni som inte var med kan få en liten glimt av det ni missade.
vi ska kolla
I need femine venoms in the system, in order to function in the rhythm
Skivsamlare
2006-08-17 11:11
Cool!
Yes! In Concert — For the love of music
grymt.. jag ska ta en look =)
--==ProType_Entertainment==--
yes yes
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
yes, fy fan vad hårt jag kommer vara med dessutom :D fram hela kvällen på congos, gylling och groundation. hoppas det är fina inslag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan va nice!! det är ett måste att se.... är nog med, med tanke på att jag stod längst fram hela tiden :D
Jah Rastafari, we a praise, Hail King Selassie always
Haha vilka perfekta intervjuobjekt :D
HAHA,vi var med i varje klipp ( över publiken), vi hade en jättestor gul flagga med en " grip " på. Fy fan va dåligt sound det va då, Inte äns nivåerna låg shysst!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
( på filmen altså ) live va det dönice sound. Big upp till internal dread!
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Skivsamlare
2006-08-18 09:44
Sjukt dåligt ljud på Äkta Kärlek, och lite trist med längden på programmet - hade varit roligare att få se mer. Kul att få se Sizzla, Congos & Groundation igen.
visst var allting mycket sämre på tv? alltså jag klagar inte på programet, utan bara konstaterar hur omöjligt det är att fånga vissa saker på kamera.. stämning, tex.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
jag gillade killarna som stod och passade en stor spliff under ena konserten... haha, vilka riksmongon de blev efter det där inslaget.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
missade programmet, nån som vet om det kommer nån mer repris???
Pumba1 F17 ja, det kommer repriser...2 stycken om jag inte missminner mig.
"Skiing without avalanches would be the perfect sport. On the other hand it's what makes it fun."
tack för påminnelsen!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fan jag missade iaf! men om det sög så...
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fan..soft program... repris den 20;de me ! feta klipp m Don Carlos, Groundation mm FETT !!
--/roadlake rep.2010+
ahhh då måste jag ju se... missat 2 ggr nu.
visst var allting mycket sämre på tv? alltså jag klagar inte på programet, utan bara konstaterar hur omöjligt det är att fånga vissa saker på kamera.. stämning, tex. Håller lätt med! ..Sizzla framstod nästan en gnutta seg o livlös, när det i själva verket var lätt den mäktigaste konsert jag varit med om i hela mitt liv: ljud, ljus, scennärvaro, everything! Btw, är det ingen som tv-rippar o uppar? ..eller det kanske är olagligt nuförtiden?!? ;>
Skivsamlare
2006-08-19 09:47
luciousWhore F5 Sizzla, Congos, Groundation, Don Carlos, Fantan Mojah, Governor Andy och de där Äkta Kärlek. Har säkert missat någon, men de var med.
Skivsamlare
2006-08-19 17:34
Som sagt, missade något - och inte något lite heller :)
Var det någon mer än jag som störde mig som inihelvete på snubben som borstade tänderna och som hela tiden avbröt!
killen> att dom ens sände den "intervjun" är ett under.. jag tror helt ärligt dom tog med det för att jävlas med oss.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com
haha, dom killarna var ju skitsköna .. dock var den alldeles för kort o stör mig som fan på att dom inte ens visade seeed
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
om 10 minuter gott folk! jag missade 2 ggr men nu jävlar ska jag se!
Skivsamlare
2006-08-20 16:54
Du kommer garantera missa igen.
haha samma här, har oxå missat men börjar om 5
i'll make you disapear like gas in the air...
jag missade inte! =)
Skivsamlare
2006-08-21 10:07
Grattis :)
fy va kass dokumentär.....
www.myspace.com/masterkatten
tyckte det var bra att de inte visade seeed. förstår inte varför så många hyllade de upp till skyarna (och t o m över). det var ju inte ens reggae! man visste ju inte om man skulle skratta eller gråta. det kändes som om man kommit på nån cabaret à la black eyed peas. vilket j-vla skitcirkus det var. tycket att det var en riktig besvikelse, de hade verkligen kommit på helt fel ställe. men det var ju skönt att de som gjorde programmet verkade ha förstått att de inte hörde hemma på urf.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sjukt dåligt ljud.
vad heter låten israel vibration spleade, nån som vet?
Kan man inte se på detta programmet i efterhand på www.svt.se ?
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI